150kw nám stačí ale nechceme saze pod kapotou a audi už vůbec ne ! ;-)
Mluv za sebe.
Diesel, hnus. Co Němci nechtějí, vyvážení do Tschechei. Jediná možnost je nekupovat to, dokud nedorazí benzíny...
V Německu i v ČR si tuhle třídu v benzínu kupuje jenom málo lidí. Takže nekupovat to kvůli dieselu znamená nekupovat to skoro vůbec. Typický konkurent Mercedes CLS od začátku roku prodal v ČR 59 kusů v naftě a 9 kusů v benalu u A7 ten poměr bude podobný. Je jasné, že automobilka nejprve obslouží 80% zákazníků a na těch 20% dojde až později.
ja by som zaviedol oznacenie ako 7877845-TDI, a potom 23616351-TSI. Ked uz je ucelom zakaznika totalne zblbnut, potom poriadne. Marketingovemu oddeleniu znacky davam potom tip /priplatok/ ako fejsbukedicia 80 rokov 34 3,44 TSi. pripadne nieco podobne.
Dongfengs Eq7240bp?
Úplne postačujúce.
To oznacovanie Audi typu motora je chorost ale, ze uplna! Naco je to dobre, aku to ma logiku to by som fakt chcel vysvetlit. A uplne najviac by som sa chcel stretnut s typkom co to vymyslel a vypocul by som si jeho myslienkove podchody.B-]
Ono co tak vidam v Nemecku ty novy Audi, tak skoro nikdo nema na zadku oznaceni radeji zadne :-D
Samozřejmě. Já má šestiválcový benzín a bez označení. Nemám potřebu něco demonstrovat.
oznaceni motoru ale nic nedemostruje. Vyrobce to tam proste dava, nic vice a nic mene. Oznaceni motoru obvykle neco demonstruje pouze pro lidi, kteri neco jako demonstrace neceho s oznacenim motoru spojuji. :-)
O tom ta diskuze je. Ti lidi to tam většinou chtějí a například 6,0tdi na víku vypadá velmi důstojně a naopak 1,6tdi na A6 by vypadalo směšně. Něco jako velký ramena a malej pindík. :-D
No řekl bych, že to nikdo nemusel nic moc vymýšlet, jak je v D3 zvykem, tak okopčili konkurenci, která v tomhle brajglu v označování modelů jede už nějaký pátek a účelem je samozřejmě zamlžit motorizaci, tak aby majitelé tříválců nebo čtyřválců neměli "blbý" pocit.
Neviem ako teraz, ale pred rokmi si za odstranenie, resp. nenalepenie, oznacenia davali niektore automobilky platit ;)
A proč by nestačilo, když třeba v Mercedesu E stačí 200d se 110 kW?
Průměrný věk majitelů éčka je 57 let..na důchod v pohodě stačí i těch 110kw. Stejně tak hotolove limuzíně či taxi. Nicméně pořád s pohonem zadni nápravy.
Odkud čerpáš? Vzhledem k tomu, že např. v Německu je 85% E-Klasse registrováno na nějakou společnost, nedává údaj průměrného věku majitelů smysl. U nás, nebo jinde v Evropě, to bude velmi podobné.
No je pravda, že když už vidím novější Mercedes, Audi, BMW, tak ho řídí snad pokaždé postarší pán nebo atraktivní blonďatá žena ve věku pravděpodobně do 40 let, ale přes sluneční brýle typu masařka a makeup to nelze přesně poznat. Na blond "modelky" v bílých X5 F15 mám vyloženě "štěstí", nevím zda mě pronásleduje pořád ta samá, nebo je jich tolik.
No on průměrný věk majitelů A6 nebo 5er nebude dramaticky jiný, navíc 90% těch aut kupují firmy, takže o věku skoro ani nemá cenu mluvit.
Honzo, Vám jistě postačí, neboť se jedná o podobný motor, o kterém sníte v rámci vize služebního Kodiaqu - takže bych klidně usnul s obrázkem tohoto skvostu pod polštářem a doufal, že zoubková víla nadělí i Vám.....
Plna pravda. Kazdopadne Honza ma pri tomto tempu clanku velice nadejne vyhlidky na splneni sveho vlhkeho snu!
To jsi ale napsal blbost, že?
Ne. Myslim ze je to.dobry...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.