Audi A6: nové varianty v prodeji

Na německém trhu se začaly prodávat nové varianty Audi A6. Zatímco dosud byl základní benzínový motor 2.4 V6 s výkonem 130 kW nabízen pouze s pohonem předních kol, nyní si jej můžete pořídit také s quattrem, tedy stálým pohonem všech kol pomocí diferenciálu Torsen. Quattro lze kombinovat pouze s manuálním šestikvaltem, zatímco pohon předních kol i s Multitronicem, tedy bezestupňovou automatickou převodovkou. S quattrem zrychlí A6 na stovku za 9,1 s a dostane se na maximální rychlost 230 km/h.

Nově je také možné motor 3.0 TDI s pohonem všech kol quattro kombinovat s manuálním šestikvaltem; až dosud byl k dispozici pouze automatický Tiptronic. Na stovku se verze s manuálem dostane za 7,1 s, maximálka činí 245 km/h.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků