Audi A8 L extended je zakázková limuzína s délkou 6,36 m

Automobilka Audi představila na zakázku vyrobenou limuzínu označenou jako A8 L extended. Jak název napovídá, jedná se o výrazně prodlouženou A8 s rozvorem náprav 4,22 m a celkovou délkou 6,36 m. Zatím existuje pouze jeden exemplář, ale podle všeho budou následovat další.

Testy | Audi

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Vývoj prodlouženého Audi A8 zabral necelý rok. Komplikace byly především s vyztužením karoserie tak, aby měla adekvátní tuhost, a to i přes přítomnost střešního okna dlouhého 2,4 m. Interiér má tři řady sedadel, takže se sem vejde dohromady šest lidí. Ti si budou přirozeně užívat opravdu prvotřídní luxus.

Technika | Luxusní auta | Audi | Frankfurt 2015

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pohon limuzíny z dílny automobilky Audi má na starost třílitrový šestiválec TFSI o výkonu 228 kW (310 k) s točivým momentem 440 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h zabere 7,1 s a maximální rychlost dosahuje na 250 km/h. Poháněna jsou všechna kola.

Audi A8 L extended vzniklo na zakázku pro evropského zákazníky, nicméně automobilka uvádí, že představení vozu vzbudilo nemalý zájem a že už se přihlásili také další zájemci. Cenu automobilka neodhalila. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků