Audi A7 Sportback od B&B: 425 benzínových koní

Kvalitní ladění luxusních vozů se zážehovými motory aby nyní pomalu jeden pohledal. Ale teď zde jedno máme.
Audi A7 Sportback od B&B: 425 benzínových koní

Obzvláště u vozů koncernu VW Group jsou ladičské firmy v poslední době zvyklé modifikovat především verze se vznětovými motory, jejichž obliba roste i ve třídě luxusních, či dokonce zážehových automobilů. Teprve před několika týdny jsme vám například představili Audi A7 Sportback v přestavbě MTM s výkonem vznětového šestiválce 3,0 TDI zvýšeným na rovných 300 koní.

Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Ale život běží dále, takže vám nyní představujeme Audi A7 Sportback vylepšený německou společností B&B Automobiltechnik. Zvenčí si na novince všimneme především poměrně vkusných ventilačních otvorů v předních blatnících, o 30 mm sníženého a sportovně laděného pérování nebo specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A7 Sportback z dílen německého ladiče B&B Automobiltechnik

Ale to nejzajímavější najdeme pod kapotou, kde trůní vylepšený zážehový šestiválec 3,0 V6 TFSI. B&B Automobiltechnik pro něj nabízí hned tři stupně ladění, přičemž již v tom základním dosahuje výkonu 385 koní (283 kW) a točivého momentu 490 Nm, což jsou hodnoty lepší o citelných 85 koní, resp. 50 Nm než ve standardní verzi. Ale tím to nekončí, neboť jsou k mání též varianty 408 koní (300 kW)/530 Nm a dokonce 425 koní (313 kW)/540 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistických modifikací na stavbě B&B Automobiltechnik mnoho nenajdeme, to nejdůležitější se skrývá pod kapotou

Aby u B&B Automobiltechnik vyhověli i vyznavačům nafty, nabízejí sadu modifikací také pro jednotku 3,0 TDI, která v jejich podání dává 325 koní (239 kW) a 640 Nm. A to je ještě o dalších 25 koní a 40 Nm více než u již zmíněné stavby od konkurenční MTM.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků