Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Seznam kapitol
  1. Facelift pro Audi A6
  2. Fotogalerie: Facelift pro Audi A6

Audi před autosalonem v Paříži omladilo modely řady A6 včetně rychlých verzí S6 a RS6. Změny ale nejsou pouze kosmetické, důležité novinky se odehrály pod povrchem. Prodej faceliftovaného Audi A6 začne v průběhu podzimu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové detaily jsou sotva patrné, ale spousta změn se odehrává pod kapotou

Co se optických změn týče, musíme si dát záležet, abychom vůbec nějaké odhalili. Podle Audi je ale nová maska chladiče, nárazníky, přední i zadní světla a koncovky výfuku. Unvnitř je pak nový audio-zábavní systém s rozšířenými funkcemi.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Motory přešly na emisní normu Euro 6 a zajímavého detailu se dočkal model Audi A6 2.0 TDI. Vůbec poprvé totiž dostal pružiny z kompozitu. Podle Audi snížily hmotnost o 4,4 kg, ale hlavně zlepšily komfort a odezvu. Základní technické parametry Audi A6 modelového roku 2015 najdete v přiložené tabulce.

Modelvýkon kW/ktoč.momentspotřeba l/100 km0-100 km/h
1.8 TFSI140 / 190320 Nm5,9 - 6,17,9 s
2.0 TFSI185 / 252370 Nm5,9 - 6,16,7 s
3.0 TFSI245 / 333440 Nm7,4 - 7,65,1 s
2.0 TDI110 / 150350 Nm4,3 - 4,59,5 s
2.0 TDI140 / 190320 Nm5,9 - 6,17,9 s
3.0 TDI160 / 218400 Nm4,7 - 4,97,1 s
3.0 TDI200 / 272580 Nm5,1 - 5,25,5 s
3.0 TDI BiTurbo235 / 320650 Nm6,0 - 6,25,0 s
3.0 TDI competition240 / 326650 Nm6,0 - 6,24,9 s
S6331 / 450 9,2 - 9,44,4 s
RS6 Avant412 / 560 9,63,9 s

Audi také nahradilo bezestupňovou převodovku Multitronic u verzí s pohonem předních kol dvouspojkovou převodovkou. V základní výbavě je i nová šestistupňová manuální převodovka se sníženými třecími ztrátami. Všechny motory pak, kromě nejsilnějšího turbodieselu a RS6 Avant, můžou mít sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Jedině nejsilnější dvakrát přeplňovaný turbodiesel a model RS6 Avant používají převodovku s hydrodynamickým měničem. Mezi příplatky je také samozřejmě pohon všech kol quattro, který může být u verzí o výkonu přes 200 kW (272 k) vybaven sportovním zadním diferenciálem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro Audi A6
  2. Fotogalerie: Facelift pro Audi A6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků