Audi A6 v Česku: nafťák 2.7 V6 TDI v prodeji a další novinky

Modelová řada Audi A6 se rozšiřuje o nové kombinace motorů a převodovek: Audi A6 poháněné motorem o objemu 2.4 l o výkonu 130 kW/177 k je nyní k dispozici i ve verzi se stálým pohonem všech kol quattro a se šestistupňovou manuální převodovkou. Také Audi A6 3.0 TDI quattro je nyní možné získat s manuální šestistupňovou převodovkou. A novinkou je i Audi A6 poháněné turbodieselem 2.7 TDI o výkonu 132 kW/180 k se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Cena posledně jmenovaného modelu činí 1 245 000 Kč včetně DPH. V praxi to znamená, že zájemci o limuzíny Audi A6 mohou nyní vybírat z celkem jedenácti kombinací převodovek a motorů o výkonech 140 k až 335 k.

Stálý pohon všech kol quattro zaručuje maximální trakci a stabilitu jízdy při průjezdu zatáčkami, což je předpoklad mimořádné jízdní dynamiky a skvělé akcelerace. Výkonové parametry modelu A6 2.4 quattro to jasně dokládají: Šestiválec o výkonu 130 kW/177 k, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 230 Nm, dokáže limuzínu Audi A6 rozjet z 0 na 100 km/h během 9,1 s. Maximální rychlost tohoto modelu činí 230 km/h a průměrná spotřeba 10,9 l/100 km. Cena tohoto vozu činí 1 205 500 Kč.

Šestistupňovou manuální převodovku nabízí nyní také model Audi A6 3.0 TDI quattro. Ten z 0 na 100 km/h zrychlí během 7,1 s a dosahuje maximální rychlosti až 245 km/h. Tento atlet vyniká ale i skvělou hospodárností, v kombinovaném cyklu činí jeho spotřeba jen 7,9 l/100 km. Cena modelu Audi A6 3.0 TDI quattro s manuální šestistupňovou převodovkou činí 1 374 900 Kč.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků