Audi A6 v Česku: nafťák 2.7 V6 TDI v prodeji a další novinky

Modelová řada Audi A6 se rozšiřuje o nové kombinace motorů a převodovek: Audi A6 poháněné motorem o objemu 2.4 l o výkonu 130 kW/177 k je nyní k dispozici i ve verzi se stálým pohonem všech kol quattro a se šestistupňovou manuální převodovkou. Také Audi A6 3.0 TDI quattro je nyní možné získat s manuální šestistupňovou převodovkou. A novinkou je i Audi A6 poháněné turbodieselem 2.7 TDI o výkonu 132 kW/180 k se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Cena posledně jmenovaného modelu činí 1 245 000 Kč včetně DPH. V praxi to znamená, že zájemci o limuzíny Audi A6 mohou nyní vybírat z celkem jedenácti kombinací převodovek a motorů o výkonech 140 k až 335 k.

Stálý pohon všech kol quattro zaručuje maximální trakci a stabilitu jízdy při průjezdu zatáčkami, což je předpoklad mimořádné jízdní dynamiky a skvělé akcelerace. Výkonové parametry modelu A6 2.4 quattro to jasně dokládají: Šestiválec o výkonu 130 kW/177 k, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 230 Nm, dokáže limuzínu Audi A6 rozjet z 0 na 100 km/h během 9,1 s. Maximální rychlost tohoto modelu činí 230 km/h a průměrná spotřeba 10,9 l/100 km. Cena tohoto vozu činí 1 205 500 Kč.

Šestistupňovou manuální převodovku nabízí nyní také model Audi A6 3.0 TDI quattro. Ten z 0 na 100 km/h zrychlí během 7,1 s a dosahuje maximální rychlosti až 245 km/h. Tento atlet vyniká ale i skvělou hospodárností, v kombinovaném cyklu činí jeho spotřeba jen 7,9 l/100 km. Cena modelu Audi A6 3.0 TDI quattro s manuální šestistupňovou převodovkou činí 1 374 900 Kč.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků