Audi A6 nyní také jako plug-in hybrid. Z Berouna do Prahy dojede bez kapky benzinu

Vlajková loď A8, sportovně střižený A7 Sportback, dvojice SUV a teď už i zlatá střední cesta A6. Elektrifikace velkých modelů Audi pokračuje.

Osazení vyšší flotily německé značky Audi elektromotorem míří do finále. Další v řadě je manažerská limuzína A6, která dostala novou motorizaci s označením 55 TFSI e quattro. 

Audi A8 a Q7 nyní i jako plug-in hybridy. Výkon jim neschází, ale co dojezd na elektřinu?

Audi A8 a Q7 nyní i jako plug-in hybridy. Výkon jim neschází, ale co dojezd na elektřinu?

Základní čtyřválcový motor produkuje výkon 185 kW (251 koní). V kombinaci s elektromotorem dělá výsledná hodnota mnohem přitažlivějších 270 kW (367 koní) a 500 N.m točivého momentu máte k dispozici již od 1250 otáček za minutu.

Stovku zvládne hybridní A6 za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, při čistě elektrické jízdě však omezovač zasáhne již ve 135 km/h. S 14,1kWh baterií (pro všechny nově představené vozy shodná) zvládne Audi na jedno nabití 53 kilometrů čistě na elektřinu. Díky tomu dosahuje v kombinovaném cyklu spotřeby okolo 2 l/100 km.

Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Hybridní verze bude k mání i s paktem S-line. Těšit se můžete mimo jiné na 19palcová kola, červeně lakované brzdové třmeny, digitální přístrojový štít, sportovní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci nebo Matrix LED světlomety. České ceny zatím nejsou známy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 70 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků