Audi A6 s motorem 2.0 TFSI 125 kW

Audi A6 s motorem 2.0 TFSI 125 kW

Na českém trhu se brzy začne prodávat Audi A6 s novým motorem, a sice benzínovým čtyřválcem 2.0 TFSI, který používá přímé vstřikování a je přeplňován turbodmychadlem. Zatímco běžně je dostupný s výkonem 147 kW (200 k), v Audi A6 se objeví naladěn na 125 kW (170 k). Točivý moment bude stejný, 280 Nm, ovšem v menším rozsahu otáček – od 1 800 do 4 200 ot. Maximum výkonu je pak dostupné mezi 4 300 a 6 000 ot. To znamená jediné: od 4 300 otáček už nebude zátah tak výrazný jako v místě, kde křivka výkonu stoupá.

Motor je o 5 kW slabší než dosud nejslabší benzínový agregát 2.4 V6 130 kW, který na německém trhu stojí 33 900 eur; TFSI pořídíte za 32 700 eur, tedy o 1 200 eur levněji (cca 36 tisíc korun). Motor je dostupný s šestistupňovým manuálem a automatickou převodovkou multitronic. S manuálem se na stovku rozjede za 8,4 s, dosáhne maximálky 227 km/h a spotřebuje 7,9-8,2 l paliva v kombinovaném režimu.

Poznámka: O motoru 2.0 TFSI jsme již psali v souvislosti s prolouženou verzí A6L pro čínský trh.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Audi A6 Avant

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi A4 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 201 914 km
Cena: 196 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků