Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Německá ladičská společnost MTM se nebojí žádné výzvy. Z poslední doby si možná vzpomenete na agresivně lakovaný sedan MTM Audi RS6 Clubsport s výkonem 720 koní, vůbec první vylepšení kupé Audi RS5 MTM nebo na kupé MTM Audi R8 V10 Biturbo, jež má být dosud nejrychlejší R8. Ačkoli se pánové od MTM soustředí na vozy Audi, občas si pro zpestření odskočí i jinam, připomeňme třeba sadu modifikací pro modely Volkswagen Golf GTI a GTD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi A7 3,0 TDI jede po úpravách MTM až 263 km/h

Ale zpět k pekelnému „naftožroutu“. Novinka vychází z nízkého sedanu Audi A7 Sportback osazeného šestiválcovým dieselem s objemem 3,0 l. Firma MTM připravila dvě výkonová zlepšení, první posouvá špičku o 40 koní a 80 Nm na 285 koní (210 kW) a 580 Nm, druhá se pak vyznačuje výkonem rovných 300 koní (221 kW) a točivým momentem až 600 Nm, přičemž nejvyšší rychlost činí v obou případech 263 km/h. Ceny úpravy začínají v přepočtu na  33 630 Kč, dalších 62 800 Kč však můžete utratit za novou výfukovou soustavu se dvěma páry koncovek o průměru 89 mm. V přípravě se údajně nachází také snížené pérování. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků