Audi A8 a S8 po faceliftu mají český ceník. Ceny mírně vzrostly, osmiválec TDI se definitivně rozloučil

12 komentářů

TIA
17. února • 8:34

Auto je to pěkné, a bude jistě I výborné. Ale klientela na drahé velké limuziny klesa. Dneska frčí u bohatych lidi q8 a rs etron. Limuzina tohoto typu je už jen pro reditele banky a politiky.

jogurt
17. února • 17:30

RS e-tron má i přes fantastické jízdní vlastnosti dva podstatné problémy, pro které si ho bohatá klientela příliš neoblíbí:
1) dodací lhůta je 2 roky
2) velmi nedobře se do něj nastupuje, dopředu i dozadu. Nic pro pupíky.

Pikus
17. února • 16:34

I ten reditel banky si vezme tu Q8.Navic v tomhle segmentu na ne docela tlaci i Tesly, kde aspon na oko propaguji ekologii.

Filip
17. února • 10:22

To je pravda, u nás pravidelně na oběd parkuje Andrej B. ve svém S 65 AMG, tzv. "all black edition."

C. Rice
18. února • 7:53

Ale jezdi taky A8

I
16. února • 22:09

Proč autor u fotografií nepopisuje změny, které fotografie mají znázorňovat a píše o věcech, které s fotkami absolutně nesouvisí? Když už fotky a text někde obšlehnete, tak tomu dejte trochu umu

jogurt
17. února • 17:55

páč autorevue.cz

smějící se bestie 2
16. února • 21:26

Tato auta, si 8smi válec zaslouží, zvlášť při těch cenách.

Pavel F.
16. února • 22:58

Vždyť v nabídce jsou. Jak v A8, tak v S8.

jogurt
17. února • 17:28

Já bych s tím "definitivně" v tématu diesel nespěchal. Už se vrátil několikrát a evropské prodeje SQ7/SQ8 po "upgradu" z dieselu na benzín propadly tak hrozivě dolů, navíc pro Rusko, Austrálii a další teritoria se vyrábí pořád, že je to věc spíše dočasná. Tím spíš, že i v současné verzi DMVA patrně bez dalších úprav splní EU7.

Anonymizovaný
16. února • 21:09

Nic moc.

.
17. února • 0:59

A hele kretén goes.

Doporučujeme

Články odjinud