Audi A7 Sportback očima našeho čtenáře. Tak jak je to s tím podvozkem?

27 komentářů

Driver
17. července • 0:50

"Každý z vás ví, že když vozu nasadíte obrovská kola s nízkými pneumatikami, zpravidla pak od něj nelze čekat jízdu připomínající let Aladinova koberce"
Tohle může napsat jen totální diletant. Vyjadřuje to absolutní neznalost a člověk nemusí být zrovna strojní inženýr, aby pochopil. Tu problematiku bych rozdělil do několika částí, 1) kolo a jeho valivý odpor a vše okolo disku, pneu a kola, 2) podvozky a to je mnohem mnohem složitější než vypadá, i stabilizátory, nejen zavěšení, mají obrovský vliv atd, a výsledek je asi takový, že Golf GTI měl před 20ti lety mnohem menší kola než dnes a přesto je dnes komfortnější i když nemá vepředu lichoběžníky ani vzduch jako A7 ;-)

mijunior
16. července • 11:34

Povedené video. Je vidět že autor je zapálený fanda aut. K samotnému vozu, čas 36: 30 to byla pořádná rána. Ostřejší hrany se mi zaplouvají ale nejsem příznivcem žehlících prken vyjíždějících ze zádi. Linie karosérie nové A6 mi jsou bližší, i když nejsou tak "prémiové". Fejkový výfuky jsou peklo. Největší problém mám s benzínovou verzí. Vysolit "3" míče a dostat za ně "haldex" a DSG tomu říkám krádež za bílého dne. Přitom S4 i S5 mají osmistupňový automat. Snad to S7 napraví, samo za tučný příplatek. Sportovní prošívaný sedadla vypadají pěkně ale neumí odvětrávání. Interiér samotný je famozní. Černé i padesáti odstínu šedi bych se ale vyhnul a to i na laku karosérie.

Karel.
16. července • 11:46

No on ten "haldex" neboli mezinápravovou spojku dostaneš prakticky všude od Chirona po Porsche, jediné Audi nabízí ještě u pár modelů klasické diferáky, Subaru, které se dlouho drželo s Audi už také vyměklo a s nasazením CVT už má také jenom spojky.

mijunior
16. července • 12:15

Tak ono ani tak nejde o tu spojku, používá ji BMW i Mercedes. Ale tady dostaneš předohrab s připojitelným zadkem a to prémiovostí dvakrát nezavání.

Karel.
16. července • 17:32

Vedle čtyřkolek realizovaných skutečným diferenciálem je jakákoliv čtyřkolka realizovaná spojkou, kdy se jedna náprava připojí přes spojku ke druhé, jenom laciný oj€b.

V3S
15. července • 16:04

TEST JE NĚCO PŘÍŠERNÉHO
Nudný, plný nesmyslných informací.

bzzz
16. července • 11:39

Nudit te muze (kazdy ma jiny vkus/potreby), ale prosim rozepis se o tech nesmyslech ;-)

NAS drive
16. července • 10:23

Sorry kámo, ale co to tu meleš? Dal jsem si tu práci a přelouskal to... + vysvětlení k motoru, převodovce, karoserii, sedadlům, ergonomii, ovládání na okreskách, na dálnici, ve městě.
- strašně dlouhý, bez těch příběhů by to bylo lepšíZávěr? Kua vysvětlil o tom autě do háje uplně všechno, asi to nebylo lehké natočit, dal si s tím fakt dost práce a ty tady ze sebe akorát vys..es "TEST JE NĚCO PŘÍŠERNÉHO". Asi mindráček, že? ;-)

ray
16. července • 5:17

Hlavne ze koncernrevue.cz napsala opet uzasny clanek o uzasnem aute, z cehoz budou bohate premie!

Labus
14. července • 18:54

Bezkonkurenčně nejlepší videa o autech na českém webu.

V3S
15. července • 16:10

Jednoznačně nejlepší je Rasto Chvála na garaz.tv https://www.youtube.com/channel/UCZc9ZRh_CRoP3zhr... ... a u Čechách je to Rejloš z garaz.cz. https://www.youtube.com/user/iFasterMagazine.... Potom dlouho nic, dlouho nic a potom možná Autosalon na Primě a to jen někteří komentátoři.

Labus
15. července • 21:19

říkal jsem na českém webu a tam je konkurence jenom Rejlek, ale jeho videa jsou ve srovnání s tímto dost nekvalitní a obsahově plochá, zvlášť když "testují" ti dva matláci co má Rejlek v týmu. Autosalon na Primě je obsahově ta nejhlubší žumpa.

V3S
16. července • 8:45

Pokud bychom se měli bavit o opačném spaktru, tí co je nejhorší, a vybírat z produkcí, které si hrajou na profesionály, tak bych hlasoval pro tento test http://www.auto.cz/test-bmw-750li-xdrive-vs-... ... a tohoto redaktora, to je opravdu nešťastník, který v branži nemá co dělat, obecně redakce auto.cz je neštěstí, které sedí na dobré doméně.

NAS drive
16. července • 10:26

Sorry kámo,ale ty jsi fakt mimo. Proč to neděláš ty? Staelthj si aspoň nehraje na profesionála, on to někde i říkal, že je amatér a dělá to lidem pro radost.-

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JH
16. července • 10:38

No....sledujem rôzne testy a za seba môžem povedať, že Steahlt 01 robí výborne testy. Teraz napr. Lexus GS 450 h. Pri všetkej úcte k profikom ja keby som nevedel, že Stealth je "amatér " tak to nie je nijako poznať. Má výborne dlhé testy ktoré nenudia ale pre človeka ktorí chce odpovede o aute ktoré ho zaujíma tak ich nájde. Ale ako som písal každému sa môže páčiť niečo iné....

bzzz
15. července • 22:03

Tu zumpu, prosim, rozvedte...

Labus
15. července • 23:14

Nepros a podívej se na nějaké díly Autosalonu, lhostejno které, všechny jsou na jedno brdo. Celý pořad je sponzorovaný některými automobilkami (kterými je napsáno v závěrečných titulcích) a podle toho vypadají hodnocení "testovaných" aut. Pořad se tváří, že testuje auta, ale ve skutečnosti je to placená reklama těch výrobců, co sponzorují pořad.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
16. července • 9:00

Prave ze koukam celkem pravidelne.

Krabat
17. července • 9:45

Koukáš se pravidelně a to Ti nevadí, že každé auto má hodnocení 90%+? Vždyť je to směšné. Jednou jedinkrát jsem zaregistroval, že expert František dal tuším 89%. Málem jsem spadl ze židle. Asi měl slabší den. Jinak pravidelně, každý test, každé auto od 90% nahoru. Vypovídající hodnota takových testů je nulová. Dvě třetiny času zabíjí pokusy být vtipní. Musí být přitom neskutečně zahledění sami do sebe, jestli si ani po letech nevšimli, že to neumí. Těm vtipům se snad nemohou smát ani oni sami. Obávám se, že je za tím produkce TV Prima, která se pokouší konkurovat pánům z Top Gearu, dnes už Grand Tour. Dobrý sarkasmus ale umí jen málokdo a Prima boys to rozhodně nejsou. Osobně se mi mnohem víc líbí věcný přístup u motorek, který předvádí Pepa Sršeň. Jenže ti další jsou spíš exhibicionisti, kteří se pokouší hodnotit auta.

bzzz
17. července • 12:19

Srsen je buh ;-) Hodnoceni/styl a jejich garaz neresim (to bych asi nesmel na tv koukat vubec), pro obecny prehled myslim dobry. Tolik aut v CR zadny soukromnik/nadsenec neprotoci/nenatoci.

JH
15. července • 9:01

Za mňa je naj automagazin Akcelerace čo sa týka video testov na YT. Ale rád čítam testy aj p.Mičku, pre mňa najlepšie píšuci motoristický novinár. Ale chápem,že kazdy ti môže mať ináč :-)

Franta
14. července • 15:54

Nyní mám třetí A6, a jsem s ní mimořádně spokojen. S vozy jsem ujel vždy 250 - 350 tis.
kilometrů a koupil si novou. Již nyní zvažuji nákup nového stroje. Proto jsem s velkým zájmem sledoval test A7. K tomu mám jediné: osobně bych si nekoupil kola 21". Na své poslední A6 mám 17" a pneumatický podvozek a je to opravdu skvělé! Dá se s tím jet i po D1! Jel jsem s kolegou, který měl 20" kola a klasický podvozek a na D1 se to místy nedalo vydržet, jak kola mlátila. Jinak děkuji za test, zdá se mi opravdu objektivní a příjemný. Já si kopím A6 Avant, s klasickým samosvorným diferenciálem Torsen, která bude jistě perfektní.
Nejsem zaujatý proti BMW nebo Mercedesu, ale Audi mě nikdy nezklamala.
Poznámka: nejezdím po městech, jezdím dlouhé trasy, kupuji jen naftu bez řepkových přísad, v Čechách OMV Maxx Moution, v Německu ARAL. Proto startuji a jezdím bez problémů!

pse
15. července • 13:23

Já jsem po A6, A6 allroadu mel A7 také se vzduchovým podvozkem. Allroad měl tuším 17”, na A7 byly 20” kola. Ta kombinace 20” kola a vzduchový podvozek v nastavení sport byla nejlepší kombinací s jakou jsem kdy jezdil, to auto bylo mrštné a nějak ty 2 tuny nebyly cítit. Na D1 přepnutí do režimu komfort přineslo, ale také houpavost a to nebyl můj šálek čaje. Myslím si, že hlavní příčinou byl ten vzduchový podvozek, takže pokud bych se pro audi opět rozhodl, křížek bych u vzduchového podvozku určitě udělal.

Tommino
15. července • 11:50

Rozumím, ALE... Já měl A6 avant 3.0tdi na 20'' a s-line podvozku. Nyní mám Giulii QV 19'' a ke komfortu chci říct jen to, že QV je oproti A6 s podobnými koly mnohem, mnohem pohodlnější. Rozdíl je něco jako Sklasse a třeba nějaký Lotus. Tím chci říct, že to jde udělat, auto s velými koly a poddajným podvozkem + jistá dávka komfortu. Audi si tou tvrdostí jen hrála na sportovní podvozek atd. Samozřejmě, jiná koncepce atd, ale neměla by být A6 jakožto velké auto pohodlnější, než ''supersedan'' s 2,5x vyšší výkonem? Přitom se nebavím o jízdních vlastnostech a stabilitě, to snad nejde ani srovnat, opět ve prospěch QV. A6 nebyla ani komfortní, ani sportovní. Když to vezmu do extrému, tak sportovní a komfortní není ve skutečnosti ani QV. Ale podvozkově je ve všem mnohem, mnohem dál, než byla moje A6.

R
15. července • 15:07

to Tommino: dobry den, zajímalo by mě jak to mate se servisem auta? Nevim kolik mate najeto... vše ok?

Tommino
16. července • 13:22

najeto 20tis, měnili mi na záruku nějaký el. kabel, jinak ok.

JH
15. července • 9:05

Takto to má vyzerať, že okrem bezduchej kritiky od ľudí ktorý nikdy nemali napr Audi A6 ,ale majú potrebu si kopnúť "lebo " koncern sem napíše svoj postreh človek ktorí má osobné skúsenosti a vie napísať príspevok čo má hlavu aj pätu. Mám na mysli test aj Frantu.

Doporučujeme

Články odjinud