S Audi Q8 a A6 poprvé na českých silnicích. SUV-kupé je fakt žrádlo!

bzzz  |  01. 08. 2018 19:04

Na fotografiich se mi A6 i holky libi vice nez Q8 (navic hrozne disky). Navic misto oranzove bych Q8 videl radeji ve Vegas Yellow ci podobne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 08. 2018 19:43

Nemá a6 avant ten zadní znak nějak nakřivo?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 08. 2018 20:05

bohužel má..a je jím to, evidentně jedno, to bylo keců když alfa měla nějaký problém na předváděčce, ale holt koncern, ten se nesmí kritizovat jak eu, dneska už je bohužel ojebaný úplně všechno..

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 08. 2018 20:12

Když si ty kruhy hodně zvětšíte, tak to vypadá na upravenou fotku. Je to dodané dodatečně.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 08. 2018 20:16

že by je tedy schválně dali šejdrem..?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 08. 2018 20:43

To není upravená fotka, to je normální jev, který vzniká u kontrastních přechodů, typický na hranách, u digitálních fotek, filmů, někdy i vlivem vysoké komprese.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 08. 2018 20:50

Taky to vidim na 'opticky klam'.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 08. 2018 21:05

Takže to tam opravdu křivě flákli? Zrovna u Audi bych to nečekal.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 08. 2018 21:47

Tak ono to jsou samolepky, jestli si na to vzali nějakého levého na obě ruce a do kontroly slepého? Možná výjimka potvrzuje pravidlo.

Odpovědět  |   | 
jakop  |  01. 08. 2018 20:54

Nechapu jak muzou nezminit, ze je to nemecky kodiaq a nemecky superb. Jak si to mam ksakru v hlave srovnat bez trefneho nadpisu?

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  01. 08. 2018 21:03

Aneb další smršť koncernových článků na obzoru...

Odpovědět  |   | 
Don Manfredi  |  01. 08. 2018 21:04

A je to tu!Honza je zpátky z dovči, a teď budem všichni zírat na tu koncernovou JÍÍÍZDU!

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  01. 08. 2018 21:12

Německý Duster

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  01. 08. 2018 22:23

190cm Honzík se vrátil z Reichu z dovolené placené koncernem a hned dostal příležitost pět další chvalozpěvy. Už tady chodím vlastně jen kvůli diskusím, abych se pobavil

Odpovědět  |   | 

Kdepak, byl jsem v Řecku. Na vlastní náklady 😊.

Než se pobavíte, zkusil jste se projet? Měli jsme auta, která byla přihlášena akorát včera 🙄.

Hezký večer,

Honza

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  02. 08. 2018 05:59

Tak to je paráda, Řecko je taky hezká destinace. Klidně jste tam mohl zůstat a pomáhat s hašením - tady jste měl perfektní zastoupení.

Odpovědět  |   | 
JH  |  02. 08. 2018 08:07

Pán Mička je podľa môjho názoru veľmi dobre píšuci motoristický novinár. A naozaj nie som jeho kamoš len čítam jeho testy. A to, že sa tu často rieši niečo z koncernu VW bude možno tým, že koncern vlastní veľa značiek ktoré vyrábajú autá a dokonca aj moto. A tieto značky tak ako teraz napr. Audi sem tam vyrobia nový model alebo face a nerozumiem prečo toľko kriku keď o tom píše auto web. Ja si myslím, že fan áut to nemôže vadiť, práve naopak.

Odpovědět  |   | 
Miso  |  02. 08. 2018 08:19

Ano,tiez si myslim.Pan Micka je hlavne vzdy naprosto objektivny,na rozdiel od rady inych motozurnalistov!

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  02. 08. 2018 13:41

To je tím, že pořádně neumíš česky, jinak bys rozuměl o čem píše a už by to tak parádně nevypadalo

Odpovědět  |   | 
JH  |  02. 08. 2018 08:12

Steahlt 01 v jednej diskusii na YT( automagazin Akcelerace test Audi vs VW) napísal, že s Q7 zostarne. No.....ja by som radšej zostarol s Q8. Za mňa naj SUV čo sa týka dizajnu od koncernu VW a celkove medzi konkurenciou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 08. 2018 08:32

Nekdo chce zestarnout s autem, ktere dokonale jezdi, nekdo s takovym, co dokonale pouze vypada - navic i to je diskutabilni

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 08. 2018 23:56

No nekecej, v roce 2018 jsou v AUDI 2 (slovy dva) USB porty a to "dokonce" ve specifikaci USB2 , a vzadu.

Jinak Q8 je oproti Q7 alespoň uvnitř konečně to co od AUDI zákazník očekává, když už to stojí takové peníze. Q7 byla obrovské zklamání, neskutečná nuda. Až se projedu, tak popřemýšlím o koupi, tohle už stojí za vyzkoušení.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  02. 08. 2018 03:34

K čemu mi je SUV, když s tím na 22" kolech nemohu ani do lehkého terénu? Proč tenhle nesmyslný trend pokračuje? A ještě autor si nedovede představit menší kola... To já jo. S 18" by to bylo tak akorát.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  02. 08. 2018 09:50

V základu máte 19"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A