Audi A8 a Q7 nyní i jako plug-in hybridy. Výkon jim neschází, ale co dojezd na elektřinu?

.  |  10. 10. 2019 19:46

330kW a stovka za 6? A Vmax 241? To snad by trklo i trotla, že to nějak neladí. Stačí se podívat na stránky Audi a zjistit, že zrychlení je 4,9 a Vmax omezená na 250.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  10. 10. 2019 19:50

40km na elektřinu?To je k ničemu,když chtěj za 10 let jen elektriku.....

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  10. 10. 2019 21:01

Rano dochadzam do prace 20km a odpoludnia domov. Druhe okrene mesto mam 25km. Mne by to stacilo. A ta zelena, ta sadla na tu kasnu, ta sa mi lubi, idem podat eurojackpot...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 10. 2019 20:07

Na ježdění do práce asi není typická ani limuzína ani SUV 5,1m /330kW. K tomu ani jeden z těchto vozů není primárně určen.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 10. 2019 20:45

a proto jich jsou plne ulice mest ? nebo snad myslis ze manazeri jezdi do prace Fabii a jejich manzelky rozvezej deti Lupem? auto si kazdy kupuje pro jeho vlastni potreby, urcite ne podle toho co kde basnej diskuteri v diskuzich

Odpovědět  |   | 
ZF  |  12. 10. 2019 08:22

Hm, že každý koho znám, co má už firmu vybudovanou, jezdí takovým autem. Ať už se jedná o Range Rover nebo Audi. Dojíždění do práce + ježdění po zakázkách. Co si mají koupit. Hatchback? Tak je jedno auto na všechno.

Odpovědět  |   | 

a o jakým autě píšeš, aspon nám prozrad typ.

Odpovědět  |   | 

nebo lépe dát odkaz......nebo lépe přečíst článek o jakým motoru se píše....

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  10. 10. 2019 22:33

Nooo, V6 benzín je sice hezká věc, ale na dálky po dálnici trochu naprd. Takže počkám na Q7 PHEV s V6TDI. Přijde záhy, 260kW systémového výkonu stačí..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 10. 2019 09:02

270kW

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2019 08:27

Dejte tam větší baterií kolem 30 kWh a vice. Tydle pidibatercicky jsou k prdu. Nechápu proč výrobci nejsou schopni nabídnout vyšší kapacitu. Auto za 2mega a více a dostanu baterku, jako auto mainstreamu v ceně 600tacu.Potom se hrozně diví, ze ty krámy teď nikdo nekupuje. Kromě mergla GLE. Tam dávám velkou pochvalu

Odpovědět  |   | 
.x.  |  11. 10. 2019 08:59

Kravina, čím větší baterka, tím vyšší hmotnost a ve výsledku neohrabyný tank. Baterku je potřeba dát takovou aby prolezlo jako nízkoemisní phev a Bruselský úředník se nažral, aby to mohlo do center měst a na zbytek s.e.r.e bílý tesák.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  11. 10. 2019 10:19

Tak, tak, měl jsem možnost se s tím GLE chvíli projet a je to řidičsky spolehlivě nejhorší varianta GLE, příšerně těžké a neohrabané, doslova tank na kolech. A navíc usratý čtyřváleček, který se do prémiového velkého SUV vůbec nehodí.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2019 10:36

Navic usraty ctyrvalecek co ujede vetsine SUV na trhu.) Sam mam 6 valcove audi a bmw 6valcove v nafte.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2019 10:39

Kravina to neni X5 ma 24kWh baterii, GLE 30kWh baterii. Audi je pozadu.Rozdil v hmotnosti baterie mezi 17 a napr. 35kWh neni az tak velky, aby to melo naky vetsi vliv na jizdni vlastnosti SUV. Vsak automobilky budou muset pritlacit v kapacite, uz ted lidi nekupuji a prodeje novych aut se propadaji.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  11. 10. 2019 10:53

Kapacita prodejnost nezvedne, zvedne akorát cenu a prodejnost ještě klesne. Pokud někdo chce jezdit na baterky, tak pak má smysl koupit si čisté EV.

Odpovědět  |   | 
optimista  |  11. 10. 2019 14:27

tak tak za pár let auta zkomplikovali, zhoršili kvalitu a zvedli cenu o 35% tak kdo by to kupoval

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2019 14:42

Ciste EV jsou v dnesni dobe nepouzitelne, dojezd je tragickej. Kor kdyz clovek jede po dalnici. Mit hybrid s vetsi baterii muze byt kompromis nez se zacnou pozdeji nabizet baterie s vyssi kapacitou, jak zatraktivnit prodeje aut.
Rozdil v cene baterii mezi 17 a napr. 35 kWh je naprosto minimalni, v tom neni problem.
Spise automobilky tuto variantu nechteji nabizet,ale budou muset.
Prodeje nejdou a nejdou a to jeste neni zadna krize
1Kwh stoji v nakupu automobilky kolem 150usd.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 10. 2019 18:17

cena 15kWh navíc je cca 4000€, to by nebyl problém. Problém je to, že ty baterky se do zadního převisu už nevejdou a musí do podlahy. A to znamená brutální vývojové náklady bez garance návratnosti.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2019 22:54

Ano v zástavbě může být problém. Netuším jak má Aku zadelane v X5 nebo GLE. 4000eur je blbost. Technicky ředitel Audi potvrdil nákup Aku 1 kWh za 1500eur. Tedy 1500eur rozdíl. A ceny Aku budou zcela určitě klesat. Je to spíše politické rozhodnutí. Věřím tomu, ze příští rok bude vetsi nabídka hybridů napříč značkami s vyšší kapacitou Aku.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2019 22:54

1kWh za 100eur

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  13. 10. 2019 01:29

14 kWh na 40 kilometru? To mi take nesedi, dojezd by i u tak tezke kravy na takovou kapacitu mel byt vyrazne vyssi, alespon 70 kilometru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A