Audi A6 s quattrem nyní bez příplatku

Výborné jízdní vlastnosti i za nepříznivých klimatických podmínek a s tím související podstatně vyšší aktivní bezpečnost – to je hlavní výhoda pohonu všech kol quattro, který nyní mohou zájemci o modely Audi A6/A6 Avant získat bez jakéhokoli příplatku.

Vozy Audi A6/A6 Avant patří k nejpopulárnějším modelům své třídy. Vedle maximální kvality zpracování, spolehlivosti a vysokých výkonů je jejich obliba mezi náročnými uživateli založena na vynikajících jízdních vlastnostech. Skutečnými suverény silnic jsou pak modely Audi A6 /A6 Avant vybavené sofistikovaným systémem stálého pohonu všech čtyř kol quattro.

Akční nabídka platí až do konce roku 2003

Ten se nyní dodává bez příplatku do vozů řady Audi A6/A6 Avant poháněných zážehovými motory 1.8 T (110 kW/150 k), 2.4 (125 kW/170 k), 3.0 (162 kW/220 k), 2.7 T (184 kW/250 k) a 4.2 (220 kW/300 k). Zkrátka nepřijdou ani vyznavači vyspělých vznětových motorů TDI - pro ně je systém quattro bez příplatku v modelech poháněných šestiválcem 2.5 TDI (132 kW/180 k).

Nabídka stálého pohonu všech kol quattro bez příplatku představuje pro zájemce o modely Audi A6/A6 Avant úsporu přes 130 tisíc korun! Není proto divu, že dovozce očekává o akční modely skutečně mimořádný zájem.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků