Audi A6 nyní také jako plug-in hybrid. Z Berouna do Prahy dojede bez kapky benzinu

Vlajková loď A8, sportovně střižený A7 Sportback, dvojice SUV a teď už i zlatá střední cesta A6. Elektrifikace velkých modelů Audi pokračuje.

Osazení vyšší flotily německé značky Audi elektromotorem míří do finále. Další v řadě je manažerská limuzína A6, která dostala novou motorizaci s označením 55 TFSI e quattro. 

Audi A8 a Q7 nyní i jako plug-in hybridy. Výkon jim neschází, ale co dojezd na elektřinu?

Audi A8 a Q7 nyní i jako plug-in hybridy. Výkon jim neschází, ale co dojezd na elektřinu?

Základní čtyřválcový motor produkuje výkon 185 kW (251 koní). V kombinaci s elektromotorem dělá výsledná hodnota mnohem přitažlivějších 270 kW (367 koní) a 500 N.m točivého momentu máte k dispozici již od 1250 otáček za minutu.

Stovku zvládne hybridní A6 za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, při čistě elektrické jízdě však omezovač zasáhne již ve 135 km/h. S 14,1kWh baterií (pro všechny nově představené vozy shodná) zvládne Audi na jedno nabití 53 kilometrů čistě na elektřinu. Díky tomu dosahuje v kombinovaném cyklu spotřeby okolo 2 l/100 km.

Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Hybridní verze bude k mání i s paktem S-line. Těšit se můžete mimo jiné na 19palcová kola, červeně lakované brzdové třmeny, digitální přístrojový štít, sportovní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci nebo Matrix LED světlomety. České ceny zatím nejsou známy.

Audi A6

Audi A6 je prestižní model vyšší střední třídy. K tradičním přednostem v podobně propracovaného interiéru a pohonu quattro přidává v současné generaci i vytříbené jízdní vlastnosti. Skvělé jsou přeplňované motory TFSI a TDI.

Ceny, motory • Audi A6 Allroad • Test Audi A6 50 TDI • Elektromobil • Test Audi A6 55 TFSI quattro

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 85 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků