Audi A6: nové varianty v prodeji

Na německém trhu se začaly prodávat nové varianty Audi A6. Zatímco dosud byl základní benzínový motor 2.4 V6 s výkonem 130 kW nabízen pouze s pohonem předních kol, nyní si jej můžete pořídit také s quattrem, tedy stálým pohonem všech kol pomocí diferenciálu Torsen. Quattro lze kombinovat pouze s manuálním šestikvaltem, zatímco pohon předních kol i s Multitronicem, tedy bezestupňovou automatickou převodovkou. S quattrem zrychlí A6 na stovku za 9,1 s a dostane se na maximální rychlost 230 km/h.

Nově je také možné motor 3.0 TDI s pohonem všech kol quattro kombinovat s manuálním šestikvaltem; až dosud byl k dispozici pouze automatický Tiptronic. Na stovku se verze s manuálem dostane za 7,1 s, maximálka činí 245 km/h.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků