Audi A8: nejsilnější nafťák světa 4.2 V8 TDI v prodeji

41 komentářů

V8 tdi
19. prosince • 23:38

Zdravim a8 mam vlastnim v8 4,0tdi poseka vse mam jako druhe auto bmw530d taky leti .kdyz jse chci proletet tak mam ninju 6 .tim to pripominam ze kazda vec ma sve pouziti .kdyz mam chut tak jsi skocim z padaku ze3km .chci jezdit rychle tak to musi mit motor ,ne 4valce .

mapo
31. března • 14:51

Velmi by mě potešilo, kdyby nový V8 TDI byl vsazen do VW Touaregu. Myslím že by to byl kompromis mezi výkonem a spotřebou oproti V10 TDI.  Má někdo zkušenosti s V10__???

PájaTHC
10. června • 17:05

http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
... kde 9 kW nehraje žádnou roli

Lada.M
8. června • 13:55

Docela mě zaráží, že benzínák 4.2 má oproti 4.2TDI o několik desetin horší rozjezd na 100km/h

Flip
8. června • 23:51

Dodatek:A jeste k tomu benzin žere jako p....

Flip
9. června • 0:03

Mam s ni zkušenosi z S8 4.2,fakt to papá...

Flip
9. června • 0:01

 Je to tady Budoucnost hraje pro Diesly,ikdyž jsem velkým zastáncem benzinu,musím uznat,že tenhle motor bych si nechal líbit...Teď už je vyhoda jen v cene benzínoveho motoru,ale kdyby i toto pomynulo,jen hlupák by si vybral benzín...

Cynik
9. června • 1:07

To zas ne. Ja jsem trebe ortodoxni "dieselar" a benzin bych nechtel, ale chapu, ze nekterym lidem se to libi. Precijen diesel muzete sotva vytacet nad 6000 otacek za prijemneho sportovniho zvuku...

Lada.M
9. června • 7:41

Myslím, že takových řidiču je minimum. Přeci jen 90% řidiču není sportovní typ a auto používají pouze jako dopravní prostředek. Vůbec majitele A8

SkylineGT-R
8. června • 17:35

To zaraza aj mna ked ma benzin mierne vyssi vykon a je hodne lahsi...
Zeby to bolo tym kroutakom? To sa mi nezda

Lambo Fan
8. června • 19:24

Ten diesel bude strašně tahat. Třeba Touareg V10 s tím dieselem je taky rychlejší než V8 4,2. Ty diesely strašně hulej. Jako že jedou. Uvedu to na příkladu. Mám VW Passat W8 kombi s asi 295 PS a té nové Audi A6 s 3,0 TDI prostě neujedu. Ani na top speed, skoro ani na zrychlení od nuly. A na pružnosti 80-120 už vůbec ne... Já prostě končím s benzínem...

Šumík
8. června • 19:49

Lambo Fan
8. června • 19:23

Ten diesel bude strašně tahat. Třeba Touareg V10 s tím dieselem je taky rychlejší než V8 4,2. Ty diesely strašně hulej. Jako že jedou. Uvedu to na příkladu. Mám VW Passat W8 kombi s asi 295 PS a té nové Audi A6 s 3,0 TDI prostě neujedu. Ani na top speed, skoro ani na zrychlení od nuly. A na pružnosti 80-120 už vůbec ne... Já prostě končím s benzínem...

Frankie
8. června • 19:11

Spise otazka zprevodovani, diesel bude mit kratsi prevody a u zrychleni na stovku je par desetin vzdy otazka toho, jak moc blizko je dvojka a trojka stovce. Kroutak tu prosim te nevytahuj, akcelerace zalezi jen na vykon/hmotnost/prevody a to, co diesel nazene vysokym vykonem v nizkych otackach ztrati uzkym rozsahem vyuzitelnych otacek a tim padem tezkym stalym prevodem.

vedeni
8. června • 12:33

...a jeste neco. 4,2 TDI JE sice nejvykonnejsi na trhu, ale rozhodne ne JEDNOZNACNE. Nove 400 CDI od Mercedesu prekonava u pouhopouhy 1kW .

loop
8. června • 13:42

Nespletl ses? Mercedes bude mít 420 CDi, s 231 Kw t.j. o 1 Kw výkon. než V10 TDi od VW, Audi je o 9 Kw silnější než MB.

vedeni
9. června • 11:31

Mas pravdu, posral jsem to.  Ale ani 9kW neni jednoznacnost, ne?

vedeni
8. června • 12:31

Safra, safra, to je docela dobry... 4,2 benzin ma akceleraci na 100 tusim za 6,3. Briketak vyhrava! Fuj.  Abyste me spatne nepochopili - stejne bych bral benzin...

Jaroslav
8. června • 9:59

Při porovnání s Německým ceníkem, jsem si spočítal, že když odečtu jejich 16% DPH a připočtu naši 19%DPH, tak při kursu 30,30 za euro mě ten samý model vyjde u nás o 100 tis. i více dražší !!!!!    Nebo je v tom nějaký jiný zádrhel, proč mají němci nižší ceny ?

Tom
8. června • 10:43

Krom BMW maji vsechny automobilky dooost velke problemy s odbytem, DC ma ztratu 960mil € (!!!) a rusi nektere modely (Smart skoro uplne), Audi ma propad asi 12%, jen to BMW jede a ma +11% (vzdyt se u nich vyplaceji stale specialni bonusy a 13 plat na dovolenou uz byl letos take ), takze by slo naznacit, je v SRN je musi malinko citliveji s cenou, zatimco v zahranici si Audi koupi jen jeji skalni priznicve a je mu skoro jedno, jesto to stoji o 10% vic ci min.

mirek
9. června • 19:39



kde si na to přišel? Audi mělo vloni snad nejúspěšnější rok v historii, byli vysoce ziskoví a v Německu posbírali ceny pro nejlepší auta za téměř každý svůj model. Trošku uberte plyn s tím BMW, jsou to dobrý auta, ale někteří o nich píšou úplný zkazky. vím o čem mluvím, jezdil sem pár let s 530i

Jaroslav
8. června • 9:57

Zajímavá je cenová politika... Podívám-li se na ceník v Německu, tak když si odečtu jejich 16% DPH a připočtu naši 19% DPH, tak při kursu 30,30 za Euro mě vychází, že jsou v Německu tyto modely cca o 100 tis. i více levnější !?!?!!!   

Jaroslav
8. června • 9:57

Zajímavá je cenová politika... Podívám-li se na ceník v Německu, tak když si odečtu jejich 16% DPH a připočtu naši 19% DPH, tak při kursu 30,30 za Euro mě vychází, že jsou v Německu tyto modely cca o 100 tis. i více levnější !?!?!!!  

Jaroslav
8. června • 9:57

Zajímavá je cenová politika... Podívám-li se na ceník v Německu, tak když si odečtu jejich 16% DPH a připočtu naši 19% DPH, tak při kursu 30,30 za Euro mě vychází, že jsou v Německu tyto modely cca o 100 tis. i více levnější !?!?!!! 

boss-ivoss
8. června • 9:42

Překvapuje mě, že za prodlouženou "L" verzi si účtují příplatek "jen" 60 litrů... To docela jde...
Jinak 4.2 V8 TDI by se mi moc líbil...
Ještě je docela vtipný, že tahle obrovská limuzína má v tom úplně nejhorším provedení stovku za 7,7 s , já se tak nerozjedu ani za dobu dvojnásobnou (taky to auto stálo ale 5x míň...

empi
8. června • 9:00

Jak muzete napsat, ze 4.0TDI je docela slaby? Vzdyt ma 202kW a nemeckou 4litrovou dieselovou konkurenci vykonem prevysoval ... jasne oproti 4.2TDI se vykon muze zdat slaby, ale sam o sobe slaby neni.

Petr Broža
8. června • 9:06

V porovnání s novými motory (535d, 4.2 TDI) je relativně slabý.

DAVID
8. června • 17:24

Pane Broža, chci se jen zeptat, nebude se náhodou testovat, nebo nemáte nějaké info či zkušenost o tom novém diesel 2-litru od Toyoty co má mít 130kw a 400NM ???Má se prý montovat i do Corolly Verso.Díky.
PS- omlouvám se, že otázka je mimo téma
 

vedeni
9. června • 11:32

Neni to nahodou 2,2? Ta uz je v Avensisu...

DAVID
9. června • 19:14

jó máš pravdu Avensis ji už má, Verso prý na podzim.....a je 2,2

empi
8. června • 11:36

535d ma jak vykon (200kW), tak kroutak (560Nm) mensi, takze v porovnani s 535d je stale silnejsi . Pravda, ma o litr vetsi objem, ale to byste pak mohl napsat, ze HEMI je taky slaby, protoze na svuj objem "nic moc" vykon . Ale chapu, co jste chtel napsat, jen ten obrat je byl trochu nevhodny ...

Pete
8. června • 8:07

A8 TDI se stovkou za 5,9 s? Kua, to je dobrý

Ozzy
8. června • 15:56

  taky prima.

goes
8. června • 0:08

- proc se u takoveho auta uvadi, ze ma kotoucove brzdy v zadu, vzdyt tam ani jine nepatri a ani jine dat nejdou?
- jakou realnou maximalku ty auta muzou mit, kdyz jsou omezene na 250kmh? (je mi jasne, ze odhadnout to jde, ale nezna nekdo nejaky test tech "vetsich" motoru, kde zkouseli maximalku bez omezovace?)


- jinak solidni motory.

.matuS
10. června • 14:11

zalezi od sprevodovania, napr u MB E 400cdi je obmedzovac na 250km/h ale pri 250km/h ma asi 100ot pred cervenym polom, takze o moc viac by to uz neslo.

Lambo Fan
8. června • 19:25

Tenhle nový 4,2 TDI? Tak 270...

goes
8. června • 23:51

no to je prave ten odhad, ktery mam i ja osobne na teto urovni, spis patram po realne zmerene rychlosti.

Libor
10. června • 16:41

Měl jsem tu možnost vyzkoušet V10 TDI ve Phaetonu s odblokovaným omezovačem v Německu a dalo to 290 km/h, takže si myslím, že 300 to asi udělá, ale trvá to než se to rozjede. Navíc A8 je o 600 kg lehčí.....

Ráďa
5. srpna • 17:29

No jestli to udělá 250 nebo 270 či 290 km/h je myslím už jedno

Petr Broža
8. června • 8:32

Je to standardní podoba našeho katalogu, v němž je i položka "brzdy vzadu"

goes
8. června • 0:09

a jeste jeden: jsou ty tiptroniky vsechny tak "uzasne dobre" jako v passatu, nebo jsou vychytanejsi?

Doporučujeme

Články odjinud