Audi A6 Security

Nové Audi A6 4.2 quattro Security nabízí komfort luxusní limuzíny a maximální míru ochrany a bezpečí své posádce. Jedním z účinných bezpečnostních prvků je už samotný diskrétní vzhled tohoto modelu, který nijak nedává najevo své zvláštní postavení. Přitom pod karoserií se ukrývá pancéřování, díky kterému je Audi A6 Security certifikován v kategorii VR4 odolnosti proti střelným zbraním – v praxi to znamená, že Audi A6 Security chrání své pasažéry před účinky střelby z pistolí a revolverů až do ráže 0,44 mm Magnum.

Velkou výhodou modelu Audi A6 Security je jeho stálý pohon všech kol quattro, který spolu s elektronickým stabilizačním systémem ESP garantuje mimořádnou trakci a stabilitu jízdy za všech podmínek. Audi A6 Security se vyrábí přímo v závodě Audi v německém Neckarsulmu, takže všechny dodatečné prvky jsou vozu dokonale přizpůsobené.

K pohonu modelu Audi A6 Security slouží výkonný zážehový osmiválec 4.2 V8, v jehož útrobách se ukrývá 246 kW/335 k. Výkon motoru se přenáší přes automatickou převodovku tiptronic, maximální rychlost vozu je elektronicky omezena na 250 km/h. Vlastnosti pneumatického odpružení kol byly naladěny s ohledem na vyšší hmotnost opancéřovaného vozu.

Do výbavy modelu Audi A6 Security patří mj. výstražná siréna a záblesková světla, ochrana proti pronikání slzného plynu do interiéru a vyztužená podlaha. Do vozu se na přání dodává také dorozumívací zařízení, které umožňuje komunikaci posádky s okolím i při zavřených dveřích a oknech.

Za příplatek se montují kola systému PAX, která umožňují i při úplné ztrátě tlaku vzduchu jízdu rychlostí až 80 km/h na vzdálenost až 100 km. Do všech kol je zabudován kontrolní sytém tlaku vzduchu v pneumatikách.

Pancéřované Audi A6 Security je samozřejmě vybaveno i celou škálou komfortních prvků, jako je např. komfortní automatická klimatizace nebo špičkový audiosystém.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků