Audi A8 L extended je zakázková limuzína s délkou 6,36 m

Automobilka Audi představila na zakázku vyrobenou limuzínu označenou jako A8 L extended. Jak název napovídá, jedná se o výrazně prodlouženou A8 s rozvorem náprav 4,22 m a celkovou délkou 6,36 m. Zatím existuje pouze jeden exemplář, ale podle všeho budou následovat další.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Vývoj prodlouženého Audi A8 zabral necelý rok. Komplikace byly především s vyztužením karoserie tak, aby měla adekvátní tuhost, a to i přes přítomnost střešního okna dlouhého 2,4 m. Interiér má tři řady sedadel, takže se sem vejde dohromady šest lidí. Ti si budou přirozeně užívat opravdu prvotřídní luxus.

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pohon limuzíny z dílny automobilky Audi má na starost třílitrový šestiválec TFSI o výkonu 228 kW (310 k) s točivým momentem 440 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h zabere 7,1 s a maximální rychlost dosahuje na 250 km/h. Poháněna jsou všechna kola.

Audi A8 L extended vzniklo na zakázku pro evropského zákazníky, nicméně automobilka uvádí, že představení vozu vzbudilo nemalý zájem a že už se přihlásili také další zájemci. Cenu automobilka neodhalila. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků