Audi A6 Ultra TDI zvládlo na jednu nádrž 1865 kilometrů

Audi A6 Ultra TDI zvládlo na jednu nádrž 1865 kilometrů

Audi A6 v provedení Ultra se postaralo o zápis do Guinnessovi knihy rekordů, když na jednu nádrž ujelo téměř dva tisíce kilometrů. Během své jízdy projel vůz čtrnáct různých států po celé Evropě. Na svůj rekord potřebovala posádka 28 hodin nepřetržité jízdy.

Test: Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro – spousta muziky…  

Test: Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro – spousta muziky…  

Za volantem se střídal motoristický novinář Andrew Frankel a závodnice Rebecca Jackson. Trasa byla předem pečlivě naplánovaná tak, aby se posádka vyhnula v co největší míře horským úsekům a místům, kde by je mohla potkat kolona. Během jízdy zavítalo Audi A6 do Belgie, Francie, Rakouska, Německa, Slovinska, Chorvatska, Bosny nebo Srbska.

Naftové verze Audi A6 mají nádrž disponující objemem 73 litrů. Audi A6 Ultra TDI údajně skončilo s průměrnou spotřebou 3,73 l/100 km a ujelo 1865 km, což tedy znamená, že mohlo ujet ještě o pár desítek kilometrů více. Průměrná rychlost skončila na hodnotě 78 km/h.

Audi A6 (2015) vstoupilo na český trh. Nová Q7 přijde za půl roku

Audi A6 (2015) vstoupilo na český trh. Nová Q7 přijde za půl roku

O rekordní zápis se postarala verze osazená naftovým dvoulitrem o výkonu 140 kW (190 k) a sedmistupňovou převodovkou S tronic. Provedení Ultra kromě jiného používá kvůli snížení hmotnosti také pružiny vyrobené z kompozitu, které ušetří na hmotnosti 4,4 kg.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků