Audi A6 Allroad zachycen na severu (spy photos)

x12345678  |  19. 01. 2006 13:36

A podle jiné neoficiální zprávy se uvažuje o tom, že v Allroadu se neobjeví motor V8TDI ale  pětilitrový V10TDI, který po ukončení výroby Phaetonu V10TDI bude v dispozici v odpovídajícím počtu několik tisíc ks ročně a motorový prostor A6 pro něj je dimenzován.

Odpovědět  |   | 
Milovnik_Peugeotu  |  19. 01. 2006 14:42

Coz by byl ovsem megabrutal narez

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  20. 01. 2006 07:04

Nebyl a nebude

Odpovědět  |   | 
dodo  |  19. 01. 2006 15:23

Hmmm, nemyslim si ze ten motorovy priestor je dostatocne dimenzovany na V 10 TDI. Da sa tam urcite narvat no nechcel by som byt konstrukterom zodpovednym za tento projekt. A vonkoncom by som nechcel byt majitelom takeho auta. 3,0 V6 TDI je zatial bezproblemovy motor, bez experimentov, je to moj jednoznacny favorit v momentalnej ponuke VW - AUDI.

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  19. 01. 2006 15:39

Souhlasim. 3.0 TDi je pro toto auto plne dostacujici, az bych rekl optimalni motorizace.

Odpovědět  |   | 
QX  |  19. 01. 2006 23:15

Nicmene je rada zakazniku, ktera nechce jen optimalni motor, ale to nejlepsi co je k dostani ...

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  20. 01. 2006 00:25

Nelze, nez souhlasit.

Odpovědět  |   | 
delph  |  19. 01. 2006 16:16

allroad pocházi z a6 avant, ale podle toho zahalenýho auta má mnohem splívavější záď a sklopenější d-sloupek takže tam asi bude i tahele optická změna

Odpovědět  |   | 
DVD  |  19. 01. 2006 17:26

ta plachta ti dokáže udělat pěknej zmatek(od toho tam taky je :) ), upřímně si nemyslim že by se na kastli krom spodku něco měnilo, řekl bych že to je jen optickej klam tý plachty, navíc to vypadá že pod ní fouká a to dělá i tu bouly na střeše

Odpovědět  |   | 
empi  |  19. 01. 2006 22:57

Ono u te nove A6 Avant ten sloupek je take sklopenejsi nez u stare viz . Takze bych rekl, ze nic nemenili.

Odpovědět  |   | 
mayklmaykl  |  20. 01. 2006 07:37

Já myslím že že allroad jako jedno z nejhezčích i nejpraktičtějších aut se bude dobře prodávat se sklopeným i bez sklopenýho sloupku jedinej špatnej nápad by byl nacpat tam V10 TDI-poruchové a těžké jako blázen,takový zekon železa by totálně podělal jízdní vlastnosti allroadu, 3,0TDI je zcela dostačující potřebám, na rozmary by bohatě stačil 4,2TDI.... s V10kou by to jezdilo akorát rovně-vždyť i na touaregu to je cejtit natož na mnohem lehčím autě

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  20. 01. 2006 09:15

A jejda, zase blábol o poruchách..... a už jsi s tím někdy někam nedojel pro poruchu? Nikoho takového neznám a jednapanipovidala

Motor V10TDI váží 400kg, V8TDI 330kg, to není podstatný rozdíl.

Odpovědět  |   | 
biturbo  |  20. 01. 2006 14:32

Plný souhlas.Kritiku beru pouze od dlouhodobého uživatele.V Touaregu bych si na jinou motorizaci než V1O asi těžko zvykal.Drobné poruchy na touaregu byly ale rozhodně ne na motoru.4,2 TDI je jeho modernější nástupce,který ho asi postupně ve všech autech nahradí.3,0TDI je dobrý komromis,ale pro mě nudný motor-bez výkonové špičky.Pro mě by byl ideální allroad na podvozku A8 kombi s motorem 4,2TDI nebo 4,2 v benzínu z S8 a se stejným rozsahem zdvihu pneumatického pérování jako u touarega.Snad se dočkám.Do té doby vivat starý allroad 2,7T 250kW od BB-automobilttechnik.

Odpovědět  |   | 
mayklmaykl  |  20. 01. 2006 14:42

nono jogurte, tenhle vozejk máme v rodině(strejc) a vím co to obnáší...něco jsem s nim taky pojel,ale servisky,údržba,spotřeba hmotnost jsou prostě mínusem, a 70kg rozdíl není málo,díky tomu motoru bude ta hmotnost ještě o něco větší kvůli silentblokům, atd...rozdíl bude cca nejméně 100kg

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  20. 01. 2006 15:35

Nějak jsem nepostřehl "strejcovy" poruchové peripetie s V10TDI.

Nevidím důvod proč by měl V10 být poruchový, je to konstrukčně dvojnásobek etalonu spolehlivého motoru 2,5TDI se stejnými hlavami, stejným vstřikováním, stejnou řídící logikou, víceméně stejným příslušenstvím. A ten v Transporterech vyniká čímsi, čemu se říká praktická nezničitelnost. Osobně neznám nikoho, kdo by s V10TDI měl problém a na rozdíl od stesků na spotřebu oleje u 1,9TDI-PD si nikdo nestěžuje ani v tomto směru. Znám řadu majitelů Touaregů (a po letním zveřejnění testu se mi ozvali další). Není mezi nimi nikdo, kdo by zodpovědně potvrdil problémy s motorem. Pokud měl někdo problémy, šlo o mezinápravové diferenciály u aut vyrobených před létem 2004, u malého počtu aut šlo o klepání předních vzduchových jednotek a u ještě menšího počtu o zásadnější problémy s elektronikou, obvykle elektronikou převodovky. Jinak v naprosté většině a u aut od 09/2004 téměř bezvýhradně vládne spokojenost.
Pokud jde o spotřebu, ta odpovídá velikosti motoru a hmotnosti vozu na straně jedné a úspornosti systému PD na straně druhé. Někteří potvrzují, že je reálná hodnota 10-12l/100km při rozumném zacházení,většina jezdí za 11-13, málo četní "ostřílení" borci ale uvádí i 14-17, přitom přiznávají, že nejde o zcela normální způsob jízdy a zacházení s vozem. pro srovnání, vozy V6TDI jsou na tom se spotřebou identicky, případně o 0,5l/100km hůře.

Je logické, že pětilitrový desetiválec bude mít vyšší servisní náklady než 1,6HDI, kdo by čekal opak by asi byl blázen. Do značné míry to ovlivňuje cena oleje, za který si značkové servisy účtují nemravné peníze a velmi nelibě nesou dodání oleje vlastního, který lze pořídit mimo servisní síť VW/Škoda za méně než polovinu. Při dvanáctilitrové náplni je cena motorového oleje hlavním nákladem na servisní zásah. Výměnné lhůty 30tis.km jsou dnes normální, cena filtrů se nijak nevymyká normálu u jiných vozů, rozvodomý řemen není přítomen a tedy ani tento náklad nepřipadá v úvahu. Cena pneumatik je řádově kolem 7tis. Kč tedy ani zde se žádný nákladový exces nekoná. Jinak řečeno, V10TDI (myšleno samozřejmě v Touaregu) má servisní náklady na úrovni očekávatelné u každého velkoobjemového auta.

Jestli se v Allroadu V10TDI jako lahůdka pro malou skupinu zájemců objeví, to je ve hvězdách. Šum z Wolfsburgu tímto směrem zazněl, protože VW skutečně řeší, co s volnou kapacitou výroby těchto motorů. Stejně tak je možné, že ho postupem času nahradí i v Touaregu osmiválec 4,2. 70kg rozdílu bych se zas až tolik neobával a 30kg těžké silentbloky rozhodně neočekávám. Pro mě osobně by ale Allroad s pětilitrem byl kombinací lákavou, takže já se na případnou realizaci takové úvahy docela těším. Nafukovacího podvozku se sice dočkáme, ale na světlou výšku Touaregu 300mm to určitě nebude (bohužel). Není to ani u Q7, tam je ale poměrně jednoduchým zásahem přes diagnostickou zásuvku v případě potřeby nastavení možné.

Odpovědět  |   | 
mayklmaykl  |  20. 01. 2006 19:09

no tak jo no,nevim co ti na tohle mam říct...žij v tom dál,já znám majitele 3 V10tek a nikdo z nich nijak nadšenej neni-spíš opak, hlavním problémem jsou čerpadla,elektronika(váhy klapky) a turba...na strejcově touaregu už odešlo taky jedno čerpadlo a váha...najeto necelejch 30000km...14-17l je rálná průměrná spotřeba,12l to žere při maximálně úsporným režimu....nedejbože jet 230km/h to je opravdovej vejr,krom toho bych od takového auta za 3 mega s výbavou čekal větší ticho,daleko menší akustický rázy od kol,podvozek co neni absolutně mrtvej-tj.řízení je opravdu necitlivý a podvozek hrozně nedotáčivej, na sněhu to jsou opravdový sáně,
jo pravda motor je tahoun Nm kopance jsou masivní, jde taky ale o rozsah otáček ten je u tohodle motoru nulovej....do 1500 plynule 1700-2400 kopanec a do 3500 to nějak tak táhne ale zdaleka nic proti tomu ve 2000ot...zkrátka kopanec a nic moc,přeřazení a zase kopanec atd...
krom toho kdo u svýho auta mění olej po 30 000km byt na to má longlife olej je pro mě trdlo, tomu motoru to prostě neprospívá a hotovo, výměna oleje a filtrů + práce je přímo kotel a ne žádný drobný, nemluvě o jinejch součástkách jako brzd. desky+kotouče apod, poruchovost touaregu je všeobecně známá skutečnost ze které už si kde kdo dělá srandu a ty mi najednou budeš tvrdit že nééé 
osobně jsem najel touragem jako spolujezdec asi 1200km a jako řidič asi 1000km -cesty do říše a zpět

Odpovědět  |   | 
Michal Kotrč  |  22. 01. 2006 13:44

Tak ač jinak sem nepíšu, na tyhle infantilní slabomyslnosti musím reagovat. Jsem jeden z těch o kterých se x12345678 zmínil, že s ním po testu vešli v kontakt kvůli výměně zkušeností.
Musím konstatovat, že od trouby, který s tím ujel 1000km a to ještě v dětské sedačce na zadním sedadle, působí kritika komicky.
Jsi mamlas a mohu tě ujistit, že po 75000km které jsem v touaregu zatím najezdil já, a to za volantem, tvrdím, že to co píšeš je jedna pitomost za druhou.
Žádné kopance, motor táhne od 1500 do 4500 otáček naprosto rovnoměrně, žádné poruchy během dosavadních 75tiskm, spotřeba 11-12. Brzdové desky i kotouče mám původní.
Máš stejné právo plácat hovadiny jako každý anonymní trouba na internetu. Je jen na tobě, jak velkého idiota tím ze sebe uděláš. U mě zaujímáš jednu z čelních pozic žebříčku.

Odpovědět  |   | 
mayklmaykl  |  20. 01. 2006 19:26

jo ještě detail...k té váze mezi 3,0TDi a 5,0TDi je váhový rozdíl téměř 200kg... u Allroadu by to bylo třeba 130-150kg a to je sakra rozdíl mít na předku to či ono,ono stačí projet i jen A4ku 1,8T nebo 2,5Tdi a je to znát hodně

Odpovědět  |   | 
belse  |  20. 01. 2006 13:24

Bude tam 2,7 TDI, 3,0 TDI a 3,2 FSI.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat