Mojim tipom v tejto kategorii bol zakladny motor a manual. Ako vyjazdeny vodic viem z toho dostat co chcem a rezervy podvozka a celku (dimenzovane na ovela tazsi motor), tomu davali lahkost.
Len chuj a absolvent pomocnej školy (rozumej ekonomickej univerzity) si kúpi 2 tonové auto so 4 valcovým motorčekom.
Ty mas vyjazdeny mozog debile:-D
Ten nadpis mi, nevím proč, připoměl jeden vtip:Co prolétne mouše hlavou, když narazí do čelního skla??Zadeček. ;-)
Mne zase napadlo, ze az tohle vyjede na silnici, tech zabitych much bude rozhodne vice nez jen dve ;-)
To je snad evidentni a neni nutne to sem psat. B-]
Je zajimave, kdyz se v Cechach lide tak rozplyvaji blahem nad prakticnosti kombiku, ze ta hodne seriznuta zad, prave tu prakticnost vyznamne snizujici, nikomu neprijde divna. Divim se, ze kdyz uz projde i toto, ze neni Audi A6 se zadi jeste vice serizlou - pickup. To je prece uplne nejpraktictejsi. :-D:-D:-D
Kolik čechů jezdí v A6 Avant? Mnoho jich není :-D Všichni totiž převáží vzduch v Lodgy MPV, mají na střeše dvě mega rakve asi 2x 1000L a ještě tahají do chorvatska vozík, aby ty řízky uvezli. Já jsem v A6 Avant NIKDY neměl náklad nad roletkou, takže mi to vyhovuje a sedan nemám jen proto, že u Avanta je lepší přístup do kufru , né proto, že to narvu až po střechu. Na dovolenou už nebalím ani hadry. Vše si koupím na místě, často i levněji a hlavně jiné než v CZ. Jediné co vozím jsou nezbytnosti, spotrovní vybavení a pod. Jídlo je v CZ skoro nejdražší v EU, takže vozit jej taky nemá smysl. Časem podle mě ty luxusní značky budou dělat jen Shooting Brake, a kombíky zmizí. Ty budou dělat jen někteří, převážně levnější značky, kde je důležité, aby kufr vypadal jako otevřený návěs :-D
Podle meho ma lepsi pristup do kufru A5 a A7.
Tu skor ide o to, ze idea premioveho kombi je automobilova verzia Cimrmanovej zemlanky pre prominentov.Chapem usilie o univerzalitu ale sorry, zjavenie A6 Avant, E kombi, BMW 5 kombi s kufrom nalozenym po strechu ukazuje na jedinu vec - majitel si to sice moze dovolit (resp. firma v ktorej pracuje si to moze dovolit), ale to nezakryje fakt, ze mu trci slama z topanok.Vrcholom vidlactva je potom premiove kombi s taznym zariadenim.
Tažné zařízení je nezbytnou součástí - např. pravidelně převážím na tažném kola. Jsem zvyklý na své kvalitní kolo, které v půjčovně těžko pořídím.
Mám rád své již několikáté A6 Allroad. Poslední s úžasným biturbem a skvělými jízdními vlastnostmi, které do té doby žádný Allroad neměl. Pravděpodobně také díky sportovnímu diferenciálu přestal být nedotáčivý a již jsem dva roky nadšen. Zatáčky, podporovaný podřazením pádly, projíždí tak, že se musím usmívat. Nikdy bych s ním nevjel do myčky, mám ho prostě rád. Stejně jako jiní mají rádi své Škodovky, BMW a další...To mně ale nebrání abych jedním chvatem nevysunul tažné zařízení, připojil k němu vozejk a dojel si do lesa pro nakácené dřevo do krbu. Auto je samozřejmě radost, ale pohon čtyř kol mu také dovolí aby pomohlo a bylo k dalšímu užitku. Pardon tedy...o tom tažném zařízení, to nemusí být tak, jak píšete. Navíc také musím, z té naší samoty, dovést traktor na servis. Někdo vozí i koně.No asi budu vidliak, jestli Vám to udělá radost. Ale když jsem zaparkovaný v parkingu pod Rudolfinem, nikomu to nevadí a tomu mému allroadu to tam docela sluší.Normální chlap má rád své auto a na značce nezáleží.Mimochodem, ten nový bude jistě dost dobrý aby stál za úvahu, jestli za něj ty prachy " vyhodíte" !
Souhlas. Mam A7 3.0 TFSI a jizdni vlastnosti toho auta jsou s predchozi A6 neporovnatelne! Audi konecne zvladlo podvozek temer na jednicku.
Definuj 'normalny chlap'. Aha... tam je problem.
Dobře, omlouvám se, tedy já - "průměrnej chlap" se zálibou v autech, ale i v jiných kolech...a to doslova atp.
Přesně takhle se má člověk k autu stavět. Je mi úplně jedno jestli se líbí sousedovi nebo sousedce. Prostě pokud se líbí mě tak je to nejlepší auto na světe.Sousedovi se líbí to jeho a je nejlepší na světe.Proto tu je tolik značek, druhů a typů aut.
Tak samozřejmě auto nemůže být symbolem nějakého společenského statutu. Je to největší omyl všech lidí, že majitele prémiových značek dávají najevo nějakou image nebo úroveň společenského postavení. Těm lidem to prostě vyhovuje, jsou rádi jakým to auto jezdí a já myslím že většině z nich je úplně u zadní části těla co si myslí ostatní výběru jejich značky.
Takze pro tvuj pocit a kadrovaci jemnocit si ma majitel premioveho kombi pro (namatkou) vodni skutr, ctyrkolku, mtb/enduro, vetron atp poridit (pripadne pujcovat) jine/dalsi auto?
Skus si po sebe precitat svoj prispevok."si ma majitel premioveho kombi pro (namatkou) vodni skutr, ctyrkolku, mtb/enduro, vetron atp poridit (pripadne pujcovat) jine/dalsi auto"Napisal si logicky nezmysel.Okrem toho ani jeden z tebou spominanych veci nesuvisi s tvarom karoserie.
větší blbost jsem nečetl. :-D
U něj si zvykneš. On tady musí mít nejlépe malou hybridní Toyotu. Nic jiného neuznává. Už na nej ani nereaguju.
"Už na nej ani nereaguju."Chvalabohu.Pretoze tvoja poznamka o malej hybridnej Toyote len dosvedcuje, ze moje prispevky si nikdy necital pozorne. Takze, logicky, tvoje reakcie na moje prispevky boli hovadiny. Som rad, ze som toho usetreny.
nadhera!skoda jen toho displeje pod vetraky. to fakt nepochopim. skodovka i wv to tak nesmyslne maji a treba seat pritom ne. vetraky by byly lepsi pod displejem a nebo vedla tak aby hlavne displej byl nahore!!!
Takové řešení je úplně super. Nevím, kolik jsi najel kilometrů v nové a6 a7 nebo A8, ale takové řešení palubní desky je ergonomicky naprosto ideální. Samozřejmě teď nemám na mysli upadla na displeje po častém používání.
Naopak, dříve ten display byl nahoře příšerný, teď je to ideální, došáhneš na něj a je v ideálním zorném poli. Nesmíš sedět v autě jako na hajzlu. Až si loket opřeš o loketní opěrku ve dveřích, a né na hranu kde končí sklo, tak zjistíš, že máš display přímo před očima. ;-)
Neboj sa, v teste ti to redaktor vysvetli slovami 'ergonomicky idealny interier'.
Kdyz mas digitalni kokpit, tak k cemu tablet?
Shooting break má jen troje dveře, ne patero pane redaktore. To je celkem jednoznačná odpověď na tu Vaši pitomou otázku. Sklon zadního okna s tím nemá co dělat.
Ať počítám jak počítám, takový Mercedes Benz CLS Shooting Brake má dveří 5...
Když byl svět ještě normální, mělo shooting brake troje dveře a kupé dvoje. Dneska se říká kupé kde čemu, marketing plodí kupé čtyř-, respektive pětidveřová a shooting brake se říká hezčím kombíkům. Je to vzhůru nohama.
Ja vam nevim. Vetsina namatkove vybranych zdroju se shodne na tom, ze shooting-brake muze byt 3- (neco jako wagon-coupe) i 5i-dverovy (station-wagon).
Kdy bude Bi turbo?
Exteriér super, ikdyž žádná revoluce. Ale ten interiér se mi líbil u starší verze více, nebo u současného BMW 5.
Je to krasavec, cena bude včetně příplatků neopodstatněně vysoká. Odhaduji základ včetně příplatků na 1.8 - 2 mega.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.