Audi A6L: více místa v prodloužené verzi

Audi na šanghajském autosalonu představí speciální prodlouženou verzi modelu A6, která bude určena výhradně pro čínský trh. Novinka ponese označení A6L a hlavním prvkem bude prodloužený rozvor náprav o 10 cm. Prostor se zvětší převážně v oblasti zadní řady sedadel, kde budou mít cestující více místa pro nohy a kolena (Číňané jsou asi moc velcí). Pro specifické vlastnosti čínských ulic byly odsouhlaseny nové tlumiče, Audi pro optimální jízdu doporučuje pneumatické pérování, které bude v příplatkovém seznamu.

Nabídka motorizace by měla začínat s šestiválcem 2.4 V6 (130 kW/177 k) a osmiválcem 4.2 V8 (246 kW/335 k). Po určité době se k dvojici zážehových agregátů přidá čtyřválec 2.0 TFSI (125 kW/170 k) a šestiválec 3.0 V6 (160 kW/218 k). Náhon na přední kola bude u motorů 2.0 TFSI, 2.4 V6 a 3.0 V6, quattro si zákazník může objednat u šestiválce, osmiválec bude mít quattro v základu. U převodovek bude volba mezi klasickým manuálem a automatickou převodovkou multitronic, u k pohonu všech kol dostanete tiptronic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků