Audi A8 od Hofele: vylepšený sedan

Společnost Hofele Design si tentokrát vzala do parády Nový sedan Audi A8 a připravila řadu úprav i pro různé motory.

Pánové z Hofele Designu patří ke specialistům na modifikace automobilů koncernu VW Group, ale v poslední době o sobě příliš často vědět nedávají. Z posledních let si možná vzpomenete na VW Golf GTI s radikálně vylepšeným vzhledem a zvukem, Audi A5 přestavěné do podoby vzdáleně připomínající Audi R8 nebo na „poladěný“ sedan VW Phaeton pojmenovaný Mythos Royal.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V posledních dnech to vypadá, že modifikace velkých sedanů docela „letí“, teprve včera jsme psali o prodloužené „limuzíně“ BMW 750iL od konkurenčního Tuningwerku, a již nyní tu máme další podobný kousek. Jde o novou generaci rozměrného sedanu Audi A8, pro kterou u ladičské společnosti Hofele Design připravili řadu dílčích vylepšení interiéru, karoserie i mechanických skupin.

U Hofele Designu říkají svému nejnovějšímu produktu SR 8 a na první pohled si na něm všimneme zcela nového předního nárazníku s mřížkami převzatými z modelu Audi RS5, přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a dvěma páry elipsoidních koncovek výfukové soustavy, prahových obkladů a decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Za další příplatek mohou být kryty zrcátek a difuzor vyrobeny z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér byl u Hofele Designu oděn do nového čalounění ve dvoubarevné kůži s kontrastním stehováním a některými částmi zhotovenými z Alcantary. Podvozek dostal nové lité ráfky s průměrem 2é až 22 palců a tužší odladění, jež je navíc opatřeno elektrickým modulem pro manuální regulaci světlé výšky při rychlostech do 70 km/h (jde tedy takříkajíc pouze o „dojem“).

Podobně razantní nárůst výkonu motorů, jakého jsme byli svědky u již vzpomínaného BMW 750iL Tuningwerk, tentokrát nečekejte. U Hofele Design připravili jen nové programy pro řídicí jednotky určené pro motory V8. Zážehová i vznětová varianta díky nim dosáhne stejného nejvyššího výkonu charakterizovaného společnou hodnotou 390 koní (287 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků