Audi A7 je na spadnutí, automobilka slibuje brzké představení

Pozoruhodným způsobem, skrze webové stránky svého holandského zastoupení, dalo Audi ve známost, že brzy odhalí nový model A7. Tento velký sedan, evokující tvary kupé, může, ale také nemusí nést jméno Sportback - u různých kříženců se čtyřmi kruhy ve znaku je to přízvisko celkem obvyklé, A7 ale bude zcela separátním modelem, a tak svou odlišnost od jiných karosářských provedení nemusít dávat najevo jinak.

Samotné stránky toho o vozu mnoho neříkají, neukazují ani žádný nový snímek vozu. K vidění je tak pouze silueta (která by ovšem dost dobře mohla patřit třeba i BMW X6) a informace o tom, jak skvělý vůz to bude. Zmíněno je též to, že vůz bude vycházet z loňského konceptu Audi Sportback, ale ani to není novinka.

I tak je ale potvrzení brzkého příchodu vozu na trh cenné. Pro další informace nezbývá než zuřivě mačkat F5 na výše odkazovaném webu, nebo se podívat třeba na naše poslední špionážní snímky A7.

Klepněte pro větší obrázek
Něco takového byste měli najít na holandských stránách A7
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků