Audi A6 v Česku: nafťák 2.7 V6 TDI v prodeji a další novinky

Audi A6 v Česku: nafťák 2.7 V6 TDI v prodeji a další novinky

Modelová řada Audi A6 se rozšiřuje o nové kombinace motorů a převodovek: Audi A6 poháněné motorem o objemu 2.4 l o výkonu 130 kW/177 k je nyní k dispozici i ve verzi se stálým pohonem všech kol quattro a se šestistupňovou manuální převodovkou. Také Audi A6 3.0 TDI quattro je nyní možné získat s manuální šestistupňovou převodovkou. A novinkou je i Audi A6 poháněné turbodieselem 2.7 TDI o výkonu 132 kW/180 k se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Cena posledně jmenovaného modelu činí 1 245 000 Kč včetně DPH. V praxi to znamená, že zájemci o limuzíny Audi A6 mohou nyní vybírat z celkem jedenácti kombinací převodovek a motorů o výkonech 140 k až 335 k.

Stálý pohon všech kol quattro zaručuje maximální trakci a stabilitu jízdy při průjezdu zatáčkami, což je předpoklad mimořádné jízdní dynamiky a skvělé akcelerace. Výkonové parametry modelu A6 2.4 quattro to jasně dokládají: Šestiválec o výkonu 130 kW/177 k, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 230 Nm, dokáže limuzínu Audi A6 rozjet z 0 na 100 km/h během 9,1 s. Maximální rychlost tohoto modelu činí 230 km/h a průměrná spotřeba 10,9 l/100 km. Cena tohoto vozu činí 1 205 500 Kč.

Šestistupňovou manuální převodovku nabízí nyní také model Audi A6 3.0 TDI quattro. Ten z 0 na 100 km/h zrychlí během 7,1 s a dosahuje maximální rychlosti až 245 km/h. Tento atlet vyniká ale i skvělou hospodárností, v kombinovaném cyklu činí jeho spotřeba jen 7,9 l/100 km. Cena modelu Audi A6 3.0 TDI quattro s manuální šestistupňovou převodovkou činí 1 374 900 Kč.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků