Audi A6 4.2 V8 quattro

Pomineme-li model S6 je A6 4.2 V8 quattro nejsilnější v řadě A6. Vůz pod jehož kapotou se bije výkonný osmiválec s pětiventilovou technikou se dodává v obou karosářských variantách, tedy jako sedan nebo kombi.
Audi A6 4.2 V8 quattro
Pomineme-li model S6 je A6 4.2 V8 quattro nejsilnější vozem v řadě A6.
Model, pod jehož kapotou je uložen výkonný osmiválec s pětiventilovou technikou, se dodává v obou karosářských variantách, tedy jako sedan nebo kombi.

Motor 4.2 V8 je vybaven náročnou pětiventilovou technikou, která mu spolu s třístupňovým řízením délky sacího potrubí zaručuje vynikající průběh točivého momentu a hospodárný provoz.

Excelentní jízdní vlastnosti, dané systémem pohonu všech kol, umocňuje i moderní elektronický stabilizační program ESP. O přenos výkonu se stará pětistupňová samočinná převodovka tiptronic s možností manuální volby rychlostních stupňů.

U Audi A6 4.2 V8 na první pohled zaujmou nové světlomety, pozměněná příď vozu a sportovně vyklenuté lemy podběhů. Vůz má širší rozchod vpředu i vzadu a pro nezávislé zavěšení všech kol bylo použito lehkého aluminia. Hliníkové třmeny brzd výrazně snižují hmotnost neodpružených částí, což se příznivě projeví na jízdních vlastnostech.

Verze Audi A6 Avant mají vzadu vzduchové pružiny, které zaručují stále stejné chování vozu bez ohledu na užitečné zatížení. Vzduchové odpružení je vybavené systémem pro udržování konstantní světlé výšky vozu.

V interiéru najdeme luxusní vykládání ušlechtilým dřevem, čalounění kvalitní kůží, středová loketní opěrka vpředu, do standardní výbavy vozu patří i citlivý alarm systém, chránící vůz proti odcizení. Čtyřdveřové sedany mají vzadu výrazněji dělená samostatná sedadla.

Bezpečnostní výbava zahrnuje např. dvojici čelních airbagů, dva boční airbagy, umístěné v bocích předních opěradel a pyrotechnické předpínače všech tříbodových samonavíjecích pásů. Na přání je možné získat boční airbagy také pro zadní sedadla. Výrazným bezpečnostním prvkem je i systém SIDEGUARD - průběžný hlavový airbag, účinně chránící pasažéry na předních i zadních sedadlech při nárazech ze strany.

Audi A6 4.2 V8 quattro stojí na českém trhu ve verzi sedan 2 199 800 Kč verze Avant (kombi) pak příjde na 2 281 000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 950 km
Cena: 174 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 630 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků