Audi A6 Avant, Allroad a RS6 už existují. Zatím ale jen v grafických programech

Novou generaci modelu A6 nám již Audi představilo. Další verze ale zatím chybí. Jak by mohly vypadat, nám tak zatím ukážou povedené grafické návrhy.

Nový model Audi A6 se nám již oficiálně představil. Zatím ale pouze jako sedan. Co byste ale řekli na varianty Avant, Allroad či RS6? I ty už jsou k vidění. Bohužel pouze v grafických programech. 

Novince by rozhodně slušela také více praktická verze Avant. Je to vlastně jedno z nejpopulárnějších vozů v Německu. Kromě toho nám nové skice ukazují i robustní verzi A6 Allroad. Ta tradičně dostala větší světlou výšku a nějaké ty ochranné plasty.

Nové Audi A6 oficiálně: A8 v menším balení je vždycky hybrid. Známe i cenu

Nové Audi A6 oficiálně: A8 v menším balení je vždycky hybrid. Známe i cenu

K těmto verzím ale ještě jedna chybí. Samozřejmě mluvíme o výkonné verzi RS6. Zřejmě jí nemůžeme očekávat dříve než v roce 2019. Zatím si tak musíme vystačit alespoň s těmito grafickými návrhy. A to rovnou ve třech barevných provedeních. Výkonná verze působí elegantně, ale zároveň ztělesňuje pořádnou agresivitu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků