Audi A6: nové varianty v prodeji

Na německém trhu se začaly prodávat nové varianty Audi A6. Zatímco dosud byl základní benzínový motor 2.4 V6 s výkonem 130 kW nabízen pouze s pohonem předních kol, nyní si jej můžete pořídit také s quattrem, tedy stálým pohonem všech kol pomocí diferenciálu Torsen. Quattro lze kombinovat pouze s manuálním šestikvaltem, zatímco pohon předních kol i s Multitronicem, tedy bezestupňovou automatickou převodovkou. S quattrem zrychlí A6 na stovku za 9,1 s a dostane se na maximální rychlost 230 km/h.

Nově je také možné motor 3.0 TDI s pohonem všech kol quattro kombinovat s manuálním šestikvaltem; až dosud byl k dispozici pouze automatický Tiptronic. Na stovku se verze s manuálem dostane za 7,1 s, maximálka činí 245 km/h.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 48 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků