Audi A8 na prvním videu, známe už i britskou cenu

Horká novinka z Ingolstadtu se jen teprve před pár hodinami v Miami a už se na internetu objevilo první video, na němž si vlajkovou loď se čtyřmi kruhy na přídi můžeme prohlédnout podrobněji. To však není všechno, objevily se totiž i první informace o ceně, které se vztahují zatím pouze na britský trh.

Na Ostrovech má být základní verze A8 k dispozici již od 54 760 liber (zhruba 1,6 milionu Kč), zatímco za vrcholnou verzi zaplatíte již 66 240 liber (zhruba 2 miliony Kč). V základu ale osmička nabídne už vcelku slušný balík výbavy ale i nemalý výkon, u benzínových agregátů bude základem vidlicový 4,2 litrový osmiválec s výkonem 372 koní a u vznětových jednotek to bude velice populární třílitrový šestiválec s výkonem 184 kW.

Automobilka slibuje, že i navzdory odlehčené konstrukci bude nová A8 nejtužším a nejpevnějším modelem ve svém segmentu. U agregátů se zároveň přihlídalo i na spotřebu a u některých jednotek se při laboratorních testech podařilo dosáhnout vskutku zajímavých hodnot.  

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků