Audi A5 DTM Selection má samozřejmě diesel a samozřejmě je sportovní

Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection

Co má společného naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osmiválcovým speciálem pro DTM? To se zeptejte u Audi, ale předpokládáme, že po této padesátikusové limitované edici se jen zapráší. Podle Audi přináší novinka ducha závodních aut na běžné silnice.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je záležitost pro skalní fanoušky. Se šestiválcovým dieselem stojí speciální Audi A5 DTM o 14 440 eur víc než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonem a dynamikou

Pod kapotou je již zmíněný naftový šestiválec o objemu 3,0 l s výkonem 180 kW (245 k) a točivým momentem 580 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozjede se na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba je pak 6,3 litru na 100 km. Jízdní výkony se tedy proti běžné A5 3.0 TDI nemění.

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Kromě drobných optických změn a exkluzivního barevného provedení jezdí tohle Audi na speciálních 20" kolech. Uvnitř najdete zajímavé skořepinové anatomické sedačky a spoustu dalších DTM detailů.

V Německu je cena stanovena na 74 540 eur (2 012 580 korun), což je o 22 990 eur víc proti standardní A5 3.0 TDI. Naftová speciální edice je dokonce o 14 440 eur dražší než benzínové a výrazně výkonnější Audi S5...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků