Audi A6 v Česku: nafťák 2.7 V6 TDI v prodeji a další novinky

Modelová řada Audi A6 se rozšiřuje o nové kombinace motorů a převodovek: Audi A6 poháněné motorem o objemu 2.4 l o výkonu 130 kW/177 k je nyní k dispozici i ve verzi se stálým pohonem všech kol quattro a se šestistupňovou manuální převodovkou. Také Audi A6 3.0 TDI quattro je nyní možné získat s manuální šestistupňovou převodovkou. A novinkou je i Audi A6 poháněné turbodieselem 2.7 TDI o výkonu 132 kW/180 k se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Cena posledně jmenovaného modelu činí 1 245 000 Kč včetně DPH. V praxi to znamená, že zájemci o limuzíny Audi A6 mohou nyní vybírat z celkem jedenácti kombinací převodovek a motorů o výkonech 140 k až 335 k.

Stálý pohon všech kol quattro zaručuje maximální trakci a stabilitu jízdy při průjezdu zatáčkami, což je předpoklad mimořádné jízdní dynamiky a skvělé akcelerace. Výkonové parametry modelu A6 2.4 quattro to jasně dokládají: Šestiválec o výkonu 130 kW/177 k, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 230 Nm, dokáže limuzínu Audi A6 rozjet z 0 na 100 km/h během 9,1 s. Maximální rychlost tohoto modelu činí 230 km/h a průměrná spotřeba 10,9 l/100 km. Cena tohoto vozu činí 1 205 500 Kč.

Šestistupňovou manuální převodovku nabízí nyní také model Audi A6 3.0 TDI quattro. Ten z 0 na 100 km/h zrychlí během 7,1 s a dosahuje maximální rychlosti až 245 km/h. Tento atlet vyniká ale i skvělou hospodárností, v kombinovaném cyklu činí jeho spotřeba jen 7,9 l/100 km. Cena modelu Audi A6 3.0 TDI quattro s manuální šestistupňovou převodovkou činí 1 374 900 Kč.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků