Audi A8 L extended je zakázková limuzína s délkou 6,36 m

Automobilka Audi představila na zakázku vyrobenou limuzínu označenou jako A8 L extended. Jak název napovídá, jedná se o výrazně prodlouženou A8 s rozvorem náprav 4,22 m a celkovou délkou 6,36 m. Zatím existuje pouze jeden exemplář, ale podle všeho budou následovat další.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Vývoj prodlouženého Audi A8 zabral necelý rok. Komplikace byly především s vyztužením karoserie tak, aby měla adekvátní tuhost, a to i přes přítomnost střešního okna dlouhého 2,4 m. Interiér má tři řady sedadel, takže se sem vejde dohromady šest lidí. Ti si budou přirozeně užívat opravdu prvotřídní luxus.

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pohon limuzíny z dílny automobilky Audi má na starost třílitrový šestiválec TFSI o výkonu 228 kW (310 k) s točivým momentem 440 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h zabere 7,1 s a maximální rychlost dosahuje na 250 km/h. Poháněna jsou všechna kola.

Audi A8 L extended vzniklo na zakázku pro evropského zákazníky, nicméně automobilka uvádí, že představení vozu vzbudilo nemalý zájem a že už se přihlásili také další zájemci. Cenu automobilka neodhalila. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků