Audi A6 Allroad: třetí generace představena

Audi představilo své v pořadí už třetí vydání modelu A6 Allroad, které logicky vychází z poslední generace A6 Avant. Novinka měří na délku 4,94 m, široká je 1,9 m a vysoká 1,47 m. Délkou a šířkou se liší od výchozího kombi v řádu několika milimetrů, největším rozdílem je světlá výška, která narostla o 60 mm.

A6 Allroad dostala přepracované nárazníky vylepšené o kovové kryty (uvidíme, jak moc tahle ochrana bude funkční), nechybí plastové lemy blatníků nebo chromové střešní ližiny. Základní výbava obsahuje osmnáctipalcová litá kola, za příplatek lze pořídit také devatenácti nebo dvacetipalcové disky.

Audi A6: vypolštářovaný kočár 1. třídy

Audi A6: vypolštářovaný kočár 1. třídy

Standardem pro A6 Allroad je aktivní vzduchové odpružení, které ve vysokých rychlostech sníží světlou výšku o 15 milimetrů. Řidič pak může pomocí tlačítka spustit vůz o 35 mm níže nebo naopak při přejíždění větších nerovností přidat dalších deset milimetrů.

Nabídka pro Evropu čítá celkem čtyři motory, přičemž jeden je benzinový a tři jsou naftové. Třílitrový šestiválec TFSI s maximálním výkonem 310 koní a vrcholným točivým momentem 440 Nm zvládne akceleraci z nuly na stovku za 5,9 s, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zájemci o diesel mají k dispozici motor 3.0 V6 TDI naladěný na 204 k, 245 k a nechybí ani nový vrchol nabídky – dvakrát přeplňovaný šestiválec disponující maximem 313 k. Ten je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a ve zrychlení z nuly na 100 km/h je oproti TFSI lepší o 0,3 s. Maximální rychlost je taktéž omezena na 250 km/h.

Audi A6 Allroad vstoupí nejprve na německý trh, a to už na jaře. Základní 3.0 TDI (204 k) začíná v přepočtu na částce 1,4 milionu Kč. 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky