Audi A6 Avant: klasická karoserie, nový naftový motor

Audi představilo očekávanou karosářskou verzi kombi odvozenou od modelu A6. Po stránce designu se revoluce nekoná, zajímavé věci se ovšem udály pod kapotou.

Design Audi A6 Avant se striktně drží současného trendu, který tato automobilka aplikuje u všech svých modelů napříč všemi segmenty. Zezadu tak vypadá nová „á-šestka“ podobně jako její menší sourozenec A4 Avant. Na délku vůz měří 4930 mm a zavazadelník pojme v základním uspořádání 565 litrů. Sklopením zadních opěradel vznikne rovná plocha a prostor o objemu 1680 litrů.

Podobně jako u Volkswagenu Passat, také u Audi A6 Avant najdeme „vychytávku“ v podobě bezdotykového otevírání víka zavazadelníku. Jednoduše strčíte nohu pod zadní nárazník do těch správných míst a víko se samo otevře. Jinak je výbava logicky stejná jako u sedanu. Nechybí vyhřívané sedačky, barevný head-up displej nebo výborný (a také velmi drahý) audiosystém Bang&Olufsen.

Nabídka motorizací obsahuje veskrze známé jednotky. Pro zájemce o benzín jsou připraveny šestiválce 2.8 V6 o výkonu 204 koní a 3.0 TFSI s výkonem 300 koní. Paleta dieselových agregátů začíná na čtyřválci 2.0 TDI (177 k), přičemž ten jako jediný může mít manuální převodovku, a pokračuje šestiválci 3.0 TDI naladěnými na 204 nebo 245 koní.

Žhavou novinkou je vrcholné, dvakrát přeplňované třílitrové TDI s výkonem 313 koní. Stovku s ním zvládne Audi A6 Avant za 5,4 sekund. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Prodej Audi A6 Avant se rozeběhne koncem léta. Přesné ceny zatím známy nejsou. Pouze se ví, že základní verze bude u našich západních sousedů stát necelých 41 000 euro. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků