Audi A8 L extended je zakázková limuzína s délkou 6,36 m

Automobilka Audi představila na zakázku vyrobenou limuzínu označenou jako A8 L extended. Jak název napovídá, jedná se o výrazně prodlouženou A8 s rozvorem náprav 4,22 m a celkovou délkou 6,36 m. Zatím existuje pouze jeden exemplář, ale podle všeho budou následovat další.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Vývoj prodlouženého Audi A8 zabral necelý rok. Komplikace byly především s vyztužením karoserie tak, aby měla adekvátní tuhost, a to i přes přítomnost střešního okna dlouhého 2,4 m. Interiér má tři řady sedadel, takže se sem vejde dohromady šest lidí. Ti si budou přirozeně užívat opravdu prvotřídní luxus.

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pancéřované Audi A8 L Security vydrží ještě víc než dosud

Pohon limuzíny z dílny automobilky Audi má na starost třílitrový šestiválec TFSI o výkonu 228 kW (310 k) s točivým momentem 440 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h zabere 7,1 s a maximální rychlost dosahuje na 250 km/h. Poháněna jsou všechna kola.

Audi A8 L extended vzniklo na zakázku pro evropského zákazníky, nicméně automobilka uvádí, že představení vozu vzbudilo nemalý zájem a že už se přihlásili také další zájemci. Cenu automobilka neodhalila. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků