Audi A8 dostane vyspělého autopilota. Kvůli zákonům nemůže předvést vše

Nová vlajková loď Audi dostane propracovaného autopilota, jeho plné využití však zákony nyní neumožňují. Automobilka věří, že pravidla se změní již brzy.
Audi A8 dostane vyspělého autopilota. Kvůli zákonům nemůže předvést vše

Premiéra klíčové novinky Audi se blíží a o modelu tedy postupně přicházejí stále podrobnější informace. Nově je oficiální, že třetí generace A8 bude disponovat vyspělým autonomním systémem úrovně 3. 

Nové Audi A8 zná datum premiéry. A ve Frankfurtu to nebude…

Nové Audi A8 zná datum premiéry. A ve Frankfurtu to nebude…

Má to ale háček, aby bylo možno autopilota využít v plném režimu, budou potřeba změny v zákonech. A protože takové úpravy jsou během na dlouhou trať, vozy systémem sice disponovat budou, ale nepůjde ho zcela využít.

Sdružení Automotive Enginees charakterizuje úroveň 3 jako prvek, který zvládne převzít řízení a svévolně zrychlit, zpomalit či zastavit. O to se postará palubní počítač s mnoha kamerami a senzory.

Jak vypadá hliníková karoserie nové A8? Napoví následující video

Jak vypadá hliníková karoserie nové A8? Napoví následující video

Audi počítá s tím, že k úpravám v zákonech dojde co nejrychleji. Například v Německu se o změnách v takzvané Vídeňské úmluvě o silničním provozu z roku 1968 již jedná. Automobilka žádá, aby v ní bylo zaneseno také užití autonomních systémů třetí a čtvrté úrovně.

Německý výrobce představí novou vlajkovou loď 11. července v Barceloně.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků