Audi A8 dostalo facelift a nový motor

13 komentářů

Antiautomat
8. srpna • 19:20

Jeeezisi, S8 s manualom...radsej nedomysliet:-D

debian
8. srpna • 14:30

jak od agregátuopat si dal tomu slovencinovy...

debian
8. srpna • 14:31

keď uvidelo...boha, to nikdy nikto nerobi korekturu???

max
8. srpna • 8:48

...nie príliš ľahkej limuzíny (1690 kg)
BMW 730i 1880kg
MB S350 1910kgobrazek si kazdy udela sam, pro autora clanku jen dodam ze A8 byla prvni velka limuzina ve ktere byl vyrazne pouzit na karoserii hlinik. V novem modelu jej pouziva i Jaguar XJ.

p
8. srpna • 8:55

Presne to same me mile prekvapilo. Vzdyt to je super hmotnost vzhledem k velikosti auta a velmi slusna dynamika na 2,8 FSI.

Tomáš Babič
8. srpna • 9:03

Zdravim, presne podobne reakcie som cakal. Je pravda, ze vdaka mnozstvu pouziteho hliniku je A8 spomedzi konkurentov najlahsia, ale ani cca 1700 kg nie je na 154 kW rozhodne malo... Pokial padne volba na silnejsi motor, mozu byt vysledky ovela slubnejsie :-)

WOLF
8. srpna • 9:15

myslim ze 1690kg je super vaha i na 154KW a zrychleni za 8s neni taky uplne spatne, tohle auto bude zkratka pro klidnou relativne uspornou a bezpecnou jizdu. myslim ze se prodavat bude, hodne majetnejsich duchodcu v GER si ji rado koupi a bude idealni volbou i pro dalsi nechvatave. vykony pro bezne pouziti jsou nizmene a=8s vmax=235 plne dostacujici PLNE

jogurt
8. srpna • 9:26

Taky myslím. Jde ohmotnost srovnatelnou s vyšší střední třídou nebo třeba s kompaktními MPV. Např stejnou hmotnost má Touran 2,0TDI DSG. A ten i ve verzi 103kW jede velmi slušně, se 125kW pak přímo báječně. Takže o dynamiku A8 2,8FSI se vůbec neobávám. nakonec komu to nestačí, má možnost jít k vyšším motorům.
Jinak řečeno, můj názor je, že pan autor svým komentářem nejen přestřelil, ale k tomu navíc asi moc neví.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek O.
8. srpna • 10:12

Nedovedu si představit, že auto s váhou 1700 kg a výkonem 103 kW může jet velmi slušne a s výkonem 125 kW dokonce báječně. Měl jsem v nedávné době vůz s váhou 1200 kg a výkonem 150 kW a bylo to tak na hranici toho, kdy bych to označil výrazem "jede slušně".Samozřejmě, že to TDI pocitově přidá 50% akcelerace díky příjemnému nakopnutí po rozjezdu, takže je samozřejmé, že pro méně znalé řidiče to pak bude působit jako rychlý expres, ovšem pohledem na tachomtr vidím, že ta dynamika je v podstatě mizerná.Myslím, že autor to vystihl dobře, ten poměr váhy a výkonu je špatný a ve spojení s daným vozem ce to z mého pohledu asi stejně vhodné, jako Octavia s motorem 1,4 a výkonem 55 kW. Tedy někomu to stačit bude, ale dynamicky to bude tristní.

Vana666
8. srpna • 14:15

Podle mě jízdní dynamiku mnohem více ovlivní chování a vlastnosti použité převodovky. Multitronic neznám, nejel jsem s ním a nemůžu proto objektivně soudit, ale automatická převodovka může dynamické vlastnosti oproti vařečkové ještě trošku vylepšit (DSG), nebo taky výrazně zhoršit (Tiptronic a podobné). Převodovka bude mít tady určitě větší vliv než rozdíl pár desítek kilogramů váhy nebo kW v motoru a pokud se bude chovat seriózně, musí 210 PS na 1,7 t těžké auto pro nezávodní jízdu stačit

mayklmaykl
8. srpna • 10:33

:-D:-D:-D jestli 125kw s 1600kg jede báječně tak si budu v autě muset odpojit asi aspoň 2 válce protože mi to se 1460 a 180kw nejede báječně:-D:-D:-D

jogurt
8. srpna • 12:54

A jaké že MPV s 180kW to vlastníš?

Tomáš Babič
8. srpna • 9:35

Je to zrejme dane aj tym, ze kazdy ma na vykon ine meritka, o tom niet pochyb. Dynamika A8 s tymto motorom je zrovnatelna s Octaviou 1,8 TSI, samozrejme ze si svojich zastupcov najde, ale ako to uz byva zvykom, vacsina z nich zrejme siahne radsej po naftaku 3,0 TDI. Osobne by som ale aj napriek nizsiemu vykonu dal prednost benzinovej variante...

Doporučujeme

Články odjinud