Audi A8 L extended je zakázková limuzína s délkou 6,36 m

Automobilka Audi představila na zakázku vyrobenou limuzínu označenou jako A8 L extended. Jak název napovídá, jedná se o výrazně prodlouženou A8 s rozvorem náprav 4,22 m a celkovou délkou 6,36 m. Zatím existuje pouze jeden exemplář, ale podle všeho budou následovat další.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Vývoj prodlouženého Audi A8 zabral necelý rok. Komplikace byly především s vyztužením karoserie tak, aby měla adekvátní tuhost, a to i přes přítomnost střešního okna dlouhého 2,4 m. Interiér má tři řady sedadel, takže se sem vejde dohromady šest lidí. Ti si budou přirozeně užívat opravdu prvotřídní luxus.

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pohon limuzíny z dílny automobilky Audi má na starost třílitrový šestiválec TFSI o výkonu 228 kW (310 k) s točivým momentem 440 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h zabere 7,1 s a maximální rychlost dosahuje na 250 km/h. Poháněna jsou všechna kola.

Audi A8 L extended vzniklo na zakázku pro evropského zákazníky, nicméně automobilka uvádí, že představení vozu vzbudilo nemalý zájem a že už se přihlásili také další zájemci. Cenu automobilka neodhalila. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků