Audi A6 e-tron concept má nelehký úkol. Musí totiž pokračovat v tradici oblíbené třídy, kterou v Ingolstadtu začal model 100 již v roce 1968. Proporce moderního manažerského sedanu má. Zdroj: Audi

Audi A6 e-tron concept má nelehký úkol. Musí totiž pokračovat v tradici oblíbené třídy, kterou v Ingolstadtu začal model 100 již v roce 1968. Proporce moderního manažerského sedanu má. | Zdroj: Audi

Na délku měří 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. Design vozu pak prý není jen pouhým cvičením, ale téměř hotové auto. Zdroj: Audi

Na délku měří 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. Design vozu pak prý není jen pouhým cvičením, ale téměř hotové auto. | Zdroj: Audi

Novinka stojí na platformě PPE, kterou Audi vyvíjelo společně s  Porsche . Vůz pohání dvojice elektromotorů, kdy každý je na jedné nápravě. Zdroj: Audi

Novinka stojí na platformě PPE, kterou Audi vyvíjelo společně s Porsche. Vůz pohání dvojice elektromotorů, kdy každý je na jedné nápravě. | Zdroj: Audi

Společně produkují výkon 350 kW (476 koní) a 800 N.m točivého momentu. Zdroj: Audi

Společně produkují výkon 350 kW (476 koní) a 800 N.m točivého momentu. | Zdroj: Audi

Na stejném principu pracují i  Audi e-tron GT  a Porsche Taycan, které ovšem stojí na platformě J1. Zdroj: Audi

Na stejném principu pracují i Audi e-tron GT a Porsche Taycan, které ovšem stojí na platformě J1. | Zdroj: Audi

V podlaze vozu je akumulátor o kapacitě 100 kWh. který má vydržet k ujetí 700 kilometrů. Zdroj: Audi

V podlaze vozu je akumulátor o kapacitě 100 kWh. který má vydržet k ujetí 700 kilometrů. | Zdroj: Audi

Díky 800voltové architektuře pak dokáže pracovat s nabíjecím výkonem až 270 kW a dobít si baterii z 5 na 80 % kapacity za méně než 25 minut. Zdroj: Audi

Díky 800voltové architektuře pak dokáže pracovat s nabíjecím výkonem až 270 kW a dobít si baterii z 5 na 80 % kapacity za méně než 25 minut. | Zdroj: Audi

U dynamických číslech automobilka moc konkrétní nebyla. Zmínila ale, že základní varianty zrychlí na stovku pod 7 sekund, zatímco ty nejrychlejší to zvládnou pod 4. Zdroj: Audi

U dynamických číslech automobilka moc konkrétní nebyla. Zmínila ale, že základní varianty zrychlí na stovku pod 7 sekund, zatímco ty nejrychlejší to zvládnou pod 4. | Zdroj: Audi

Vpředu i vzadu lze čekat víceprvkové zavěšení. Zdroj: Audi

Vpředu i vzadu lze čekat víceprvkové zavěšení. | Zdroj: Audi

Jisté je i adaptivní vzduchové odpružení.  Zdroj: Audi

Jisté je i adaptivní vzduchové odpružení.  | Zdroj: Audi

Produkční verzi Audi A6 e-tron máme čekat do dvou let. Ještě předtím dorazí velké SUV Q6 e-tron. Zdroj: Audi

Produkční verzi Audi A6 e-tron máme čekat do dvou let. Ještě předtím dorazí velké SUV Q6 e-tron. | Zdroj: Audi

Jaká bude finální podoba není těžké odhadnout, protože dle Audi koncept téměř odpovídá skutečnosti. Zdroj: Audi

Jaká bude finální podoba není těžké odhadnout, protože dle Audi koncept téměř odpovídá skutečnosti. | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Na délku měří 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. Design vozu pak prý není jen pouhým cvičením, ale téměř hotové auto. Zdroj: Audi
Novinka stojí na platformě PPE, kterou Audi vyvíjelo společně s  Porsche . Vůz pohání dvojice elektromotorů, kdy každý je na jedné nápravě. Zdroj: Audi
Společně produkují výkon 350 kW (476 koní) a 800 N.m točivého momentu. Zdroj: Audi
Na stejném principu pracují i  Audi e-tron GT  a Porsche Taycan, které ovšem stojí na platformě J1. Zdroj: Audi
49
Fotogalerie

Audi A6 e-tron concept oficiálně: Elektrický manažer dá 700 km na nabití

Šanghajský autosalon je v plném proudu a se žhavou novinkou se zde chlubí i Audi. Koncept A6 e-tron do produkce nemá daleko.

Audi A6 e-tron concept má nelehký úkol. Musí totiž pokračovat v tradici oblíbené třídy, kterou v Ingolstadtu začal model 100 již v roce 1968. Proporce moderního manažerského sedanu má. Na délku měří 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. Design vozu pak prý není jen pouhým cvičením, ale téměř hotové auto.

Novinka stojí na platformě PPE, kterou Audi vyvíjelo společně s Porsche. Vůz pohání dvojice elektromotorů, kdy každý je na jedné nápravě. Společně produkují výkon 350 kW (476 koní) a 800 N.m točivého momentu. Na stejném principu pracují i Audi e-tron GT a Porsche Taycan, které ovšem stojí na platformě J1.

V podlaze vozu je akumulátor o kapacitě 100 kWh. který má vydržet k ujetí 700 kilometrů. Díky 800voltové architektuře pak dokáže pracovat s nabíjecím výkonem až 270 kW a dobít si baterii z 5 na 80 % kapacity za méně než 25 minut. U dynamických číslech automobilka moc konkrétní nebyla. Zmínila ale, že základní varianty zrychlí na stovku pod 7 sekund, zatímco ty nejrychlejší to zvládnou pod 4.

Vpředu i vzadu lze čekat víceprvkové zavěšení. Jisté je i adaptivní vzduchové odpružení. Produkční verzi Audi A6 e-tron máme čekat do dvou let. Ještě předtím dorazí velké SUV Q6 e-tron. Jaká bude finální podoba není těžké odhadnout, protože dle Audi koncept téměř odpovídá skutečnosti.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud