Audi A8 od Hofele: vylepšený sedan

Společnost Hofele Design si tentokrát vzala do parády Nový sedan Audi A8 a připravila řadu úprav i pro různé motory.

Pánové z Hofele Designu patří ke specialistům na modifikace automobilů koncernu VW Group, ale v poslední době o sobě příliš často vědět nedávají. Z posledních let si možná vzpomenete na VW Golf GTI s radikálně vylepšeným vzhledem a zvukem, Audi A5 přestavěné do podoby vzdáleně připomínající Audi R8 nebo na „poladěný“ sedan VW Phaeton pojmenovaný Mythos Royal.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V posledních dnech to vypadá, že modifikace velkých sedanů docela „letí“, teprve včera jsme psali o prodloužené „limuzíně“ BMW 750iL od konkurenčního Tuningwerku, a již nyní tu máme další podobný kousek. Jde o novou generaci rozměrného sedanu Audi A8, pro kterou u ladičské společnosti Hofele Design připravili řadu dílčích vylepšení interiéru, karoserie i mechanických skupin.

U Hofele Designu říkají svému nejnovějšímu produktu SR 8 a na první pohled si na něm všimneme zcela nového předního nárazníku s mřížkami převzatými z modelu Audi RS5, přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a dvěma páry elipsoidních koncovek výfukové soustavy, prahových obkladů a decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Za další příplatek mohou být kryty zrcátek a difuzor vyrobeny z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér byl u Hofele Designu oděn do nového čalounění ve dvoubarevné kůži s kontrastním stehováním a některými částmi zhotovenými z Alcantary. Podvozek dostal nové lité ráfky s průměrem 2é až 22 palců a tužší odladění, jež je navíc opatřeno elektrickým modulem pro manuální regulaci světlé výšky při rychlostech do 70 km/h (jde tedy takříkajíc pouze o „dojem“).

Podobně razantní nárůst výkonu motorů, jakého jsme byli svědky u již vzpomínaného BMW 750iL Tuningwerk, tentokrát nečekejte. U Hofele Design připravili jen nové programy pro řídicí jednotky určené pro motory V8. Zážehová i vznětová varianta díky nim dosáhne stejného nejvyššího výkonu charakterizovaného společnou hodnotou 390 koní (287 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků