V Německu už se nedělají přídavná světla do mlhy (mlhovky, fog lights, Nebelscheinwerfer), nýbrž přídavná světla do chumelenice :-) (obr.59) Hm. Asi dosavadní tak 50 let užívaný symbol pro mlhovky dnešním "klientům" nepřipadá dostatečně jasný :-) Co mě naopak velmi zaujalo, je konstrukce přední nápravy resp. uložení tlumičů hodně do středu auta. To jsem jinde ještě neviděl, velmi pěkné, originální. Ty tlumičové rozpěrky... super! Jak se jim tam ale vejde véčkový motor? A ta kapota uřízlá vodorovně je skvělá, bezrámová okna taky super, líbí se mi celkový tvar, už od 1.generace. Jen je škoda šidítek jako S-line paket s obřími nasávacími... plastovými záslepkami v předním spojleru, audiosimulace motoru to je naprostý úlet, to mě jako technika uráží (je to signál, že výrobce se stydí za svůj produkt), ty svítíci lišty v prazích jsem nepochopil, ale to jsou jen blbiny pro lidi co potřebují utrácet za takové věci. V základu je to opravdu hezké a dobře udělané auto.
Hodně dobré auto a za volantem skvělý zážitek. Autor článku má pravdu, je "trošku" tvrdší, ale sedí. Je dobré si ho osobně vyzkoušet, každý má jiné představy a požadavky na komfort. Je určitě zbytečné připomínat dostupné alternativy na trhu. Je z čeho vybírat a to je dobré. Každému podle jeho gusta.:-)
pekne auto. Ale ten priplatkovy system skor vyvolava otazku: to si snad robite p.cu...?
Nic nestandardního. Neznám premiovou automobilku, která by neměla extra tučné příplatky.
dobre, ale treba ten tempomat, to uz je vazne moc...
Krásné auto, ale ty prachy za kompletní pojistku a pak ztráta ceny při prodeji, to je hrůza. Ale tak to bylo vždy u hezkých vozů, že. :-)
Nevím. Mě vychází kompletní roční pojistka na SQ7 včetně GAP na cca 74000 po všech myslitelnych slevach (milion km bez nehody atd). To se mi zda jako velmi rozumné.
Minulý rok jsem pojišťoval Passata Bitdi, nechal jsem si udělat více nabídek (bral jsem jen seriózní společnosti, žádná Slavia apod.) a dostal se na 43tis vč. slev. To jsi dostal nějakou extra cenu, vázanou na propojištěnost většího rozsahu u dané společnosti, ne?
To je docela hodně. U Allianz platím za Stanga i s havárkou 20. Pravda, fordy mají výhodu - méně se kradou než koncern.
Máš taky pojistku podle ujetých km?
Ne, nemám. Je to ale bez GAP. 10 % spoluúčast, ale jinak jo, dobrá cena.
Tak to je vynikající cena.
něco se stalo? článek nečekaně není rozdělen na několik stránek
Přečíst si údaje o spotřebě je lepší než všechny díly Monty Python's Flying Circus.
Jediný důvod, proč si místo tohoto nekoupit korejské kupé s V6 (pravda, jedno se již neprodává a jedno ještě) je ten, že tento teploušek (v 95% s motorem 2.0TDI) bude před diskotékou vypadat lépe a snadněji přitáhne samičky na jedno použití.
Jdou z konfigurace vyškrtnout blinkry, když je nepořtebuju?
Sláva, konečně podavač pásů, to je na fanfáry. A trvalo to jen 10 let.Ten středový panel ovšem, tak to je teda hnus. Absolutně neergonomická kopie té hrůzy z BMW, nesmyslné umístění ovládacích prvků, dva displeje, jeden trčí, druhý nesmyslně velký.... Zlatý interiér první generace.
Dají se připlatit švihadla, anebo stačí, když v konfigurátoru zapomenu zaškrtnout elektrické okýnka?
Neni lepsi za podobnou cenu koupit camaro, nebo mustanga? ...s plnotucnym motorem a nemusim si uzivat zvuk poradneho motoru pomoci repraku a je tam uz vse v plne palbe
U mě by to asi byla úcta ke značce Audi, obrovská historie a nějaké ty geny v motor sportu. Americká auta obecně mě vůbec nic neříkají. Chápu, ze jsou lidi zapálení do amerik a chápu i důvody, ale je jen par z nich, za kterými bych se fakt otočil. Asi bych dal palec nahoru řidiči Vipera, nejnovější Corvetty nebo klasické Shelbyho kobře. Je fakt, ze když už "petkove" Audi, tak jedině RS5. Jen skoda, ze nová generace je a bude s V6.
Tak když jdeme do historie, tak spíše Auto union. Když se jedná o stáří, Ford je mnohem starší než zmíněná německá značka a cose motorsportu týká, je na tom modrý ovál asi lépe. Záleží samo na kategorii. Dnes už ale nejde jen o zapálení pro americké vozy, ale pokud chce zákazník atmo V8, tak prakticky jedině Ameriky. A s manuálem, tak už jedině snad tam. Nemluvě o dostupnosti, v Evropě jsou auta drahá....předražená.RS5 byl pro mě výjimečná právě svým atmo 8válcem, tento punc však ztratila.
Mimochodem v roce 1909, když pan Horch odešel po rozporech z automobilky, měl už poměrně bohaté zkušenosti. Především, první auto u nich vzniklo v roce 1901 (byl to naležato uložený dvouválec s výkonem 5 koní) a sériová výroba byla spuštěna v roce 1904.Audi patří mezi nejúspěšnější automobilové značky ve světě motoristického sportu. V 30. letech 20. století to byly slavné závodní vozy Velkých cen značky Auto Union. Audi v roce 1981 jako první výrobce úspěšně pohon všech kol quattro v automobilových soutěžích. Další technickou novinkou soutěžního vozu Audi quattro byl motor přeplňovaný turbodmychadlem. S touto technikou byla značka Audi dominantní silou ve světových soutěžích až do roku 1984. V letech 1982 a 1984 se stala mistrem světa v rallye v hodnocení značek (skupina B) a v letech 1983 a 1984 se stali mistry světa se soutěžními vozy Audi quattro, resp. Audi Sport quattro jezdci Hannu Mikkola (1983) a Stig Blomqvist (1984). Vozy Audi Sport quattro vyhrály v letech 1985 až 1987 také slavný závod do vrchu na Pikes Peak (Michèle Mouton, Bobby Unser a Walter Röhrl).V roce 1988 ovládlo Audi americký seriál TransAm s vozem Audi 200 quattro TransAm (jezdec: Harley Haywood). V letech 1990 a 1991 dominovaly německému mistrovství cestovních vozů vozy Audi V8 quattro DTM (Hans-Joachim Stuck a Frank Biela). V následujících letech získaly řadu úspěchů v závodech cestovních vozů jezdci s vozy Audi 80 quattro a Audi A4 Supertouring quattro. Celková vítězství v prestižním seriálu DTM (Deutsche Tourenwagen-Masters) patřila značce Audi také v letech 2004, 2007, 2008, 2009, 2011 a 2013.Od roku 2000 dominuje Audi vytrvalostnímu závodu 24 h Le Mans. Mezi mnohá prvenství patří například první vítězství vozu poháněného vznětovým motorem v roce 2006 (Audi R10 TDI) nebo první vítězství vozu s hybridním pohonem (R18 e-tron quattro v roce 2012). V letech 2000 až 2014 vyhrály závodní vozy Audi legendární závod 24 h Le Mans třináctkrát a na historicky nejúspěšnější značku Porsche s 16 vítězstvími ztrácí Audi už jen pouhé tři triumfy. Audi R15 TDI, které zvítězilo v roce 2010, je držitelem rekordu v ujeté vzdálenosti během čtyřiadvacetihodinového závodu: 5410,71 km.
Ono je asi jedno, kdo ma jakou historii, stejne tak je mi fuk, kdo na me cumi, nebo necumi.Napisu ti jednu vec, do GT kupecka za takovou raketu patri V(R)6 nebo V8.A nebudem si nic nalhavat, ze ten foukanej ctyrhrnek stoji za hovno! Nevim, nablit sem muzes co chces, ale jel jsem s tim potentenym superbem 3,6 a novym 2.0t a neda se to absolutne porovnat! Tak tu nepis zadny zvasty. Kdyz ma nekdo rad auta, tak si opravdu vazim cloveka, kterej ma koule na to, si poridit poradnej sestihrnec a vice....klidne i ve starej A8 4,2 nebo Lexusu GS, to je fuk,ale to je ten spravnej motor pro ty, co si chtej jizdu zdrave uzit
Žvásty... ono je to jedno, co kdo má. Mám V8 a R6 v BMW M3, ale naprosto respektuji R4 na trhu.
Tak to ale začíná. Já respektuju 4 válce u malých aut. Taky s manželkou na město máme Fiestu 1,6 ecoboost. Ale když se začne respektovat stejný motor o 2 třídy výše, tak to končí tím, že u nové Fabie nebo Fiesty člověk nekoupí nic jiného než trojhrnek, v Superbu max 4 hrnek, 6 a 8 hrnky už nám v Evropě dělá snad jen prémie a to ještě za velké pálky. Co je ale podstatné, tento downsizing není nic dobrého pro řidiče, co se týká životnosti, řidičského komfortu, nákladů, spotřeby atp. A to je špatně.
Ono je asi jedno, kdo ma jakou historii, stejne tak je mi fuk, kdo na me cumi, nebo necumi.Napisu ti jednu vec, do GT kupecka za takovou raketu patri V(R)6 nebo V8.A nebudem si nic nalhavat, ze ten foukanej ctyrhrnek stoji za hovno! Nevim, nablit sem muzes co chces, ale jel jsem s tim potentenym superbem 3,6 a novym 2.0t a neda se to absolutne porovnat! Tak tu nepis zadny zvasty. Aspon mam
No, první auto nebylo ještě Auto Union, ale opravdu Audi. Psal se rok 1910 a dneska je tento vůz s 26 koňmi vystaven v NTM Praha. Automobilka s názvem Audi (mnohokrát se pak název měnil, dokonce v 50. letech jí vlastnil Mercedes) se "narodila" v červenci 1909. Ford v červnu 1903. Těch šest let mi nepřijde jako "mnohem starší."Sportem nemyslím jenom naprosto šílených 13 vítězství LeMans, DTM, různé "firemní" cupy anebo neskutečně významné nasazení čtyřkolek ve světové rallye, ale taky současnost a působení Audi ve Formuli E nebo možnosti úprav R8 pro závodní týmy, které má na svědomí Audi Sport a které dělá z motor sportu poměrně dostupnou záležitost (vždyť kompletně upravená R8 se v základu vejde do 10,5 milionu korun)...
Ale zrovna Ford blbne docela slušně i v US. Běžné vozy typu Taurus, Fusion, Flex. V8 je nahrazeno V6 3.5EB. Příjemná V6 3.5, která v Taurusu papkala na jejich silnicích do 8l byla nahrazena nudným 2.0EB, 2.3EB. Taky jim na to zákazníci kašlou a kupují japonské motory.
Napadlo mě úplně totéž...a většina zákazníků na celém světě pro velké cupé to taky udělá. Raději americké kupátko s pořádným motorem, zvukem a radostí....vybavené a levnější. Audi má možná o něco lepší dílenské zpracování a kvalitnější materiály...ale to je asi tak vše.
Jezdit s Mustangem nebo Camarem po městě v obleku do kanclu....jedině s pytlem na hlavě. To jsou vozy na víkend.
Vtipné, mám Camaro rv. 2012 6,2L a jezdím s tím jak na schůzky v obleku, tak na golf, tak do Globusu na nákup, tak za babčou na chatku v teplákách a gumácích. Spíš se směju kolegům, kteří mají vymazlené audinky a báwka a pak to nastartujou a tam hnusný ropák...
No u nás, ne v Americe. Ale to taky proto, že naše města, a jejich centra zvlášť, nejsou stavěná na větší kupátka, ale na pětinový provoz aut velikosti škody 120. Taky proto jezdím do práce malým šikovným autem.
Ono asi jde taky o to, že GT s benzínem si jen tak někdo nekoupí na dojíždění do práce a když ano, tak na to má a holt do práce jezdí s úsměvem.Jinak to audi neodsuzuju, je pěkný, ale prostě čtyřhrnek mě leze u takového auta krkem a ještě za ty pěníze... to bych si opravdu pořídil něco plnotučnýho za nižší cenu a zbytek projezdil v benzínu.Je to asi asi jako dvojkovej superb s 3.6tkou a novej s přetlačeným čtyřhrnkem. Papírově parametry podobný, ale v reálu neporovnatelný, jak nástup výkonu, tak zvuk a celkově s tím související "happy faktor"
To je celkový problém zelenorudé Evropy, kde dáváme motory do tříd, kam nepatří. 4 válec patří do Fabie nebo Fiesty, jak mám se ženou na město. Teď se tam už rvou jen tříválce, které se hodí leda do motorek zn. Triumph. A do velkých GT kupé jako je tohle pěkné audi dáme 4 válec a ještě se budem plácat, jak je to výborný motor. Přitom u tohoto vozu by to pro sekretářky mělo začínat 6 válcem a končit 8 válcem, který tam už nenabízí vůbec. Škoda. Evropský automobilový průmysl se mi čím dál tím více vzdaluje....
Jojo, jak píšeš, ono stejně zjišťuji, že bych si pomalu ani nevybral...ale ono je fakt, že z novýho auta asi nikdy vybírat nebudu:-D máme taky dvě auta, pravda ani jedno malý a ani čtyřválec. Ale je fakt, že V8 ten úsměv vykouzlí a za to to stojí, byť je to 20 let stará popelnice. ...a když chci ušetřit, holt musím na kole:-D
sám seš pytel:-D , kdyby jsi jezdil s károu s osmihrncem, tak víš, že ti vykouzlí úsměv na tváři vždy (pokuď není rozposratá)- dokonce i ráno při jízdě do práce!a je jedno, jestli jsi v teplákách, nebo v kvádru a je jedno, jestli je to v kamáru, mustangu, grandčíru, nebo v F250tce. Aspon na tebe nečuměj jak na přizdisráče s oktávkou, nebo audinou ;-):-D
Čili je důležité, jak na Tebe čumej lidi. Tak to pak jo.
Je, je to lepší.
Jenze furt je to jenom amerika, takze hodne silne omotorizovana Dacie. Srovnavat to s top evropskou produkci rozhodne nejde, to je videt na prvni pohled v interieru a nasledne pri jizde. Americke vozy maji silu, vybavu, ale chybi jim propracovanost a urcita mira sofistikovanosti spojena s Evropou ci v mensi mire Japonskem.
" v mensi mire Japonskem."Ty sa v automobilovom priemysle velmi nevyznas, vsak...
To se ale fakt nedělá. Musím souhlasit, ze i u Japonců jsou některá dobrá auta.
ale zadne, ktere by kon kurovalo teto tride :-)
Poslední Mustang se posunul mílovým skokem dopředu, takže rozhodně je lepší koupit Mustanga s motorem oproštěným od přímého vstřiku. Než tuhle ufiflenou, čtyřválcovou modelku...
Jojo, kvalita zpracování se podstatně zvýšila u Cam i Must. Ano, dejme tomu, že to není ta kvalita audi, ale myslím, že ostuda to již není. Pokuď netřeba televizi místo budíků....nehledě na to, že šestihrnek, nebo osmihrnek dokáže úplně jinak potěšit duši, než přímej stříkanec ve čtyřhrnci s reprákem. A ještě zbyde spousta peněz na benál. A čert ví, jak bude vypadat přímovstřik po 200 000 km? zvláště s "úsporným" longlife servisem?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.