Je to mimo ceníky BMW 5er Touring nebo MB E-class? Pokud ne, tak co se tady řeší?Nafta tam vůbec neměla být nebo jen jako okrajová motorizace pro pár jedinců, kteří nesnesou pomyšlení na 10+ litrů na palubním počítači.
Pul roku po novince a stejne budou davat prodejci D3 slevy 15-20% slevy komukoliv na pockani.
To je pravda. 14-24 procent. To je moje osobní zkušenost. Porsche nedá víc jak 12 a Rolls-Royce hodně individuální. Na Aventador jsem slyšel ze dali 13 procent z ceníku.
Dnes jsem se bavil s panem na dovolene co dela ve velke leasingovce vysoko v managmentu. Tvrdil mi mame na sklade stovky aut, ktere nemuzeme naraz pustit na volny trh, protoze bychom ceny aut srazily o x procent. Pry maji v porfoliu auta, kde po roce je auto s najezdem do 30 000km i za 40% kupni ceny. Ty auta postupne pousteji na trh nebo aukce po x kusech najednou. Jinak ja kupoval Superba pred rokem pres znameho sleva 28%, Laurina. Opel daval i 40% slevu na Insignii - ale pouze vybava Cosmo-)
Pry maji v porfoliu auta, kde po roce je auto s najezdem do 30 000km i za 40% kupni ceny --- no hele nevim nevim
Nejsou to samozrejme vsechny znacky a modely aut. Ale par kousku takovych fakt je v urcite konfiruraci. Vychazej z toho, jake leasingovky maji slevy na urcite modely aut. Pod 25% je jakakoliv nabidka znacek aut pro leasingovky prakticky nezajima. Rok klient plati splatky a potom auto vraci, bere nove.Pretlak aut na skladech je obrovsky.
Za VW s přelepeným znáčkem docela solidní mazec :-D
Zkus nám ještě napsat na kterém VW přelepili ten znáček a udělali z něj A6. Ať se trochu zasmějeme.
Kdepak,Audi je uplne jina znacka, ta nema s VW nic spolecnyho!
Má toho společného hodně, ale je to proste premiovka. Ve všem, od materiálů a laků, po motorizace.
Jsi mimo, ale takto jednoduchý život někdy závidím.
You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.
To je možné, třeba ty tlačítka z Yarisu v Lexu jsou fakt dost drsné. Mimochodem toto se dá použit na cokoliv. Důležité je, ze Audi je proste jinde, než VW. Pochopíš, až budeš tři týdny jezdit v Aertonu nebo Passatu a pak přesedneš do A6. Třeba u SQ7 mám v podbězích kol takové zvláštní tvarování hmoty, která má sloužit k filtrování hluku. Jakoby ve tvaru včelích pláství. No s pak se dozvíš, ze na tom Audi spolupracovalo s nějakým americkým institutem pro akustiku. To samé dekorační materiály. Audi používá dřeva lisovaná s pravým hliníkem. Spolupracuje taky s Bang Olufsenem na vývoji a výrobě dekoračniho hliníku. No a “last but not least” motorizace a individualita. VW nemá ani motory Audi, ani možnosti přizpůsobit interiér a laky přesně požadavkům zákazníka.
"...až budeš tři týdny jezdit v Aertonu nebo Passatu..."Nestras.
Rozdíl mezi námi dvěma je ten, že já vyzkoušel přes dvě stovky aut. Mám možnost srovnat si v hlavě, co vybrat a co mi vyhovuje. Ty zůstaneš za oponou svého vidění světa aut, ve kterém evropské automobilky nemají co dělat. Ještě jsem nikdy neviděl koment typu: "jo, tak toto se Audi (BMW, VW, Opelu etc.) povedlo". Píšeš komenty, že lidi dělají stále stejnou chybu atd (já chápu, že v legraci). Ale neodsuzuješ se právě ty do role "ovce", kterou pro změnu krmí Japonci? Já uvažuji vždy stylem, co je pro mě nejlepší a rozhodně bych se nebál objednat si do výroby japonské auto (3x jsem to i udělal - CX-5, Mazda3 a Forester) a to je ten zásadní rozdíl. Ty se orientuješ jen jedním směrem, já všemi.
Machrovals tady zes objednal Lexe. Ted pises pouze 3 objednavky. Tak 4 objednavky nebo tady zase placas?
V autech máš úplně jasné názory, ale i tak se s hloupým nikdy nedomluvíš.
Coz je logicke a spravne, protoze ty znacky se maji doplnovat nikoli kanibalizovat.
No on Touareg uz je cenove hodne blizko Q7. Taky ma toho s Q7 hodne spolecnyho. Ono je to jako s telefonama. Pro velmi maly rozdil platis treba 2x tolik. At uz si to kazdy prebere po svem.Me spis prekvapuje, jake jsou rozdily v mainstreamu. Akustickej komfort treba Peugeotu 3008 vs Tiguan vs Mazda CX5. Vsechno za stejne love. A v mainstreamu me stve, ze vyrobci ted delaji vsechno fejkove a snazi se napodobit premii - Peugeoty, Kie atd. Vsechno radoby obsity kuzi - ale kvalita mizerna. Pak ten Passat sice zevnitr vypada nudne, ale kvalitou je na dobre urovni, i kdyz premie samozrejme nedosahuje. Maji to proste hezky rozdelene. Arteon pravej hlinik, ambientni svetla vsude. Passat falesnej hlinik, ambientni osvetleni osizene. Golf - co je to hlinik? Abmientni osvetleni jen na dverich vpredu.
Passat je dělník, služebák to je jeho určení. Z toho pohledu se na něm vše posuzuje. Po 300tis.km vypadá zcela neopotřebovaně, interiér, materiály, ovladače jsou všechny 100% funkční není patrné žádně opotřebení, vůle ..... není v něm žádný zbytečný, barokní luxus jako v meďákovi, je to čistý funkcionalismus. Kdo má rád funkcionalismus, ten passata ocení.Funkcionalistický design přístrojové desky z passatu z roku 2004 opálily všechny automobilky a značky od obyčejných až po luxusní. Přešla i do audiny. Tento funkcionalistický přístup je to co je pro passat typické a co zákazníci očekávají. Lidí tohoto zaměření je totiž v populaci velmi mnoho.
Souhlasim, ze rozdil tam je. Ale kdyz porovnam komfort jizdy a tichost jizdy Passat/Arteon vs Audi A6. Nevidim tam opodstatneni te ceny. Passat je zrovna velmi dobry hltac kilometru. A napriklad se mi v nem jezdi mnohem lepe, nez v BMW 520 (F10/11). A to bylo taky podstatne drazsi.
Samozřejmě, že ty rozdíly nikdy neospravedlní tak výrazné navýšení ceny. Bohužel se taky bavíme o střední mainstreamové třídě vs vyšší střední prémie (VW nemá proti A6 co postavit). Já jsem třeba před týdnem testoval VW Touareg a byl jsem překvapený akustickým komfortem. Do stovky je tam ticho jako v hrobě. Podle mého lepší odhlučnění než mám v SQ7. Ale nad 130 ten komfort jízdy je lepší v Audi, VW už začíná být hlučné. Tam se poznají ty nepatrné rozdíly. A pak taky v materiálech. Na fotkách je Touareg super, ale v reálu na Audi prostě nemá.
Je to jen strukturovaný marketing. Tvrzení, že vw nemá co proti audi postavit je z podstaty nesmysl, protože vw firmu audi vlastní. Takže je to jen jejich rozhodnutí co, ve které značce nabídnou. To je zásadní rozdíl proti výrobcům s jednou značkou. Audi se s příchodem Piecha v osumdesátých letech soustředilo na špičkovou techniku a naprosto neutrální (tupou) odezvu zvnějšku, což přináší řidiči pocit bezpečí a pocit maximální kontroly nad pohybem vozu. V tom dosáhlo audi dokonalosti. Mladí výtržníci zvyklí na levnou nestabilní tzv. zábavnou techniku jsou z jízdních zážitků v audi velmi zklamáni. To je spojovací nit všech testů ve všech možných médiích. Málokdo si uvědomuje, že to co v běžném autě zažívá řidič v rychlostech kolem 150-200km/h je v audi záměrně posunuto do sektoru 250-300km/h. Tento přístup se promítá i do odhlučnění. Jak už jsem někde psal nepovažuji tento přístup za správný a aerodynamický hluk by měl upozorňovat řidiče, že se pohybuje rychle. Pokud je to zcela odfiltrováno, jde to proti zásadám aktivní bezpečnosti.Jinak bedny typu sq7 už ze své tvarové podstaty jsou ve vyšších rychlostech aerodynamicky hlučnější a díky kvadraticky narůstajícímu odporu vzduchu s rychlostí jsou jim taky vysoké rychlosti dosahované limuzínami např rs6 nedostupné.
Pokud si minimálně v této kategorii uděláte srovnání nedivil bych se kdyby bylo Audi dražší než BMW i MB.Mé to tak před rokem vyšlo.
Já mám dojem, že tam je vždy nějaká dohoda. Audi jde s cenami u novinek výše a tomu se jako přizpůsobí ostatní dva. Pak přijde někdo s něčím a zase má cenovku nejvýš. Nejsem příznivcem spikleneckých teorií, ale pozoruju takové chování nejmíň patnáct let.
Nejenom, ze u VW fetujou, ale u audi se uz uplne posrali s tema cenama.
Naopak, ceny jsou na novinku poměrně příjemné a adekvátní.
příjemné ceny jo.. ty máš dost :-D specifický trh specifické chutě specifické ceny - euroobčané druhé kategorie tohle snesou.. a ještě ať zvýší nájem ,řekněme tak o desítku každému, ať to je pořádně specifický a příjemný B-]
Ano příjemné ceny, stačí se podívat kolik stála a6 (dtto třeba merc e nebo 5er) před 20 roky a rychle zjistíš, že prémiová auta jsou jedna z málo komodit, která za 20 let nezdražila přestože se inflace za tu dobu počítá v desítkách procent a stejně tak růst příjmů. V roce 1998 jsem kupoval první auto v této třídě, 5er a ceníková základní cena byla 1,8 mega, s výbavou lehce přes dvě mega, dnes jsou za stejnou cenu auta s výkonnějšími motory i lepší výbavou. Nikdo tě s kulometem u hlavy nenutí kupovat si audi nebo jeho konkurenci. Kup si dacii nebo ladu, ty jsou za hubana a budeš spokojený.
co takhle pořádně zdražit i tu Dacii, aby to hrálo s tím českým specifickým trhem ke spokojenosti i těch méně solventních Čechů? ;-) :-D
Obdivuji Cikrta za jeho trpělivost s výkřikářem tvého formátu. Přečti si co napsal znovu a pak ještě 5x;-)
Dácii stejně jako jiná auta mají cenovku přesně takovou jakou za ně zákazníci jsou ochotni zaplatit, zdražení Dacie by znamenalo, že by jí nikdo nekupoval, protože v low-costu je silná konkurence stejně jako v té prémii. Doba, kdy cenu aut určovala strana a vláda je dávno pryč.
A kdo by to potom kupoval? Je prodejná jenom díky ceně. Zvedni ji na ceny např. VW a nikdo to nekoupí.
dyk audiny poslednich 10 let vypadaj jak fejslifty fejsliftů co by mohli chtit
Mohou chtít přesně to co jim trh resp. zákazníci dovolí. A ti jim dovolují poměrně hodně.
Mas pravdu. Ako to povedal Jeremy Clarkson? Cocks moved from BMW to Audi.
Tobě to musí ležet těžce v žaludku. Vůbec ti to nezávidím, hodnotit lidi podle toho, v čem jezdí. Smutný život.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sarcasm...
Ty jsi opravdu magor,podej si ruku i s Fejkem nebo kdo to je.
To uz radsej SUV.
Nj, je třeba se zbavit kouřících moorů, co leží ve skladě....
Nezanedbavate dneska nejak ten koncern? Dneska zatim asi jen 7 clanku,pridejte!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.