Audi A7 Sportback od B&B: 425 benzínových koní

Kvalitní ladění luxusních vozů se zážehovými motory aby nyní pomalu jeden pohledal. Ale teď zde jedno máme.

Obzvláště u vozů koncernu VW Group jsou ladičské firmy v poslední době zvyklé modifikovat především verze se vznětovými motory, jejichž obliba roste i ve třídě luxusních, či dokonce zážehových automobilů. Teprve před několika týdny jsme vám například představili Audi A7 Sportback v přestavbě MTM s výkonem vznětového šestiválce 3,0 TDI zvýšeným na rovných 300 koní.

Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Ale život běží dále, takže vám nyní představujeme Audi A7 Sportback vylepšený německou společností B&B Automobiltechnik. Zvenčí si na novince všimneme především poměrně vkusných ventilačních otvorů v předních blatnících, o 30 mm sníženého a sportovně laděného pérování nebo specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A7 Sportback z dílen německého ladiče B&B Automobiltechnik

Ale to nejzajímavější najdeme pod kapotou, kde trůní vylepšený zážehový šestiválec 3,0 V6 TFSI. B&B Automobiltechnik pro něj nabízí hned tři stupně ladění, přičemž již v tom základním dosahuje výkonu 385 koní (283 kW) a točivého momentu 490 Nm, což jsou hodnoty lepší o citelných 85 koní, resp. 50 Nm než ve standardní verzi. Ale tím to nekončí, neboť jsou k mání též varianty 408 koní (300 kW)/530 Nm a dokonce 425 koní (313 kW)/540 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistických modifikací na stavbě B&B Automobiltechnik mnoho nenajdeme, to nejdůležitější se skrývá pod kapotou

Aby u B&B Automobiltechnik vyhověli i vyznavačům nafty, nabízejí sadu modifikací také pro jednotku 3,0 TDI, která v jejich podání dává 325 koní (239 kW) a 640 Nm. A to je ještě o dalších 25 koní a 40 Nm více než u již zmíněné stavby od konkurenční MTM.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků