Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Německá ladičská společnost MTM se nebojí žádné výzvy. Z poslední doby si možná vzpomenete na agresivně lakovaný sedan MTM Audi RS6 Clubsport s výkonem 720 koní, vůbec první vylepšení kupé Audi RS5 MTM nebo na kupé MTM Audi R8 V10 Biturbo, jež má být dosud nejrychlejší R8. Ačkoli se pánové od MTM soustředí na vozy Audi, občas si pro zpestření odskočí i jinam, připomeňme třeba sadu modifikací pro modely Volkswagen Golf GTI a GTD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi A7 3,0 TDI jede po úpravách MTM až 263 km/h

Ale zpět k pekelnému „naftožroutu“. Novinka vychází z nízkého sedanu Audi A7 Sportback osazeného šestiválcovým dieselem s objemem 3,0 l. Firma MTM připravila dvě výkonová zlepšení, první posouvá špičku o 40 koní a 80 Nm na 285 koní (210 kW) a 580 Nm, druhá se pak vyznačuje výkonem rovných 300 koní (221 kW) a točivým momentem až 600 Nm, přičemž nejvyšší rychlost činí v obou případech 263 km/h. Ceny úpravy začínají v přepočtu na  33 630 Kč, dalších 62 800 Kč však můžete utratit za novou výfukovou soustavu se dvěma páry koncovek o průměru 89 mm. V přípravě se údajně nachází také snížené pérování. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků