Audi A6 dostane nový nafťák 2.7 V6 TDI

V listopadu doplní nabídku motorů Audi A6 nový naftový motor 2.7 V6 TDI se vstřikováním Common Rail. Dosud jste si mohli A6 pořídit jen se základním dvoulitrem se vstřikováním PD o výkonu 103 kW a třílitrovým šestiválcem CR s výkonem 165 kW - ten je k dispozici pouze s tiptronicem a s pohonem 4x4.

Nový motor bude mít výkon 132 kW (180 k), takže se bude nacházet přesně mezi výkony 2.0 TDI a 3.0 V6 TDI. Točivý moment  dosahuje hodnoty 380 Nm už v 1 400 otáčkách, takže dobrá pružnost motoru je zaručena. V základu bude šestistupňový manuál a pohon předních kol. Na stovku se A6 rozjede za 8,9 s a dosáhne maximálky 227 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom bude činit ucházejících 6,8 l na 100 km, emisní norma je Euro 4 i bez filtru pevných částic.

Tip: Přečtěte si test Audi A6 3.0 TDI quattro.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků