Audi A5 Sportback: zatím jen z profilu (nové foto)

Připravovaný A5 Sportback od Audi je mezi motoristickými fandy propírán dosti často, což se projevuje v pozornosti, jakou věnují každé oficiální upoutávce a špionážnímu snímku. My jsme vám tento vůz představili poprvé na tomto místě a krátce na to přinesli i snímky nemaskovaného vozu, přistiženého při focení do katalogu.

Z tohoto pohledu se zveřejnění nemaskované fotografie nového vozu může zdát marginálním krokem, nicméně pomůže v postupnému skládání mozaiky. Audi A5 Sportback bude sdílet podvozek s typem A5 Coupé, ale vyznačovat se bude dodatečným párem dveří a delším rozvorem. Mělo by jít o kombinaci hatchbacku a kombíku, základní objem zavazadelníku lze z 490 litrů zvýšit po sklopení zadních sedadel na 980 litrů. V porovnání s modelem A4 by se však Sportback měl vyznačovat agresivnějším stylingem, nižší světlostí a zadním difuzorem. Převahu si však zachovají vznětové jednotky, k dispozici budou motory 2,0 TDI s výkonem 170 koní (125 kW), 2,7 TDI (190 koní/140 kW) a 3,0 TDI, jenž oslní točivým momentem až 500 Nm. Vyznavači benzínové klasiky sáhnou po čtyřválci 2,0 TSI o výkonu 210 koní (155 kW), nebo šestiválci 3,2 l. Audi by mělo svoji novinku představit dnes v rámci oslav svých údajných stoletých narozenin, cena má odstartovat na 36 050 Euro.

Klepněte pro větší obrázek
Audi A5 Sportback
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků