Nové Audi A6 Avant oficiálně. Zabilo dvě mouchy jednou ranou

Ginter  |  11. 04. 2018 06:10

Je to krasavec, cena bude včetně příplatků neopodstatněně vysoká. Odhaduji základ včetně příplatků na 1.8 - 2 mega.

Odpovědět  |   | 
TOM  |  11. 04. 2018 07:42

Exteriér super, ikdyž žádná revoluce. Ale ten interiér se mi líbil u starší verze více, nebo u současného BMW 5.

Odpovědět  |   | 
Jobi  |  11. 04. 2018 08:40

Kdy bude Bi turbo?

Odpovědět  |   | 
yxc  |  11. 04. 2018 08:58

Shooting break má jen troje dveře, ne patero pane redaktore. To je celkem jednoznačná odpověď na tu Vaši pitomou otázku. Sklon zadního okna s tím nemá co dělat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 04. 2018 09:11

Ja vam nevim. Vetsina namatkove vybranych zdroju se shodne na tom, ze shooting-brake muze byt 3- (neco jako wagon-coupe) i 5i-dverovy (station-wagon).

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  11. 04. 2018 11:01

Ať počítám jak počítám, takový Mercedes Benz CLS Shooting Brake má dveří 5...

Odpovědět  |   | 
a  |  13. 04. 2018 00:26

Když byl svět ještě normální, mělo shooting brake troje dveře a kupé dvoje. Dneska se říká kupé kde čemu, marketing plodí kupé čtyř-, respektive pětidveřová a shooting brake se říká hezčím kombíkům. Je to vzhůru nohama.

Odpovědět  |   | 
pet  |  11. 04. 2018 09:13

nadhera!

skoda jen toho displeje pod vetraky. to fakt nepochopim. skodovka i wv to tak nesmyslne maji a treba seat pritom ne. vetraky by byly lepsi pod displejem a nebo vedla tak aby hlavne displej byl nahore!!!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 04. 2018 09:16

Neboj sa, v teste ti to redaktor vysvetli slovami 'ergonomicky idealny interier'.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 04. 2018 11:15

Kdyz mas digitalni kokpit, tak k cemu tablet?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  11. 04. 2018 11:34

Naopak, dříve ten display byl nahoře příšerný, teď je to ideální, došáhneš na něj a je v ideálním zorném poli. Nesmíš sedět v autě jako na hajzlu. Až si loket opřeš o loketní opěrku ve dveřích, a né na hranu kde končí sklo, tak zjistíš, že máš display přímo před očima.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2018 07:48

Takové řešení je úplně super. Nevím, kolik jsi najel kilometrů v nové a6 a7 nebo A8, ale takové řešení palubní desky je ergonomicky naprosto ideální. Samozřejmě teď nemám na mysli upadla na displeje po častém používání.

Odpovědět  |   | 
parcialni postacka  |  11. 04. 2018 09:57

Je zajimave, kdyz se v Cechach lide tak rozplyvaji blahem nad prakticnosti kombiku, ze ta hodne seriznuta zad, prave tu prakticnost vyznamne snizujici, nikomu neprijde divna. Divim se, ze kdyz uz projde i toto, ze neni Audi A6 se zadi jeste vice serizlou - pickup. To je prece uplne nejpraktictejsi.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  11. 04. 2018 11:41

Kolik čechů jezdí v A6 Avant? Mnoho jich není Všichni totiž převáží vzduch v Lodgy MPV, mají na střeše dvě mega rakve asi 2x 1000L a ještě tahají do chorvatska vozík, aby ty řízky uvezli. Já jsem v A6 Avant NIKDY neměl náklad nad roletkou, takže mi to vyhovuje a sedan nemám jen proto, že u Avanta je lepší přístup do kufru , né proto, že to narvu až po střechu. Na dovolenou už nebalím ani hadry. Vše si koupím na místě, často i levněji a hlavně jiné než v CZ. Jediné co vozím jsou nezbytnosti, spotrovní vybavení a pod. Jídlo je v CZ skoro nejdražší v EU, takže vozit jej taky nemá smysl. Časem podle mě ty luxusní značky budou dělat jen Shooting Brake, a kombíky zmizí. Ty budou dělat jen někteří, převážně levnější značky, kde je důležité, aby kufr vypadal jako otevřený návěs

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 04. 2018 11:54

Tu skor ide o to, ze idea premioveho kombi je automobilova verzia Cimrmanovej zemlanky pre prominentov.

Chapem usilie o univerzalitu ale sorry, zjavenie A6 Avant, E kombi, BMW 5 kombi s kufrom nalozenym po strechu ukazuje na jedinu vec - majitel si to sice moze dovolit (resp. firma v ktorej pracuje si to moze dovolit), ale to nezakryje fakt, ze mu trci slama z topanok.

Vrcholom vidlactva je potom premiove kombi s taznym zariadenim.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 04. 2018 12:03

větší blbost jsem nečetl.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2018 07:46

U něj si zvykneš. On tady musí mít nejlépe malou hybridní Toyotu. Nic jiného neuznává. Už na nej ani nereaguju.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 04. 2018 15:48

"Už na nej ani nereaguju."

Chvalabohu.

Pretoze tvoja poznamka o malej hybridnej Toyote len dosvedcuje, ze moje prispevky si nikdy necital pozorne. Takze, logicky, tvoje reakcie na moje prispevky boli hovadiny. Som rad, ze som toho usetreny.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 04. 2018 12:47

Takze pro tvuj pocit a kadrovaci jemnocit si ma majitel premioveho kombi pro (namatkou) vodni skutr, ctyrkolku, mtb/enduro, vetron atp poridit (pripadne pujcovat) jine/dalsi auto?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 04. 2018 15:54

Skus si po sebe precitat svoj prispevok.

"si ma majitel premioveho kombi pro (namatkou) vodni skutr, ctyrkolku, mtb/enduro, vetron atp poridit (pripadne pujcovat) jine/dalsi auto"

Napisal si logicky nezmysel.

Okrem toho ani jeden z tebou spominanych veci nesuvisi s tvarom karoserie.

Odpovědět  |   | 
Martin Mentor  |  11. 04. 2018 14:02

Mám rád své již několikáté A6 Allroad. Poslední s úžasným biturbem a skvělými jízdními vlastnostmi, které do té doby žádný Allroad neměl. Pravděpodobně také díky sportovnímu diferenciálu přestal být nedotáčivý a již jsem dva roky nadšen. Zatáčky, podporovaný podřazením pádly, projíždí tak, že se musím usmívat. Nikdy bych s ním nevjel do myčky, mám ho prostě rád. Stejně jako jiní mají rádi své Škodovky, BMW a další...

To mně ale nebrání abych jedním chvatem nevysunul tažné zařízení, připojil k němu vozejk a dojel si do lesa pro nakácené dřevo do krbu. Auto je samozřejmě radost, ale pohon čtyř kol mu také dovolí aby pomohlo a bylo k dalšímu užitku. Pardon tedy...o tom tažném zařízení, to nemusí být tak, jak píšete. Navíc také musím, z té naší samoty, dovést traktor na servis. Někdo vozí i koně.

No asi budu vidliak, jestli Vám to udělá radost. Ale když jsem zaparkovaný v parkingu pod Rudolfinem, nikomu to nevadí a tomu mému allroadu to tam docela sluší.

Normální chlap má rád své auto a na značce nezáleží.

Mimochodem, ten nový bude jistě dost dobrý aby stál za úvahu, jestli za něj ty prachy " vyhodíte" !

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  11. 04. 2018 14:45

Přesně takhle se má člověk k autu stavět. Je mi úplně jedno jestli se líbí sousedovi nebo sousedce. Prostě pokud se líbí mě tak je to nejlepší auto na světe.
Sousedovi se líbí to jeho a je nejlepší na světe.
Proto tu je tolik značek, druhů a typů aut.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2018 07:52

Tak samozřejmě auto nemůže být symbolem nějakého společenského statutu. Je to největší omyl všech lidí, že majitele prémiových značek dávají najevo nějakou image nebo úroveň společenského postavení. Těm lidem to prostě vyhovuje, jsou rádi jakým to auto jezdí a já myslím že většině z nich je úplně u zadní části těla co si myslí ostatní výběru jejich značky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 04. 2018 15:49

Definuj 'normalny chlap'. Aha... tam je problem.

Odpovědět  |   | 
Martin Mentor  |  13. 04. 2018 16:32

Dobře, omlouvám se, tedy já - "průměrnej chlap" se zálibou v autech, ale i v jiných kolech...a to doslova atp.

Odpovědět  |   | 
Bat  |  13. 04. 2018 16:06

Souhlas. Mam A7 3.0 TFSI a jizdni vlastnosti toho auta jsou s predchozi A6 neporovnatelne! Audi konecne zvladlo podvozek temer na jednicku.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  07. 07. 2018 06:44

Tažné zařízení je nezbytnou součástí - např. pravidelně převážím na tažném kola. Jsem zvyklý na své kvalitní kolo, které v půjčovně těžko pořídím.

Odpovědět  |   | 
vypalena podatelna  |  11. 04. 2018 17:10

Podle meho ma lepsi pristup do kufru A5 a A7.

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  11. 04. 2018 15:54

Ten nadpis mi, nevím proč, připoměl jeden vtip:
Co prolétne mouše hlavou, když narazí do čelního skla??
Zadeček.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 04. 2018 16:55

Mne zase napadlo, ze az tohle vyjede na silnici, tech zabitych much bude rozhodne vice nez jen dve

Odpovědět  |   | 
vypalena podatelna  |  11. 04. 2018 17:06

To je snad evidentni a neni nutne to sem psat.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:01

Mojim tipom v tejto kategorii bol zakladny motor a manual. Ako vyjazdeny vodic viem z toho dostat co chcem a rezervy podvozka a celku (dimenzovane na ovela tazsi motor), tomu davali lahkost.

Odpovědět  |   | 
Davam ju odzadu  |  11. 04. 2018 19:56

Ty mas vyjazdeny mozog debile

Odpovědět  |   | 
jean  |  12. 04. 2018 07:23

Len chuj a absolvent pomocnej školy (rozumej ekonomickej univerzity) si kúpi 2 tonové auto so 4 valcovým motorčekom.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A