Audi A7 dostalo nová světla a silnější motory, tím je facelift vyřízen

Modernizace elegantního „skorokupé“ Audi není příliš rozsáhlá, přinesla však několik zajímavých novinek pod kapotou.
Seznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogalerie

Pamatujete na facelift luxusního Audi A8? Automobilka ho ohlašovala s velkou pompou a jeho světovou premiéru vysílala živě, ale nakonec se ukázalo, že celá modernizace spočívala fakticky jen v instalaci „Matrix LED“ světel. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vzhled luxusního liftbacku se změnil pouze v detailech, zejména na přídi

Ta se nyní objevila i v modelu A7, který konstrukčně vychází z A6. Aby se neřeklo, designéři Audi při této příležitosti pozměnili i vzhled obou nárazníků a koncových LED svítilen. Uvnitř jsou největší novinkou nové vzory příplatkových dekoračních lišt.

Zdá se vám to na facelift žalostně málo? Nebojte, v Ingolstadtu schovali nejzajímavější novinky pod kapotu. Modernizované Audi A7 dostalo novou generaci motoru 3.0 TDI, představeného nedávno ve Vídni. Na výběr jsou varianty 160 a 200 kW (218/272 k).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Navigace MMI s rozhraním MMI Touch využívá výkonný grafický čip Nvidia

Skvělý vznětový šestiválec 3.0 TDI biturbo posílil na 320 koní. Má osmistupňovou samočinnou převodovku, ale nejslabší motorizace nově dostaly místo bezestupňového multitroniku dvouspojkovou převodovku, v marketingovém názvosloví Audi pojmenovanou S tronic. 

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

V nabídce pochopitelně zůstává i sportovní model Audi S7 se zážehovým osmiválcem 4.0 TFSI o výkonu 331 kW (450 koní).

Modernizované Audi A7 se začne prodávat během léta. Základí cena v Německu byla stanovena na 51 300 eur (v přepočtu 1,407 mil. Kč).

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogalerie
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků