Audi A8 dostane nový nafťák: 3.0 TDI s common-railem

Audi bude nabízet modely A6 a A8 s novým naftovým motorem, 3.0 TDI, tentokrát oproti firemním zvyklostem se vstřikováním common-rail druhé generace. Tento šestiválec dává ze svých tří litrů maximální výkon 171 kW (233 k), maximální točivý moment činí 450 Nm. S tímto motorem zvládne A8 stovku za 7,8 s a dosáhne maximální rychlosti 243 km/h. Kombinovaná spotřeba je slušných 8,4 l na sto km, motor samozřejmě plní emisní normu Euro4. V Německu se A8 s tímto motorem začne prodávat za 60 500 eur, což je 17 300 eur pod cenou za motorizaci 4.0 TDI.

V A6 má tento motor jen 165 kW, díky nižší hmotnosti je ale zrychlení na stovku lepší: 7,3 s. Spotřeba je pak srovnatelná, 8,3 l/100 km. Tip: přečtěte si více o Audi A6.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků