Audi A7 Sportback od B&B: 425 benzínových koní

Kvalitní ladění luxusních vozů se zážehovými motory aby nyní pomalu jeden pohledal. Ale teď zde jedno máme.

Obzvláště u vozů koncernu VW Group jsou ladičské firmy v poslední době zvyklé modifikovat především verze se vznětovými motory, jejichž obliba roste i ve třídě luxusních, či dokonce zážehových automobilů. Teprve před několika týdny jsme vám například představili Audi A7 Sportback v přestavbě MTM s výkonem vznětového šestiválce 3,0 TDI zvýšeným na rovných 300 koní.

Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Ale život běží dále, takže vám nyní představujeme Audi A7 Sportback vylepšený německou společností B&B Automobiltechnik. Zvenčí si na novince všimneme především poměrně vkusných ventilačních otvorů v předních blatnících, o 30 mm sníženého a sportovně laděného pérování nebo specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A7 Sportback z dílen německého ladiče B&B Automobiltechnik

Ale to nejzajímavější najdeme pod kapotou, kde trůní vylepšený zážehový šestiválec 3,0 V6 TFSI. B&B Automobiltechnik pro něj nabízí hned tři stupně ladění, přičemž již v tom základním dosahuje výkonu 385 koní (283 kW) a točivého momentu 490 Nm, což jsou hodnoty lepší o citelných 85 koní, resp. 50 Nm než ve standardní verzi. Ale tím to nekončí, neboť jsou k mání též varianty 408 koní (300 kW)/530 Nm a dokonce 425 koní (313 kW)/540 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistických modifikací na stavbě B&B Automobiltechnik mnoho nenajdeme, to nejdůležitější se skrývá pod kapotou

Aby u B&B Automobiltechnik vyhověli i vyznavačům nafty, nabízejí sadu modifikací také pro jednotku 3,0 TDI, která v jejich podání dává 325 koní (239 kW) a 640 Nm. A to je ještě o dalších 25 koní a 40 Nm více než u již zmíněné stavby od konkurenční MTM.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků