Audi A6 Security

Nové Audi A6 4.2 quattro Security nabízí komfort luxusní limuzíny a maximální míru ochrany a bezpečí své posádce. Jedním z účinných bezpečnostních prvků je už samotný diskrétní vzhled tohoto modelu, který nijak nedává najevo své zvláštní postavení. Přitom pod karoserií se ukrývá pancéřování, díky kterému je Audi A6 Security certifikován v kategorii VR4 odolnosti proti střelným zbraním – v praxi to znamená, že Audi A6 Security chrání své pasažéry před účinky střelby z pistolí a revolverů až do ráže 0,44 mm Magnum.

Velkou výhodou modelu Audi A6 Security je jeho stálý pohon všech kol quattro, který spolu s elektronickým stabilizačním systémem ESP garantuje mimořádnou trakci a stabilitu jízdy za všech podmínek. Audi A6 Security se vyrábí přímo v závodě Audi v německém Neckarsulmu, takže všechny dodatečné prvky jsou vozu dokonale přizpůsobené.

K pohonu modelu Audi A6 Security slouží výkonný zážehový osmiválec 4.2 V8, v jehož útrobách se ukrývá 246 kW/335 k. Výkon motoru se přenáší přes automatickou převodovku tiptronic, maximální rychlost vozu je elektronicky omezena na 250 km/h. Vlastnosti pneumatického odpružení kol byly naladěny s ohledem na vyšší hmotnost opancéřovaného vozu.

Do výbavy modelu Audi A6 Security patří mj. výstražná siréna a záblesková světla, ochrana proti pronikání slzného plynu do interiéru a vyztužená podlaha. Do vozu se na přání dodává také dorozumívací zařízení, které umožňuje komunikaci posádky s okolím i při zavřených dveřích a oknech.

Za příplatek se montují kola systému PAX, která umožňují i při úplné ztrátě tlaku vzduchu jízdu rychlostí až 80 km/h na vzdálenost až 100 km. Do všech kol je zabudován kontrolní sytém tlaku vzduchu v pneumatikách.

Pancéřované Audi A6 Security je samozřejmě vybaveno i celou škálou komfortních prvků, jako je např. komfortní automatická klimatizace nebo špičkový audiosystém.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků