Audi A6 nyní také jako plug-in hybrid. Z Berouna do Prahy dojede bez kapky benzinu

Vlajková loď A8, sportovně střižený A7 Sportback, dvojice SUV a teď už i zlatá střední cesta A6. Elektrifikace velkých modelů Audi pokračuje.

Osazení vyšší flotily německé značky Audi elektromotorem míří do finále. Další v řadě je manažerská limuzína A6, která dostala novou motorizaci s označením 55 TFSI e quattro. 

Audi A8 a Q7 nyní i jako plug-in hybridy. Výkon jim neschází, ale co dojezd na elektřinu?

Audi A8 a Q7 nyní i jako plug-in hybridy. Výkon jim neschází, ale co dojezd na elektřinu?

Základní čtyřválcový motor produkuje výkon 185 kW (251 koní). V kombinaci s elektromotorem dělá výsledná hodnota mnohem přitažlivějších 270 kW (367 koní) a 500 N.m točivého momentu máte k dispozici již od 1250 otáček za minutu.

Stovku zvládne hybridní A6 za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, při čistě elektrické jízdě však omezovač zasáhne již ve 135 km/h. S 14,1kWh baterií (pro všechny nově představené vozy shodná) zvládne Audi na jedno nabití 53 kilometrů čistě na elektřinu. Díky tomu dosahuje v kombinovaném cyklu spotřeby okolo 2 l/100 km.

Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Hybridní verze bude k mání i s paktem S-line. Těšit se můžete mimo jiné na 19palcová kola, červeně lakované brzdové třmeny, digitální přístrojový štít, sportovní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci nebo Matrix LED světlomety. České ceny zatím nejsou známy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků