14 kWh na 40 kilometru? To mi take nesedi, dojezd by i u tak tezke kravy na takovou kapacitu mel byt vyrazne vyssi, alespon 70 kilometru.
Dejte tam větší baterií kolem 30 kWh a vice. Tydle pidibatercicky jsou k prdu. Nechápu proč výrobci nejsou schopni nabídnout vyšší kapacitu. Auto za 2mega a více a dostanu baterku, jako auto mainstreamu v ceně 600tacu.Potom se hrozně diví, ze ty krámy teď nikdo nekupuje. Kromě mergla GLE. Tam dávám velkou pochvalu
Kravina, čím větší baterka, tím vyšší hmotnost a ve výsledku neohrabyný tank. Baterku je potřeba dát takovou aby prolezlo jako nízkoemisní phev a Bruselský úředník se nažral, aby to mohlo do center měst a na zbytek s.e.r.e bílý tesák.
Kravina to neni X5 ma 24kWh baterii, GLE 30kWh baterii. Audi je pozadu.Rozdil v hmotnosti baterie mezi 17 a napr. 35kWh neni az tak velky, aby to melo naky vetsi vliv na jizdni vlastnosti SUV. Vsak automobilky budou muset pritlacit v kapacite, uz ted lidi nekupuji a prodeje novych aut se propadaji.
Kapacita prodejnost nezvedne, zvedne akorát cenu a prodejnost ještě klesne. Pokud někdo chce jezdit na baterky, tak pak má smysl koupit si čisté EV.
Ciste EV jsou v dnesni dobe nepouzitelne, dojezd je tragickej. Kor kdyz clovek jede po dalnici. Mit hybrid s vetsi baterii muze byt kompromis nez se zacnou pozdeji nabizet baterie s vyssi kapacitou, jak zatraktivnit prodeje aut.Rozdil v cene baterii mezi 17 a napr. 35 kWh je naprosto minimalni, v tom neni problem.Spise automobilky tuto variantu nechteji nabizet,ale budou muset.Prodeje nejdou a nejdou a to jeste neni zadna krize:-D1Kwh stoji v nakupu automobilky kolem 150usd.
cena 15kWh navíc je cca 4000€, to by nebyl problém. Problém je to, že ty baterky se do zadního převisu už nevejdou a musí do podlahy. A to znamená brutální vývojové náklady bez garance návratnosti.
Ano v zástavbě může být problém. Netuším jak má Aku zadelane v X5 nebo GLE. 4000eur je blbost. Technicky ředitel Audi potvrdil nákup Aku 1 kWh za 1500eur. Tedy 1500eur rozdíl. A ceny Aku budou zcela určitě klesat. Je to spíše politické rozhodnutí. Věřím tomu, ze příští rok bude vetsi nabídka hybridů napříč značkami s vyšší kapacitou Aku.
1kWh za 100eur
tak tak za pár let auta zkomplikovali, zhoršili kvalitu a zvedli cenu o 35% tak kdo by to kupoval :-D
Tak, tak, měl jsem možnost se s tím GLE chvíli projet a je to řidičsky spolehlivě nejhorší varianta GLE, příšerně těžké a neohrabané, doslova tank na kolech. A navíc usratý čtyřváleček, který se do prémiového velkého SUV vůbec nehodí.
Navic usraty ctyrvalecek co ujede vetsine SUV na trhu.) Sam mam 6 valcove audi a bmw 6valcove v nafte.
Nooo, V6 benzín je sice hezká věc, ale na dálky po dálnici trochu naprd. Takže počkám na Q7 PHEV s V6TDI. Přijde záhy, 260kW systémového výkonu stačí..
270kW :-D
330kW a stovka za 6? A Vmax 241? To snad by trklo i trotla, že to nějak neladí. Stačí se podívat na stránky Audi a zjistit, že zrychlení je 4,9 a Vmax omezená na 250.
a o jakým autě píšeš, aspon nám prozrad typ.
nebo lépe dát odkaz......nebo lépe přečíst článek o jakým motoru se píše....
40km na elektřinu?To je k ničemu,když chtěj za 10 let jen elektriku.....3-[
Rano dochadzam do prace 20km a odpoludnia domov. Druhe okrene mesto mam 25km. Mne by to stacilo. A ta zelena, ta sadla na tu kasnu, ta sa mi lubi, idem podat eurojackpot...
Na ježdění do práce asi není typická ani limuzína ani SUV 5,1m /330kW. K tomu ani jeden z těchto vozů není primárně určen.
Hm, že každý koho znám, co má už firmu vybudovanou, jezdí takovým autem. Ať už se jedná o Range Rover nebo Audi. Dojíždění do práce + ježdění po zakázkách. Co si mají koupit. Hatchback? Tak je jedno auto na všechno.
a proto jich jsou plne ulice mest ? nebo snad myslis ze manazeri jezdi do prace Fabii a jejich manzelky rozvezej deti Lupem? auto si kazdy kupuje pro jeho vlastni potreby, urcite ne podle toho co kde basnej diskuteri v diskuzich :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.