Audi A7 dostalo nová světla a silnější motory, tím je facelift vyřízen

Modernizace elegantního „skorokupé“ Audi není příliš rozsáhlá, přinesla však několik zajímavých novinek pod kapotou.
Seznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogalerie

Pamatujete na facelift luxusního Audi A8? Automobilka ho ohlašovala s velkou pompou a jeho světovou premiéru vysílala živě, ale nakonec se ukázalo, že celá modernizace spočívala fakticky jen v instalaci „Matrix LED“ světel. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vzhled luxusního liftbacku se změnil pouze v detailech, zejména na přídi

Ta se nyní objevila i v modelu A7, který konstrukčně vychází z A6. Aby se neřeklo, designéři Audi při této příležitosti pozměnili i vzhled obou nárazníků a koncových LED svítilen. Uvnitř jsou největší novinkou nové vzory příplatkových dekoračních lišt.

Zdá se vám to na facelift žalostně málo? Nebojte, v Ingolstadtu schovali nejzajímavější novinky pod kapotu. Modernizované Audi A7 dostalo novou generaci motoru 3.0 TDI, představeného nedávno ve Vídni. Na výběr jsou varianty 160 a 200 kW (218/272 k).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Navigace MMI s rozhraním MMI Touch využívá výkonný grafický čip Nvidia

Skvělý vznětový šestiválec 3.0 TDI biturbo posílil na 320 koní. Má osmistupňovou samočinnou převodovku, ale nejslabší motorizace nově dostaly místo bezestupňového multitroniku dvouspojkovou převodovku, v marketingovém názvosloví Audi pojmenovanou S tronic. 

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

V nabídce pochopitelně zůstává i sportovní model Audi S7 se zážehovým osmiválcem 4.0 TFSI o výkonu 331 kW (450 koní).

Modernizované Audi A7 se začne prodávat během léta. Základí cena v Německu byla stanovena na 51 300 eur (v přepočtu 1,407 mil. Kč).

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogalerie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků