Audi A6 v Česku: ceny začínají na 1 094 900 Kč

Nové modely Audi A6 se v autosalonech prodejců Audi objeví 14. května, už od 19. dubna si je však budou moci nedočkaví zájemci objednávat. K dispozici jsou motory 2.4, 3.2 FSI, 4.2 quattro, 2.0 TDI a 3.0 TDI quattro. V článku najdete i sériovou výbavu.
Audi A6 v Česku: ceny začínají na 1 094 900 Kč

Nové „á-šestky“ přinášejí za téměř nezměněnou cenu více výkonů a jejich sériová výbava se obohatila o velmi hodnotné prvky, například řízení Servotronic, stěrače dostaly dešťový senzor, novinkou je také elektromechanická parkovací brzda, Multi-Media-Interface (MMI) nebo světelný senzor včetně funkcí „coming/leaving home“. Výrazným krokem kupředu je i standardní montáž elektronického stabilizačního systému ESP už osmé generace.

Tip: Více informací o Audi A6, Audi A6 živě v Ženevě, první video-test

Cena prestižních modelů Audi A6, které už v minulosti platily za etalon podnikatelské limuzíny vyšší střední třídy, dnes začíná na 1 111 900 Kč (včetně 19 % DPH – oficiální ceník bude vydán k 1.5.2004) za model Audi A6 poháněný zážehovým motorem o objemu 2,4 l a výkonu 130 kW/177 k. „V právě uvolněném ceníku lze najít ještě levnější model – limuzínu Audi A6 poháněnou turbodieselem 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 k, jejíž cena začíná na částce 1 094 900 Kč. Tuto verzi však bude možné objednávat až od třetího čtvrtletí tohoto roku“ vysvětluje David Liška.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kromě modelů s motory 2.4 a 2.0 TDI obsahuje řada Audi A6 ještě tři další motorické verze: 

  • zážehový šestiválec 3.2 FSI se systémem přímého vstřikování benzinu o výkonu 188 kW/255 k. Model s manuální šestistupňovou převodovkou bude stát 1 368 900 Kč, verze s převodovkou tiptronic a stálým pohonem všech kol quattro pak 1 531 800 Kč.
  • zážehový osmiválec o objemu 4,2 l, který svůj výkon 246 kW/335 k přenáší prostřednictvím automatické převodovky tiptronic a systému quattro na všechna kola. Cena této verze je 1 981 900 Kč.
  • turbodiesel 3.0 TDI o výkonu 165 kW/225 k se stálým pohonem všech kol quattro a převodovkou tiptronic přijde na 1 444 200 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Sériová výbava

  • ABS         
  • airbag řidiče a spolujezdce         
  • airbag pro hlavu SIDEGUARD včetně bočních airbagů vpředu        
  • automatická klimatizace s regulací pravé a levé strany        
  • bezpečnostní sloupek řízení, podélně i výškově nastavitelný        
  • dálkově ovládané centrální zamykání         
  • dekorace hliník Radial          
  • determální skla - zeleně tónovaná         
  • dešťový senzor         
  • elektrické ovládání oken vpředu i vzadu         
  • ESP - elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu       
  • imobilizér         
  • kola hliníková litá, 9ramenný design, velikost 7Jx16, s pneumatikami 205/60 R 16 (pro model 103 kW a 130 kW)  
  • kola hliníková kovaná, 7ramenný design Dynamik, velikost 7,5Jx16, s pneumatikami 225/55 R 16 (pro model 165 kW a 188 kW)
  • kožený čtyřramenný volant         
  • mlhové světlomety         
  • Multi-Media-Interface basic plus včetně integrovaného rádia Concert, deseti reproduktorů a přehrávače CD  
  • ozdobné lišty, lesklé provedení  (pro modely 165 kW a 188 kW)       
  • palivová nádrž na 70 litrů  (pro modely s předním pohonem)         
  • palivová nádrž na 80 litrů  (pro modely se systémem quattro)        
  • potahy sedadel - tkanina Meridian         
  • přední sedadla výškově nastavitelná (manuálně)          
  • rohožky vpředu a vzadu         
  • světelný senzor včetně funkce coming home / leaving home        
  • servotronic        
  • vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná a vyhřívaná, asférické na straně řidiče      
  • ukazatel venkovní teploty         
  • zadní opěradlo dělené a sklopné 1/3 ku 2/3 (pro modely se systémem quattro)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Navíc pro model 4.2 quattro:         

  • alarm včetně kontroly vnitřního prostoru, nezávislého zdroje napětí a ochrany proti odtažení    
    dekorace - dřevo kořene ořechu, hnědé         
  • informační systém řidiče          
  • kola hliníková litá, 16paprskový design, velikost 7,5Jx17, s pneumatikami 225/50 R 17     
  • komfortní automatická klimatizace plus         
  • ozdobné lišty, lesklé provedení          
  • potahy sedadel - kůže Voltera         
  • přední sedadla  - elektricky nastavitelná včetně elektricky nastavitelné opěrky bederních obratlů    
  • střední loketní opěrka vpředu          
  • vyhřívání sedadel vpředu         
  • xenonová světla Plus s ostřikovači světlometů 
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků