Audi A8 „singleframe“ se šestiválcem 3.2 V6 FSI

11 komentářů

expres
18. května • 13:53

To je fakt hustý!

kubakod
27. dubna • 20:01

Jestli dobre chapu, tak Audi A8 v provedeni s NEJSLABSIM motorem akceleruje 0-100 za 7.7s. Husta kara...

x12345678
27. dubna • 16:51

vše o jeden kW víc než BMW je papírová hodnota. Jinak se to ukáže na brzdě. Příklad:
Fabia 1,9TDI (74kW) dávala na brzdě 88kW, jak jinak, když musí být v hierarchii výkonů tam, kde jí bylo určeno místo.
Ještě zajímavější je srovnání Touareg V10TDI versus Cayenne S. Dohoda značek o technických parametrech "bratranců" zřejmě způsobila redukovaný papírový údaj výkonu V10 TDI na hodnotě 230kW. Výsledek na zkušebně byl úplně jiný: V10TDI dával  při stavu tachometru 2600km výkon 248kW/4190ot. a točivý moment 775Nm/1850ot., opakovaná zkouška za stavu tachometru 110tis.km byla ještě lepší: 252kW a 780Nm. Podotýkám že šlo o vůz bez zásahu do programu řídících jednotek motoru. Takže čert ví, kolik vlastně motory BMW i Audi skutečně poskytují, jde hodně o obchodní politiku a dohody, troufám si tvrdit, že oba soupeři budou mít ve skutečnosti výkon o poznání vyšší.

goes
27. dubna • 23:20

souhlas, ono je taky otazkou, zda vykon udavany v katalogu je vykon na motoru, ci na kolech. Pokud na motoru, tak v realu by nikdy ten vykon nemohl byt na kolech totozny, pokud je to vykon na kolech, tak je to natolik individualni zalezitost, ze staci par stupnu nizsi teplota a u preplnovaneho dizlu muze dojit k vyraznemu narustu vykonu v radu procent. Tudiz pokud ma auto 230kW v zakladu, pri dobrem klimatu, nadmorske vysce a nepresnosti mereni muze byt celkovy rozdil klidne i 5-10% a jsme hned nekde kolem 240-250kW, tedy chce to vyspecifikovat v jakych podminkach se meri vykon. Navic, pokud si nekdo kupuje motor, uvadeny v katalogu s vykonem 100kW, tak nikdy nesmi byt vykon nizsi nez 100kW, protoze pak by mel zakaznik pravo na reklamaci a vymenu/vraceni zbozi a tak je i z tohoto duvodu urcita rezerva. Pri souctu vsech techto veci + napr. pouzitem palivu + odchylek pri mereni + ruzneho klimatu + od vyroby naddimenzovanym vykonem - dojdeme k tomu, ze vykon auta muze opravdu litat az nekde k +15% vykonu pri urcitem mereni...

delph
27. dubna • 17:08

asi tak jako nedávno zmíněná honda nsx měla 280 kw (nebo koní?) ale prý pravá hodnota bývala přez 350...

bingo
16. května • 8:19

280 koni - japonska norma

doubt
27. dubna • 14:49

to je nějak málo, ne? kde se ten výkon ztrácí?

brus
27. dubna • 11:50

njn, ti nikdy nebudou prvni, rozhybou se az pote co jsou nuceni dohnat konkurenci

daweed
27. dubna • 5:15

budu mat odteraz vsetky A8 velku masku ?

Petr Broža
27. dubna • 8:15

Ano.

boss-ivoss
27. dubna • 8:02

Já myslím že to už všechny mají, nejenom W12 L...

Doporučujeme

Články odjinud