Audi A6 dostane nový nafťák 2.7 V6 TDI

V listopadu doplní nabídku motorů Audi A6 nový naftový motor 2.7 V6 TDI se vstřikováním Common Rail. Dosud jste si mohli A6 pořídit jen se základním dvoulitrem se vstřikováním PD o výkonu 103 kW a třílitrovým šestiválcem CR s výkonem 165 kW - ten je k dispozici pouze s tiptronicem a s pohonem 4x4.

Nový motor bude mít výkon 132 kW (180 k), takže se bude nacházet přesně mezi výkony 2.0 TDI a 3.0 V6 TDI. Točivý moment  dosahuje hodnoty 380 Nm už v 1 400 otáčkách, takže dobrá pružnost motoru je zaručena. V základu bude šestistupňový manuál a pohon předních kol. Na stovku se A6 rozjede za 8,9 s a dosáhne maximálky 227 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom bude činit ucházejících 6,8 l na 100 km, emisní norma je Euro 4 i bez filtru pevných částic.

Tip: Přečtěte si test Audi A6 3.0 TDI quattro.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků