Audi A6: nová generace již v první polovině roku 2011 (spy photos)

V minulém roce se po silnicích potulovaly testovací muly současné generace Audi A6, které ukrývaly nové vnitřnosti. Nyní se ovšem situace změnila a do ulic vyrazila generace nová, ačkoli prozatím s výrazným maskováním.

Jak můžete vidět, nového designu se dočkají téměř všechny části - příď dostane hranaté, agresivnější tvary s dominancí předních světlometů. Na zádi situace už tak dramatická nebude, co je ale důležité, vůz dostane kompletně nové šasi.

Zajímá vás, co bude pod kapotou? Počítat třeba se zážehovým třílitrovým přeplňovaným šestiválcem TFSI a osmiválcem se stejnou konstrukcí, na kterém automobilka v současnosti pracuje. Samozřejmostí budou agregáty TDI, novinkou však bude nová automatická osmistupňová převodovka a sedmistupňové DSG, schopné přenášet vyšší točivý moment. Sériová produkce nové generace bude zahájena v první polovině příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi A6 nové generace při testech

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků