Audi A5 DTM Selection má samozřejmě diesel a samozřejmě je sportovní

Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection

Co má společného naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osmiválcovým speciálem pro DTM? To se zeptejte u Audi, ale předpokládáme, že po této padesátikusové limitované edici se jen zapráší. Podle Audi přináší novinka ducha závodních aut na běžné silnice.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je záležitost pro skalní fanoušky. Se šestiválcovým dieselem stojí speciální Audi A5 DTM o 14 440 eur víc než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonem a dynamikou

Pod kapotou je již zmíněný naftový šestiválec o objemu 3,0 l s výkonem 180 kW (245 k) a točivým momentem 580 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozjede se na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba je pak 6,3 litru na 100 km. Jízdní výkony se tedy proti běžné A5 3.0 TDI nemění.

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Kromě drobných optických změn a exkluzivního barevného provedení jezdí tohle Audi na speciálních 20" kolech. Uvnitř najdete zajímavé skořepinové anatomické sedačky a spoustu dalších DTM detailů.

V Německu je cena stanovena na 74 540 eur (2 012 580 korun), což je o 22 990 eur víc proti standardní A5 3.0 TDI. Naftová speciální edice je dokonce o 14 440 eur dražší než benzínové a výrazně výkonnější Audi S5...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků