Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

fek  |  11. 07. 2018 14:23

Nezanedbavate dneska nejak ten koncern? Dneska zatim asi jen 7 clanku,pridejte!

Odpovědět  |   | 
Dede  |  11. 07. 2018 17:36

Nj, je třeba se zbavit kouřících moorů, co leží ve skladě....

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:47

To uz radsej SUV.

Odpovědět  |   | 
><  |  11. 07. 2018 18:51

Nejenom, ze u VW fetujou, ale u audi se uz uplne posrali s tema cenama.

Odpovědět  |   | 
George  |  11. 07. 2018 19:13

Ty jsi opravdu magor,podej si ruku i s Fejkem nebo kdo to je.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  11. 07. 2018 19:28

Naopak, ceny jsou na novinku poměrně příjemné a adekvátní.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 07. 2018 19:52

dyk audiny poslednich 10 let vypadaj jak fejslifty fejsliftů co by mohli chtit

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  11. 07. 2018 19:58

Mohou chtít přesně to co jim trh resp. zákazníci dovolí. A ti jim dovolují poměrně hodně.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 07. 2018 09:23

Mas pravdu. Ako to povedal Jeremy Clarkson? Cocks moved from BMW to Audi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 15:39

Tobě to musí ležet těžce v žaludku. Vůbec ti to nezávidím, hodnotit lidi podle toho, v čem jezdí. Smutný život.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 07. 2018 20:09
Dolfi  |  12. 07. 2018 06:14

příjemné ceny jo.. ty máš dost specifický trh specifické chutě specifické ceny - euroobčané druhé kategorie tohle snesou.. a ještě ať zvýší nájem ,řekněme tak o desítku každému, ať to je pořádně specifický a příjemný

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  12. 07. 2018 09:25

Ano příjemné ceny, stačí se podívat kolik stála a6 (dtto třeba merc e nebo 5er) před 20 roky a rychle zjistíš, že prémiová auta jsou jedna z málo komodit, která za 20 let nezdražila přestože se inflace za tu dobu počítá v desítkách procent a stejně tak růst příjmů. V roce 1998 jsem kupoval první auto v této třídě, 5er a ceníková základní cena byla 1,8 mega, s výbavou lehce přes dvě mega, dnes jsou za stejnou cenu auta s výkonnějšími motory i lepší výbavou.
Nikdo tě s kulometem u hlavy nenutí kupovat si audi nebo jeho konkurenci. Kup si dacii nebo ladu, ty jsou za hubana a budeš spokojený.

Odpovědět  |   | 
Dolfi  |  12. 07. 2018 11:37

co takhle pořádně zdražit i tu Dacii, aby to hrálo s tím českým specifickým trhem ke spokojenosti i těch méně solventních Čechů?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 07. 2018 13:27

A kdo by to potom kupoval? Je prodejná jenom díky ceně. Zvedni ji na ceny např. VW a nikdo to nekoupí.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  12. 07. 2018 14:09

Dácii stejně jako jiná auta mají cenovku přesně takovou jakou za ně zákazníci jsou ochotni zaplatit, zdražení Dacie by znamenalo, že by jí nikdo nekupoval, protože v low-costu je silná konkurence stejně jako v té prémii. Doba, kdy cenu aut určovala strana a vláda je dávno pryč.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 07. 2018 09:32

Obdivuji Cikrta za jeho trpělivost s výkřikářem tvého formátu. Přečti si co napsal znovu a pak ještě 5x

Odpovědět  |   | 
Dan  |  11. 07. 2018 23:00

Pokud si minimálně v této kategorii uděláte srovnání nedivil bych se kdyby bylo Audi dražší než BMW i MB.Mé to tak před rokem vyšlo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 08:14

Já mám dojem, že tam je vždy nějaká dohoda. Audi jde s cenami u novinek výše a tomu se jako přizpůsobí ostatní dva. Pak přijde někdo s něčím a zase má cenovku nejvýš. Nejsem příznivcem spikleneckých teorií, ale pozoruju takové chování nejmíň patnáct let.

Odpovědět  |   | 
Perunwit  |  12. 07. 2018 07:39

Za VW s přelepeným znáčkem docela solidní mazec

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 08:12

Jsi mimo, ale takto jednoduchý život někdy závidím.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 07. 2018 09:24

You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 15:47

To je možné, třeba ty tlačítka z Yarisu v Lexu jsou fakt dost drsné. Mimochodem toto se dá použit na cokoliv. Důležité je, ze Audi je proste jinde, než VW. Pochopíš, až budeš tři týdny jezdit v Aertonu nebo Passatu a pak přesedneš do A6.
Třeba u SQ7 mám v podbězích kol takové zvláštní tvarování hmoty, která má sloužit k filtrování hluku. Jakoby ve tvaru včelích pláství. No s pak se dozvíš, ze na tom Audi spolupracovalo s nějakým americkým institutem pro akustiku. To samé dekorační materiály. Audi používá dřeva lisovaná s pravým hliníkem. Spolupracuje taky s Bang Olufsenem na vývoji a výrobě dekoračniho hliníku. No a “last but not least” motorizace a individualita. VW nemá ani motory Audi, ani možnosti přizpůsobit interiér a laky přesně požadavkům zákazníka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 07. 2018 17:07

Souhlasim, ze rozdil tam je. Ale kdyz porovnam komfort jizdy a tichost jizdy Passat/Arteon vs Audi A6. Nevidim tam opodstatneni te ceny. Passat je zrovna velmi dobry hltac kilometru. A napriklad se mi v nem jezdi mnohem lepe, nez v BMW 520 (F10/11). A to bylo taky podstatne drazsi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 18:01

Samozřejmě, že ty rozdíly nikdy neospravedlní tak výrazné navýšení ceny. Bohužel se taky bavíme o střední mainstreamové třídě vs vyšší střední prémie (VW nemá proti A6 co postavit). Já jsem třeba před týdnem testoval VW Touareg a byl jsem překvapený akustickým komfortem. Do stovky je tam ticho jako v hrobě. Podle mého lepší odhlučnění než mám v SQ7. Ale nad 130 ten komfort jízdy je lepší v Audi, VW už začíná být hlučné. Tam se poznají ty nepatrné rozdíly. A pak taky v materiálech. Na fotkách je Touareg super, ale v reálu na Audi prostě nemá.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 07. 2018 17:40

Je to jen strukturovaný marketing. Tvrzení, že vw nemá co proti audi postavit je z podstaty nesmysl, protože vw firmu audi vlastní. Takže je to jen jejich rozhodnutí co, ve které značce nabídnou. To je zásadní rozdíl proti výrobcům s jednou značkou.
Audi se s příchodem Piecha v osumdesátých letech soustředilo na špičkovou techniku a naprosto neutrální (tupou) odezvu zvnějšku, což přináší řidiči pocit bezpečí a pocit maximální kontroly nad pohybem vozu. V tom dosáhlo audi dokonalosti. Mladí výtržníci zvyklí na levnou nestabilní tzv. zábavnou techniku jsou z jízdních zážitků v audi velmi zklamáni. To je spojovací nit všech testů ve všech možných médiích. Málokdo si uvědomuje, že to co v běžném autě zažívá řidič v rychlostech kolem 150-200km/h je v audi záměrně posunuto do sektoru 250-300km/h. Tento přístup se promítá i do odhlučnění. Jak už jsem někde psal nepovažuji tento přístup za správný a aerodynamický hluk by měl upozorňovat řidiče, že se pohybuje rychle. Pokud je to zcela odfiltrováno, jde to proti zásadám aktivní bezpečnosti.
Jinak bedny typu sq7 už ze své tvarové podstaty jsou ve vyšších rychlostech aerodynamicky hlučnější a díky kvadraticky narůstajícímu odporu vzduchu s rychlostí jsou jim taky vysoké rychlosti dosahované limuzínami např rs6 nedostupné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 07. 2018 18:13

Coz je logicke a spravne, protoze ty znacky se maji doplnovat nikoli kanibalizovat.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 07. 2018 18:58

No on Touareg uz je cenove hodne blizko Q7. Taky ma toho s Q7 hodne spolecnyho. Ono je to jako s telefonama. Pro velmi maly rozdil platis treba 2x tolik. At uz si to kazdy prebere po svem.
Me spis prekvapuje, jake jsou rozdily v mainstreamu. Akustickej komfort treba Peugeotu 3008 vs Tiguan vs Mazda CX5. Vsechno za stejne love.
A v mainstreamu me stve, ze vyrobci ted delaji vsechno fejkove a snazi se napodobit premii - Peugeoty, Kie atd. Vsechno radoby obsity kuzi - ale kvalita mizerna. Pak ten Passat sice zevnitr vypada nudne, ale kvalitou je na dobre urovni, i kdyz premie samozrejme nedosahuje. Maji to proste hezky rozdelene. Arteon pravej hlinik, ambientni svetla vsude. Passat falesnej hlinik, ambientni osvetleni osizene. Golf - co je to hlinik? Abmientni osvetleni jen na dverich vpredu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 07. 2018 17:50

Passat je dělník, služebák to je jeho určení. Z toho pohledu se na něm vše posuzuje. Po 300tis.km vypadá zcela neopotřebovaně, interiér, materiály, ovladače jsou všechny 100% funkční není patrné žádně opotřebení, vůle ..... není v něm žádný zbytečný, barokní luxus jako v meďákovi, je to čistý funkcionalismus. Kdo má rád funkcionalismus, ten passata ocení.
Funkcionalistický design přístrojové desky z passatu z roku 2004 opálily všechny automobilky a značky od obyčejných až po luxusní. Přešla i do audiny.
Tento funkcionalistický přístup je to co je pro passat typické a co zákazníci očekávají. Lidí tohoto zaměření je totiž v populaci velmi mnoho.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 07. 2018 20:12

"...až budeš tři týdny jezdit v Aertonu nebo Passatu..."

Nestras.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 21:28

Rozdíl mezi námi dvěma je ten, že já vyzkoušel přes dvě stovky aut. Mám možnost srovnat si v hlavě, co vybrat a co mi vyhovuje. Ty zůstaneš za oponou svého vidění světa aut, ve kterém evropské automobilky nemají co dělat. Ještě jsem nikdy neviděl koment typu: "jo, tak toto se Audi (BMW, VW, Opelu etc.) povedlo". Píšeš komenty, že lidi dělají stále stejnou chybu atd (já chápu, že v legraci). Ale neodsuzuješ se právě ty do role "ovce", kterou pro změnu krmí Japonci?
Já uvažuji vždy stylem, co je pro mě nejlepší a rozhodně bych se nebál objednat si do výroby japonské auto (3x jsem to i udělal - CX-5, Mazda3 a Forester) a to je ten zásadní rozdíl. Ty se orientuješ jen jedním směrem, já všemi.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 07. 2018 07:03

V autech máš úplně jasné názory, ale i tak se s hloupým nikdy nedomluvíš.

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  13. 07. 2018 17:21

Machrovals tady zes objednal Lexe. Ted pises pouze 3 objednavky. Tak 4 objednavky nebo tady zase placas?

Odpovědět  |   | 
Heda  |  12. 07. 2018 09:45

Kdepak,Audi je uplne jina znacka, ta nema s VW nic spolecnyho!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 15:48

Má toho společného hodně, ale je to proste premiovka. Ve všem, od materiálů a laků, po motorizace.

Odpovědět  |   | 
Labus  |  12. 07. 2018 14:16

Zkus nám ještě napsat na kterém VW přelepili ten znáček a udělali z něj A6. Ať se trochu zasmějeme.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 08:11

Je to mimo ceníky BMW 5er Touring nebo MB E-class? Pokud ne, tak co se tady řeší?
Nafta tam vůbec neměla být nebo jen jako okrajová motorizace pro pár jedinců, kteří nesnesou pomyšlení na 10+ litrů na palubním počítači.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 07. 2018 13:00

Pul roku po novince a stejne budou davat prodejci D3 slevy 15-20% slevy komukoliv na pockani.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 07. 2018 15:49

To je pravda. 14-24 procent. To je moje osobní zkušenost. Porsche nedá víc jak 12 a Rolls-Royce hodně individuální. Na Aventador jsem slyšel ze dali 13 procent z ceníku.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 07. 2018 23:51

Dnes jsem se bavil s panem na dovolene co dela ve velke leasingovce vysoko v managmentu. Tvrdil mi mame na sklade stovky aut, ktere nemuzeme naraz pustit na volny trh, protoze bychom ceny aut srazily o x procent. Pry maji v porfoliu auta, kde po roce je auto s najezdem do 30 000km i za 40% kupni ceny. Ty auta postupne pousteji na trh nebo aukce po x kusech najednou. Jinak ja kupoval Superba pred rokem pres znameho sleva 28%, Laurina. Opel daval i 40% slevu na Insignii - ale pouze vybava Cosmo-)

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  13. 07. 2018 00:58

Pry maji v porfoliu auta, kde po roce je auto s najezdem do 30 000km i za 40% kupni ceny -
-- no hele nevim nevim

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  13. 07. 2018 20:19

Nejsou to samozrejme vsechny znacky a modely aut. Ale par kousku takovych fakt je v urcite konfiruraci. Vychazej z toho, jake leasingovky maji slevy na urcite modely aut. Pod 25% je jakakoliv nabidka znacek aut pro leasingovky prakticky nezajima. Rok klient plati splatky a potom auto vraci, bere nove.Pretlak aut na skladech je obrovsky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 60 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 143 N/A
Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A