Audi A6 s quattrem nyní bez příplatku

Výborné jízdní vlastnosti i za nepříznivých klimatických podmínek a s tím související podstatně vyšší aktivní bezpečnost – to je hlavní výhoda pohonu všech kol quattro, který nyní mohou zájemci o modely Audi A6/A6 Avant získat bez jakéhokoli příplatku.

Vozy Audi A6/A6 Avant patří k nejpopulárnějším modelům své třídy. Vedle maximální kvality zpracování, spolehlivosti a vysokých výkonů je jejich obliba mezi náročnými uživateli založena na vynikajících jízdních vlastnostech. Skutečnými suverény silnic jsou pak modely Audi A6 /A6 Avant vybavené sofistikovaným systémem stálého pohonu všech čtyř kol quattro.

Akční nabídka platí až do konce roku 2003

Ten se nyní dodává bez příplatku do vozů řady Audi A6/A6 Avant poháněných zážehovými motory 1.8 T (110 kW/150 k), 2.4 (125 kW/170 k), 3.0 (162 kW/220 k), 2.7 T (184 kW/250 k) a 4.2 (220 kW/300 k). Zkrátka nepřijdou ani vyznavači vyspělých vznětových motorů TDI - pro ně je systém quattro bez příplatku v modelech poháněných šestiválcem 2.5 TDI (132 kW/180 k).

Nabídka stálého pohonu všech kol quattro bez příplatku představuje pro zájemce o modely Audi A6/A6 Avant úsporu přes 130 tisíc korun! Není proto divu, že dovozce očekává o akční modely skutečně mimořádný zájem.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků