Tento obrazok je uz dost znamy...Niekedy sa robili take brutalne tajnosti ohladom noveho modelu - vlastne nikto okrem automobilky nevedel ako bude vyzerat nove auto, ktore sa predstavi zvacsa na nejakom vyznamnom autosalone...Teraz automobilky skoro uplne vypustili efekt prekvapenia a pomaly rok dopredu pustaju skice, prve fotografie, "nahodne spy fotky" z testovania...Z nedavnej minulosti len Q7, R8, A5, Fabia 2/ combi, teraz to strasidlo Mini...Asi ide o masirovanie mysle zakaznikov, ktory by mohli zacat pozerat aj po inych znackach, ked im dany model este chyba...
Dovolil bych si oponovat tvrzení, že proti mercedesu bude A7 za hubičku. Nebude. Cenová politika MB i Audi je víceméně stejná, velmi zjednodušeně ji lze popsat jako "4% pod BMW". Mluvím samozřejmě o standardních trzích, ne třeba o Dánsku (extrémní daně) nebo ČR (poněkud zvláštní politika importéra). Nám dnes ale nic nebrání auta kupovat v D nebo A za tamní ceny a tam rovnice MB=Audi=(BMW x 0,96) zpravidla platí.A velká legrace začne, až začneme totéž dělat tuzemským pojištovacím ústavům. A to přesto, že některé z nich jsou v zahraničních (například rakouských) rukách, chovají se velmi, velmi a velmi východně.
"MB=Audi=(BMW x 0,96)"To mate preboha odkial :-OAk bude naozaj na podvozku A8L tak to zarucne konkurent CLS nebude (platforma E-Class) ale skore planovaneho BMW 8er.V kazdom pripade v AMS pisali ze bude na platforme A6 takze predsa len konkurent CLS a Panamery (a ten zdroj sa mi zda dvoveryhodnejsi ;))
detaily:http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_131700_14140.hbs
Vezmuli v úvahu, že CLS stojí nějakých 1,5 mio, A6 nějakých 1,2, tak A7 s podvozkem A8 rozhodně nebude cenově pod CLS.Taky označení nafťáky a naftáky mi zní spíše jako "na vtáky". Turbodiesel, to je to pravé slovo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.