Audi A8 dostane nový nafťák: 3.0 TDI s common-railem

Audi bude nabízet modely A6 a A8 s novým naftovým motorem, 3.0 TDI, tentokrát oproti firemním zvyklostem se vstřikováním common-rail druhé generace. Tento šestiválec dává ze svých tří litrů maximální výkon 171 kW (233 k), maximální točivý moment činí 450 Nm. S tímto motorem zvládne A8 stovku za 7,8 s a dosáhne maximální rychlosti 243 km/h. Kombinovaná spotřeba je slušných 8,4 l na sto km, motor samozřejmě plní emisní normu Euro4. V Německu se A8 s tímto motorem začne prodávat za 60 500 eur, což je 17 300 eur pod cenou za motorizaci 4.0 TDI.

V A6 má tento motor jen 165 kW, díky nižší hmotnosti je ale zrychlení na stovku lepší: 7,3 s. Spotřeba je pak srovnatelná, 8,3 l/100 km. Tip: přečtěte si více o Audi A6.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků