Audi A7 dostalo nová světla a silnější motory, tím je facelift vyřízen

Modernizace elegantního „skorokupé“ Audi není příliš rozsáhlá, přinesla však několik zajímavých novinek pod kapotou.
Seznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogalerie

Pamatujete na facelift luxusního Audi A8? Automobilka ho ohlašovala s velkou pompou a jeho světovou premiéru vysílala živě, ale nakonec se ukázalo, že celá modernizace spočívala fakticky jen v instalaci „Matrix LED“ světel. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vzhled luxusního liftbacku se změnil pouze v detailech, zejména na přídi

Ta se nyní objevila i v modelu A7, který konstrukčně vychází z A6. Aby se neřeklo, designéři Audi při této příležitosti pozměnili i vzhled obou nárazníků a koncových LED svítilen. Uvnitř jsou největší novinkou nové vzory příplatkových dekoračních lišt.

Zdá se vám to na facelift žalostně málo? Nebojte, v Ingolstadtu schovali nejzajímavější novinky pod kapotu. Modernizované Audi A7 dostalo novou generaci motoru 3.0 TDI, představeného nedávno ve Vídni. Na výběr jsou varianty 160 a 200 kW (218/272 k).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Navigace MMI s rozhraním MMI Touch využívá výkonný grafický čip Nvidia

Skvělý vznětový šestiválec 3.0 TDI biturbo posílil na 320 koní. Má osmistupňovou samočinnou převodovku, ale nejslabší motorizace nově dostaly místo bezestupňového multitroniku dvouspojkovou převodovku, v marketingovém názvosloví Audi pojmenovanou S tronic. 

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

V nabídce pochopitelně zůstává i sportovní model Audi S7 se zážehovým osmiválcem 4.0 TFSI o výkonu 331 kW (450 koní).

Modernizované Audi A7 se začne prodávat během léta. Základí cena v Německu byla stanovena na 51 300 eur (v přepočtu 1,407 mil. Kč).

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogalerie
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků