Audi A6 dostane nový nafťák 2.7 V6 TDI

V listopadu doplní nabídku motorů Audi A6 nový naftový motor 2.7 V6 TDI se vstřikováním Common Rail. Dosud jste si mohli A6 pořídit jen se základním dvoulitrem se vstřikováním PD o výkonu 103 kW a třílitrovým šestiválcem CR s výkonem 165 kW - ten je k dispozici pouze s tiptronicem a s pohonem 4x4.

Nový motor bude mít výkon 132 kW (180 k), takže se bude nacházet přesně mezi výkony 2.0 TDI a 3.0 V6 TDI. Točivý moment  dosahuje hodnoty 380 Nm už v 1 400 otáčkách, takže dobrá pružnost motoru je zaručena. V základu bude šestistupňový manuál a pohon předních kol. Na stovku se A6 rozjede za 8,9 s a dosáhne maximálky 227 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom bude činit ucházejících 6,8 l na 100 km, emisní norma je Euro 4 i bez filtru pevných částic.

Tip: Přečtěte si test Audi A6 3.0 TDI quattro.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků