Audi A7 Sportback očima našeho čtenáře. Tak jak je to s tím podvozkem?

Vnímání jízdních vlastností aut je často hodně subjektivní záležitost. Jaký je názor redaktora Autorevue.cz na nové Audi A7 Sportback, už víte, nyní proto dáme prostor jednomu z našich čtenářů.

Když jsme minulý týden vydali test nového Audi A7 Sportback, rozjela se zajímavá diskuse ohledně jízdního komfortu. Každý z vás ví, že když vozu nasadíte obrovská kola s nízkými pneumatikami, zpravidla pak od něj nelze čekat jízdu připomínající let Aladinova koberce. Limity mívá i vzduchový podvozek, který sice posádku umí zahrnout komfortem, jakmile ale trefíte spáru nebo výtluk, ozvou se i ty nejdražší limuzíny.

TEST Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro: Záleží, kam máte namířeno

TEST Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro: Záleží, kam máte namířeno

Jak hodnotí novou generaci Audi A7 Sportback kolega Miro Mihálik, už víte. Protože ale každý může vnímat jízdní vlastnosti, design a prostornost jinak, pojďme se podívat na video, které vytvořil jeden z vás – čtenář Autorevue, vystupující pod nickem stealth01.

Jeho YouTube kanál Akcelerace Videoblogy jsem sledoval již dříve, a přestože videa svou stopáží patří k delším, líbí se mi pro poctivý střih se zaměřením na detaily, lidsky podaný komentář a nápad. Žádný div, že má kanál přes tři čtvrtě milionu zhlédnutí!

Audi A7 Sportback má konečně české ceny! Základ stojí 1.745.900 Kč

Audi A7 Sportback má konečně české ceny! Základ stojí 1.745.900 Kč

Stealth01 vyzkoušel provedení 50 TDI quattro (my měli 55 TFSI quattro, které dočasně vypadlo z českého ceníku) a hodnotí jej třemi pohledy. Nejdříve očima řidiče – cyklisty, následně jako manažer – workoholik, a v posledním příběhu vyslechnete komentář nezadaného majitele agentury závislého na nočním životě a dobrých burgerech.

Je fajn znát názor člověka z druhé strany barikády. Test obsahuje vlastně všechno, co byste jako zájemci o A7 měli vedět. Podvozek ale nakonec není tím největším kamenem úrazu zkoušeného kusu. Ostatně, přesvědčte se o tom sami v přiloženém videu!

Audi A7 Sportback - technická data a ceny na českém trhu
Motor 50 TDI quattro 55 TFSI quattro ultra
Zdvihový objem [cm3] 2967 2995
Válce/ventily 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 210/3500-4000 250/5000-6400
Točivý moment [N.m/min] 620/2250-3000 500/1370-4500
Převodovka 8A 7A
Max. rychlost [km/h] 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,7 5,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,5 6,8
Základní cena [Kč] 1.745.900 dočasně se neprodává
Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 9 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků