Audi A7 Sportback očima našeho čtenáře. Tak jak je to s tím podvozkem?

Vnímání jízdních vlastností aut je často hodně subjektivní záležitost. Jaký je názor redaktora Autorevue.cz na nové Audi A7 Sportback, už víte, nyní proto dáme prostor jednomu z našich čtenářů.

Když jsme minulý týden vydali test nového Audi A7 Sportback, rozjela se zajímavá diskuse ohledně jízdního komfortu. Každý z vás ví, že když vozu nasadíte obrovská kola s nízkými pneumatikami, zpravidla pak od něj nelze čekat jízdu připomínající let Aladinova koberce. Limity mívá i vzduchový podvozek, který sice posádku umí zahrnout komfortem, jakmile ale trefíte spáru nebo výtluk, ozvou se i ty nejdražší limuzíny.

TEST Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro: Záleží, kam máte namířeno

TEST Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro: Záleží, kam máte namířeno

Jak hodnotí novou generaci Audi A7 Sportback kolega Miro Mihálik, už víte. Protože ale každý může vnímat jízdní vlastnosti, design a prostornost jinak, pojďme se podívat na video, které vytvořil jeden z vás – čtenář Autorevue, vystupující pod nickem stealth01.

Jeho YouTube kanál Akcelerace Videoblogy jsem sledoval již dříve, a přestože videa svou stopáží patří k delším, líbí se mi pro poctivý střih se zaměřením na detaily, lidsky podaný komentář a nápad. Žádný div, že má kanál přes tři čtvrtě milionu zhlédnutí!

Audi A7 Sportback má konečně české ceny! Základ stojí 1.745.900 Kč

Audi A7 Sportback má konečně české ceny! Základ stojí 1.745.900 Kč

Stealth01 vyzkoušel provedení 50 TDI quattro (my měli 55 TFSI quattro, které dočasně vypadlo z českého ceníku) a hodnotí jej třemi pohledy. Nejdříve očima řidiče – cyklisty, následně jako manažer – workoholik, a v posledním příběhu vyslechnete komentář nezadaného majitele agentury závislého na nočním životě a dobrých burgerech.

Je fajn znát názor člověka z druhé strany barikády. Test obsahuje vlastně všechno, co byste jako zájemci o A7 měli vedět. Podvozek ale nakonec není tím největším kamenem úrazu zkoušeného kusu. Ostatně, přesvědčte se o tom sami v přiloženém videu!

Audi A7 Sportback - technická data a ceny na českém trhu
Motor 50 TDI quattro 55 TFSI quattro ultra
Zdvihový objem [cm3] 2967 2995
Válce/ventily 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 210/3500-4000 250/5000-6400
Točivý moment [N.m/min] 620/2250-3000 500/1370-4500
Převodovka 8A 7A
Max. rychlost [km/h] 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,7 5,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,5 6,8
Základní cena [Kč] 1.745.900 dočasně se neprodává
TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků