Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Seznam kapitol
  1. Facelift pro Audi A6
  2. Fotogalerie: Facelift pro Audi A6

Audi před autosalonem v Paříži omladilo modely řady A6 včetně rychlých verzí S6 a RS6. Změny ale nejsou pouze kosmetické, důležité novinky se odehrály pod povrchem. Prodej faceliftovaného Audi A6 začne v průběhu podzimu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové detaily jsou sotva patrné, ale spousta změn se odehrává pod kapotou

Co se optických změn týče, musíme si dát záležet, abychom vůbec nějaké odhalili. Podle Audi je ale nová maska chladiče, nárazníky, přední i zadní světla a koncovky výfuku. Unvnitř je pak nový audio-zábavní systém s rozšířenými funkcemi.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Motory přešly na emisní normu Euro 6 a zajímavého detailu se dočkal model Audi A6 2.0 TDI. Vůbec poprvé totiž dostal pružiny z kompozitu. Podle Audi snížily hmotnost o 4,4 kg, ale hlavně zlepšily komfort a odezvu. Základní technické parametry Audi A6 modelového roku 2015 najdete v přiložené tabulce.

Modelvýkon kW/ktoč.momentspotřeba l/100 km0-100 km/h
1.8 TFSI140 / 190320 Nm5,9 - 6,17,9 s
2.0 TFSI185 / 252370 Nm5,9 - 6,16,7 s
3.0 TFSI245 / 333440 Nm7,4 - 7,65,1 s
2.0 TDI110 / 150350 Nm4,3 - 4,59,5 s
2.0 TDI140 / 190320 Nm5,9 - 6,17,9 s
3.0 TDI160 / 218400 Nm4,7 - 4,97,1 s
3.0 TDI200 / 272580 Nm5,1 - 5,25,5 s
3.0 TDI BiTurbo235 / 320650 Nm6,0 - 6,25,0 s
3.0 TDI competition240 / 326650 Nm6,0 - 6,24,9 s
S6331 / 450 9,2 - 9,44,4 s
RS6 Avant412 / 560 9,63,9 s

Audi také nahradilo bezestupňovou převodovku Multitronic u verzí s pohonem předních kol dvouspojkovou převodovkou. V základní výbavě je i nová šestistupňová manuální převodovka se sníženými třecími ztrátami. Všechny motory pak, kromě nejsilnějšího turbodieselu a RS6 Avant, můžou mít sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Jedině nejsilnější dvakrát přeplňovaný turbodiesel a model RS6 Avant používají převodovku s hydrodynamickým měničem. Mezi příplatky je také samozřejmě pohon všech kol quattro, který může být u verzí o výkonu přes 200 kW (272 k) vybaven sportovním zadním diferenciálem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro Audi A6
  2. Fotogalerie: Facelift pro Audi A6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků