Audi A7 Sportback očima našeho čtenáře. Tak jak je to s tím podvozkem?

Vnímání jízdních vlastností aut je často hodně subjektivní záležitost. Jaký je názor redaktora Autorevue.cz na nové Audi A7 Sportback, už víte, nyní proto dáme prostor jednomu z našich čtenářů.

Když jsme minulý týden vydali test nového Audi A7 Sportback, rozjela se zajímavá diskuse ohledně jízdního komfortu. Každý z vás ví, že když vozu nasadíte obrovská kola s nízkými pneumatikami, zpravidla pak od něj nelze čekat jízdu připomínající let Aladinova koberce. Limity mívá i vzduchový podvozek, který sice posádku umí zahrnout komfortem, jakmile ale trefíte spáru nebo výtluk, ozvou se i ty nejdražší limuzíny.

TEST Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro: Záleží, kam máte namířeno

TEST Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro: Záleží, kam máte namířeno

Jak hodnotí novou generaci Audi A7 Sportback kolega Miro Mihálik, už víte. Protože ale každý může vnímat jízdní vlastnosti, design a prostornost jinak, pojďme se podívat na video, které vytvořil jeden z vás – čtenář Autorevue, vystupující pod nickem stealth01.

Jeho YouTube kanál Akcelerace Videoblogy jsem sledoval již dříve, a přestože videa svou stopáží patří k delším, líbí se mi pro poctivý střih se zaměřením na detaily, lidsky podaný komentář a nápad. Žádný div, že má kanál přes tři čtvrtě milionu zhlédnutí!

Audi A7 Sportback má konečně české ceny! Základ stojí 1.745.900 Kč

Audi A7 Sportback má konečně české ceny! Základ stojí 1.745.900 Kč

Stealth01 vyzkoušel provedení 50 TDI quattro (my měli 55 TFSI quattro, které dočasně vypadlo z českého ceníku) a hodnotí jej třemi pohledy. Nejdříve očima řidiče – cyklisty, následně jako manažer – workoholik, a v posledním příběhu vyslechnete komentář nezadaného majitele agentury závislého na nočním životě a dobrých burgerech.

Je fajn znát názor člověka z druhé strany barikády. Test obsahuje vlastně všechno, co byste jako zájemci o A7 měli vedět. Podvozek ale nakonec není tím největším kamenem úrazu zkoušeného kusu. Ostatně, přesvědčte se o tom sami v přiloženém videu!

Audi A7 Sportback - technická data a ceny na českém trhu
Motor 50 TDI quattro 55 TFSI quattro ultra
Zdvihový objem [cm3] 2967 2995
Válce/ventily 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 210/3500-4000 250/5000-6400
Točivý moment [N.m/min] 620/2250-3000 500/1370-4500
Převodovka 8A 7A
Max. rychlost [km/h] 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,7 5,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,5 6,8
Základní cena [Kč] 1.745.900 dočasně se neprodává
Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků