doufam, ze nez jste zacli obdivovat nahon 4x4 od audi, jste si vsimli, ze to pozadi je montaz.:-D
U Audi mě mohou překvapit pouze s tím , že to auto bude vypadat alespoň trochu jinak než všechny ostatní řady . Přišel s tím MB CLS před 6 lety a pořad je to fakt pecka , ale to se u tohoto vozu nikdy nestane !
Audi bude prodávanější. B-]
Prodávanější možná, ale lepší IMHO ne :-D
Tak to mi tedy rovnou řekni, co je na MB tak zásadně lepšího. B-]
Je to velká kára, která bude vypadat jako kupíčko a bude vozit 4 lidi v maximálním luxusu a jezdit jako ďábel, co se Vám na tom nelíbí? Samozřejmě cena nebude lidová, ale odpovídající vozidlu. Pokud vadí design, pak bych byl docela rád, kdyby mi někdo poslal odkaz na oficiální fotky, jinak hodnocení vzhledu není možné brát vážně a ukazuje jen na povrchni hodnocení této káry.
Na druhou stranu je stějne povrchní hodnotit luxus a ďábelkou jízdu na základě pěti fotek ;)
Je to drahe Audi, co ma konkurovat Mercedesu....to ma byt samozrejme, nie?
Neznám komfortní Audi, které pojede jako ďábel, takže pochybuji, že se to nyní změní. Audi má ke konkurenci MB stále daleko a jde prostě u něj cítit v jakémkoli směru, že hraje druhé housle. Je to lowendový luxus v rámci daného segmentu.
Co je na mercedesu luxusní ? Jezdil jsem v Céčku a v Ečku a nic luxusního jsem tam neobjevil. Připadalo mi to jako houpavá kára pro důchodce nad sedumdesát let. Při rychlé jízdě v sešti na dálnici jsem se málem přizabil, protože jako zadokolka je nestabilní a to jsem měl kliku, že jsem s ním nejezdil v zimně. Takovému autu není problém konkurovat. CLS může kalit vodu jen vzhledem jako auto je zcela mimo hru
;-)
Pokud si z toho co píšu, aspoň něco odneseš, trošku se nad tím zamyslíš, tak se možná ve své zadokolce nezabiješ. A to co si o mě myslíš je mi celkem jedno.
Mimo hru je tvoje hlava, MB je dělaný právě na dálnici a to ,že neumíš řídit to je jiná . Mám E320 cdi a koupil jsem ho hlavně kvuli tomu , že jezdím dálky většinou na dálinici a po dvouleté zkušenosti jsem rozhodně neprohloupil naopak doporučuji je to top dálniční kára .
A u Audi jsi byl?Protože zrovna Ečko vychází ze srovnání relevantních konkurentů (BMW 5 a Audi A6) jako naprostý outsider. A s tím souhlasím se Zelím, že je to oproti nim, jen houpavá kára s pochybným podvozkem a podprůměrnou motorizací.
No, ten MB E-cko je lepsia volba ako AUDI A 6 Jednoznacne. Pri vyssich motorizaciach je motor vpredu a pohon prednych kolies uplne nevhodne riesenie. Samozrejme ak nepocitame ze na ceste je suvisla vrstva neujazdeneho snehu a ideme do kopca, tam je motor vpredu a pohon prednej napravy vyhodnejsi to priznavam. No kolko je takych dni v roku
Audi A6 se prodává v drtivé většině s quattrem, což je mnohem lepší volba než mercedesí klasika motor v předu, náhod na zadní kola. B-]
a takmer vsetky SUV vobec ziaden, ani najmensi teren ani neuvidia a jazdia v meste. Je to o masirovani mozgu reklamou. Ak si to uvedomis tak potom sa ozvi.
Jinak, abych se vrátil k obsahu článku, tak jsem zatím nepochopil, proč dělá audi čtyři stejně vypadající, stejně široká a stejně vysoká auta s jediným rozdílem a to v délce odstupňované po cca 10cm. To mi hlava nebere. (Na rozdíl od směrové stability).
Jde o brend, jde o technologie apod. Kupodivu nestabilita je velmi zajímavá, jelikož obecně mají vozy se zadním náhonem daleko větší stabilitu ve vyšších rychlostech, než předokolky, nebo 4 kolky.Další věci je houpavost, ono udělat komfortní podvozek, kdy se kabina ani nehne je poměrně problematické. Umí to např. Bose suspension, ale ten se standardně nedává nikde. Takže více méně je pak každé auto trochu houpavé. A ono také záleží na tom, co srovnáváme. Taková A4 vs. Céčko opravdu o komfortu není, A6 vs. E-klasse také ne. Ale přeci jenom segment S-klasse, A8, CLS a případně A7 je zcela něco jiného. Jistě, jsou na trhu daleké brendovější značky s daleko větším komfortem, ale můžeme říci, že v běžné produkci má tvořit A8, S-klasse, 7er, LS apod. jakýsi vrchol. A prostě i u toho vrcholu jsou diametrální rozdíly, byť se to nemusí na první pohled zdát.Mi osobně je vcelku jedno, kdo je luxusnější, zda MB, Audi, BMW, kdo je lepší apod. Nejsem zatížen ani jednou z těchto značek, ani k jedné nemám nějaký blízký vztah a hodnotím je model od modelu. Pokud bude někdy diskuse o třídě o které píšete, pak budu mít jiný názor, než na třídu o které je tento článek.
Obecně jsou auta s motorem vpředu a pohonem zadních kol nestabilní !!!! Tolik automobilová teorie. Je možno si zaplatit např. postgraduál na strojní fakultě v oboru teorie motorových vozidel a trochu se vzdělat. To bych doporučil všem dementům co se živí jako redaktoři všech možných automobilových časopisů a webů. To jsou nevratné škody ve vědomí lidí co to čtou a nasekají strašných škod a možná i lidských neštěstí, když tomu někdo věří. Hrůza.
Vidím, že vám leží v žaludku moto novináři :) No nechme je být. Každopádně říci takto obecně že motor vpředu a zadní náho je nestabilní chce hodně odvahy. Říkám si co takové Ferrari, jak dokáže jezdit těch 340 s motorem vpředu a zadním náhonem. BMW M3, BMW M5 apod.Ono takto to odsoudt nejde. Pro stabilitu hraje roli tisíce faktorů, které tvoří komplex auta. Auto není jenom o motoru a pohonu. A pro stabilitu hraje roli např. aerodynamika, odladění podvozku, umístění těžiště a rozložení hmotnosti. Samozřejmě jsou v tom další prvky, které hraji menší, či větší roli. A to vše je uloženo v jednom voze a to vše je třeba hodnotit. A s tímto pohledem lze říci, že auta jako celek v současné produkci jsou lepší s motorem vpředu a náhonem na zadek. Ostatně to potvrzují třeba fundovanější majitelé BMW 7er, které je obecně v segmentu limuzín asi nejstabilnějším vozem.A nezapomínejte, že nikdy nevíte s kým na internetu komunikujete. Neříkám, že je toto můj případ, ale posílat někoho do školy, ve víře vlastní neomylnosti je mírně řečeno hloupé. Nikdy nevíte, kdo sedí na druhé straně a třeba je to zrovna profesor, který učí na oné strojní fakultě.
Netstabilita těch aut není o diskuzi, to je fakt, který stojí jako žulový pilíř od přelomu padesátých a šedesátých let. S tím se nedá pohnout. Stabilitu těmto konstrukcím dalo až na přelomu tisícíletí ESP, což je elektronické řízení. Nestabilita je ale trvale přítomná a její projevy se zvýrazňují s klesající adhezí. Takže na úplném mejdle to u nich ani esp nezachrání. Potvrdí vám to majitelé těchto aut, že jakmile klesne adheze, tak esp bliká a bliká, nezastaví se.
Ono neplet si dojmy a pojmy. Nepoznas vobec historiu pohonu a suvislosti. Napr. dovod zavedenie ESP ma korene v Alfe 164 s 3.0 l motorom /Peugeot 605, C XM / , kde prvykrat urobili auto s vykonnym motorom a pohonom prednych kolies. To auto bolo vo vyssich rychlostiach tak nestabilne ze na ceste ich nedokazal udrzat bezny vodic. Masivnejsie zavedenie ESP ma na svedomi znami neuspesny "losi test" MB A-cka.Jednoznacne koli stabilite a trakcii je najvhodnejsi motor v strede a pohon zadnej napravy. Len je neprakticky. Na druhom mieste je transaxle, t.j. motor vpredu, prevodovka vzadu a pohon zadnej napravy. Potom uz je poradie len podla okolnosti. O adhezii vies asi tiez prd, takze nebudem stracat cas.
Tohle je výborný názorový gulášek. Přeji dobrou chuť. Já ho raději vynechám.
Tedy najezdil jsem s touto koncpecí opravdu moho kilometrů. Jednu dobu jsem bydlel i na horách a nebyl s tím žádný problém. Řeči o blikajícím ESP jsou sice pěkné, ale nevšiml jsem si třeba, že bych v pětkovém BMW s touto koncepcí někdy při jízdě 200-250 kmh na dálnici v dešti pozorovat jakékoli zabliknutí ESP. To jsou spíše malé zkušenosti teoretiků.Jak pak vysvětlíte supersporty typu Corvette, 599 GTB apod. s motorem vpředu a zadním náhonem? Jak ta mohou jezdit těch 320-340 kmh? To už by dle této teorie měla létat.Ale nechme toho, ono dle teorie bychom měli žít všichni v blahobytu apod. a realita je jiná. Nevýhdoou na tom je, že ti teoretici mají za to, že jinak, než je to ve skriptech to nemůže fungovat. Realita pak ukazuje výrazné odlišnosti.Respektuji váš názor, nesouhlasím s nim.
Mez námi je zásadní rozdíl. To co píšu já, není můj názor, to je prakticky i teoreticky ověřený fakt. To co píšete vy, je váš názor nebo spíš víra.
:-/
kromě toho že nemáš vkus, neumíš správně napsat ani 3 slova...
tak A7, A8 sú humáče, to len slepec povie, že sú to pekné autáRS4, či RS6, alebo A6, či S6, alebo A4 sú pekné autá ;), ale iba pekné
ja klidne reknu ze A8 je pekny, holt kazdej ma jinej vkus ;-)
Ale oproti tomu, rozpozná výsledný design i s maskováním, a tak mu patří má poklona B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.