Auto je to pěkné, a bude jistě I výborné. Ale klientela na drahé velké limuziny klesa. Dneska frčí u bohatych lidi q8 a rs etron. Limuzina tohoto typu je už jen pro reditele banky a politiky.
RS e-tron má i přes fantastické jízdní vlastnosti dva podstatné problémy, pro které si ho bohatá klientela příliš neoblíbí:1) dodací lhůta je 2 roky2) velmi nedobře se do něj nastupuje, dopředu i dozadu. Nic pro pupíky.
I ten reditel banky si vezme tu Q8.Navic v tomhle segmentu na ne docela tlaci i Tesly, kde aspon na oko propaguji ekologii.
To je pravda, u nás pravidelně na oběd parkuje Andrej B. ve svém S 65 AMG, tzv. "all black edition."
Ale jezdi taky A8
Proč autor u fotografií nepopisuje změny, které fotografie mají znázorňovat a píše o věcech, které s fotkami absolutně nesouvisí? Když už fotky a text někde obšlehnete, tak tomu dejte trochu umu
páč autorevue.cz
Tato auta, si 8smi válec zaslouží, zvlášť při těch cenách.
Vždyť v nabídce jsou. Jak v A8, tak v S8.
Já bych s tím "definitivně" v tématu diesel nespěchal. Už se vrátil několikrát a evropské prodeje SQ7/SQ8 po "upgradu" z dieselu na benzín propadly tak hrozivě dolů, navíc pro Rusko, Austrálii a další teritoria se vyrábí pořád, že je to věc spíše dočasná. Tím spíš, že i v současné verzi DMVA patrně bez dalších úprav splní EU7.
Nic moc.
A hele kretén goes.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.