Audi A6 u nás dostalo nový základní motor. Bude vám 150 kW stačit?

Dvoulitr TDI o výkonu 150 kW je jedinou možností, jak pořídit Audi A6 a Audi A6 Avant s pohonem pouze předních kol.

Nové Audi A6 vstoupilo do předprodeje na začátku července a je tomu doslova pár dnů, co bylo na náš trh uvedeno oficiálně. Tehdy jsem v rámci prezentace v okolí Karlštejna vyzkoušel nejvýkonnější současné provedení 50 TDI, které má pod kapotou šestiválec 3.0 TDI o výkonu 210 kW, kombinovaný výhradně s automatem a pohonem všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem.

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Takové auto u nás stojí přinejmenším 1.630.900 Kč, Audi ale musí myslet i na fleetové zákazníky, kteří si vystačí i s něčím levnějším. Proto je v nabídce i provedení 45 TDI quattro se šestiválcem o výkonu 170 kW za 1.545.900 Kč, a pokud by i to bylo moc, je nově možné sáhnout po čtyřválci 2.0 TDI.

Testuje se v ČR autonomní řízení? Audi A6 Avant s lidarem to naznačuje

Testuje se v ČR autonomní řízení? Audi A6 Avant s lidarem to naznačuje

Má označení 40 TDI a počítalo se s ním od samotného začátku. Dvoulitr poskytuje výkon 150 kW a točivý moment 400 N.m, přičemž se jedná o jedinou možnost, jak pořídit Audi A6 s pohonem předních kol. I díky tomu začíná cena na 1.399.900 Kč (1.466.900 Kč u verze Avant). Ani dvoulitr nemění nic na faktu, že se jedná o mild-hybrid, místo 48voltové elektrické sítě šestiválců je tady však standardních 12 voltů.

První jízda s Audi A6 55 TFSI quattro S tronic: Enterprise v beta verzi

První jízda s Audi A6 55 TFSI quattro S tronic: Enterprise v beta verzi

Sériová výbava odpovídá šestiválcovým verzím 45 TDI quattro a 50 TDI quattro, se kterými Audi A6 na českém trhu startovalo. V základu dostanete 17palcová litá kola, automatickou 2zónovou klimatizaci, parkovací senzory vpředu a vzadu, látkové čalounění, 7palcový digitální přístrojový štít, bezklíčové odemykání a startování, diodové světlomety a svítilny, navigaci či progresivní řízení.

Audi A6 a A6 Avant - dostupná technická data motoru 40 TDI
Verze A6 A6 Avant
Zdvihový objem [cm3] 1968 1968
Výkon [kW] 150 150
Točivý moment [N.m] 400 400
Emise [CO2] 112-114 119-129
Spotřeba paliva [l/100 km] 4,3-4,7 4,5-4,9

 

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků