Audi A6 v Česku: ceny začínají na 1 094 900 Kč

Nové modely Audi A6 se v autosalonech prodejců Audi objeví 14. května, už od 19. dubna si je však budou moci nedočkaví zájemci objednávat. K dispozici jsou motory 2.4, 3.2 FSI, 4.2 quattro, 2.0 TDI a 3.0 TDI quattro. V článku najdete i sériovou výbavu.
Audi A6 v Česku: ceny začínají na 1 094 900 Kč

Nové „á-šestky“ přinášejí za téměř nezměněnou cenu více výkonů a jejich sériová výbava se obohatila o velmi hodnotné prvky, například řízení Servotronic, stěrače dostaly dešťový senzor, novinkou je také elektromechanická parkovací brzda, Multi-Media-Interface (MMI) nebo světelný senzor včetně funkcí „coming/leaving home“. Výrazným krokem kupředu je i standardní montáž elektronického stabilizačního systému ESP už osmé generace.

Tip: Více informací o Audi A6, Audi A6 živě v Ženevě, první video-test

Cena prestižních modelů Audi A6, které už v minulosti platily za etalon podnikatelské limuzíny vyšší střední třídy, dnes začíná na 1 111 900 Kč (včetně 19 % DPH – oficiální ceník bude vydán k 1.5.2004) za model Audi A6 poháněný zážehovým motorem o objemu 2,4 l a výkonu 130 kW/177 k. „V právě uvolněném ceníku lze najít ještě levnější model – limuzínu Audi A6 poháněnou turbodieselem 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 k, jejíž cena začíná na částce 1 094 900 Kč. Tuto verzi však bude možné objednávat až od třetího čtvrtletí tohoto roku“ vysvětluje David Liška.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kromě modelů s motory 2.4 a 2.0 TDI obsahuje řada Audi A6 ještě tři další motorické verze: 

  • zážehový šestiválec 3.2 FSI se systémem přímého vstřikování benzinu o výkonu 188 kW/255 k. Model s manuální šestistupňovou převodovkou bude stát 1 368 900 Kč, verze s převodovkou tiptronic a stálým pohonem všech kol quattro pak 1 531 800 Kč.
  • zážehový osmiválec o objemu 4,2 l, který svůj výkon 246 kW/335 k přenáší prostřednictvím automatické převodovky tiptronic a systému quattro na všechna kola. Cena této verze je 1 981 900 Kč.
  • turbodiesel 3.0 TDI o výkonu 165 kW/225 k se stálým pohonem všech kol quattro a převodovkou tiptronic přijde na 1 444 200 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Sériová výbava

  • ABS         
  • airbag řidiče a spolujezdce         
  • airbag pro hlavu SIDEGUARD včetně bočních airbagů vpředu        
  • automatická klimatizace s regulací pravé a levé strany        
  • bezpečnostní sloupek řízení, podélně i výškově nastavitelný        
  • dálkově ovládané centrální zamykání         
  • dekorace hliník Radial          
  • determální skla - zeleně tónovaná         
  • dešťový senzor         
  • elektrické ovládání oken vpředu i vzadu         
  • ESP - elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu       
  • imobilizér         
  • kola hliníková litá, 9ramenný design, velikost 7Jx16, s pneumatikami 205/60 R 16 (pro model 103 kW a 130 kW)  
  • kola hliníková kovaná, 7ramenný design Dynamik, velikost 7,5Jx16, s pneumatikami 225/55 R 16 (pro model 165 kW a 188 kW)
  • kožený čtyřramenný volant         
  • mlhové světlomety         
  • Multi-Media-Interface basic plus včetně integrovaného rádia Concert, deseti reproduktorů a přehrávače CD  
  • ozdobné lišty, lesklé provedení  (pro modely 165 kW a 188 kW)       
  • palivová nádrž na 70 litrů  (pro modely s předním pohonem)         
  • palivová nádrž na 80 litrů  (pro modely se systémem quattro)        
  • potahy sedadel - tkanina Meridian         
  • přední sedadla výškově nastavitelná (manuálně)          
  • rohožky vpředu a vzadu         
  • světelný senzor včetně funkce coming home / leaving home        
  • servotronic        
  • vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná a vyhřívaná, asférické na straně řidiče      
  • ukazatel venkovní teploty         
  • zadní opěradlo dělené a sklopné 1/3 ku 2/3 (pro modely se systémem quattro)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Navíc pro model 4.2 quattro:         

  • alarm včetně kontroly vnitřního prostoru, nezávislého zdroje napětí a ochrany proti odtažení    
    dekorace - dřevo kořene ořechu, hnědé         
  • informační systém řidiče          
  • kola hliníková litá, 16paprskový design, velikost 7,5Jx17, s pneumatikami 225/50 R 17     
  • komfortní automatická klimatizace plus         
  • ozdobné lišty, lesklé provedení          
  • potahy sedadel - kůže Voltera         
  • přední sedadla  - elektricky nastavitelná včetně elektricky nastavitelné opěrky bederních obratlů    
  • střední loketní opěrka vpředu          
  • vyhřívání sedadel vpředu         
  • xenonová světla Plus s ostřikovači světlometů 
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků