Audi A6 dostane nový nafťák 2.7 V6 TDI

V listopadu doplní nabídku motorů Audi A6 nový naftový motor 2.7 V6 TDI se vstřikováním Common Rail. Dosud jste si mohli A6 pořídit jen se základním dvoulitrem se vstřikováním PD o výkonu 103 kW a třílitrovým šestiválcem CR s výkonem 165 kW - ten je k dispozici pouze s tiptronicem a s pohonem 4x4.

Nový motor bude mít výkon 132 kW (180 k), takže se bude nacházet přesně mezi výkony 2.0 TDI a 3.0 V6 TDI. Točivý moment  dosahuje hodnoty 380 Nm už v 1 400 otáčkách, takže dobrá pružnost motoru je zaručena. V základu bude šestistupňový manuál a pohon předních kol. Na stovku se A6 rozjede za 8,9 s a dosáhne maximálky 227 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom bude činit ucházejících 6,8 l na 100 km, emisní norma je Euro 4 i bez filtru pevných částic.

Tip: Přečtěte si test Audi A6 3.0 TDI quattro.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků