Audi A5 a S5: nové informace a fotografie

14 komentářů

Keleborn
25. února • 21:50

příjde mi motor 3,0 TDI nějak moc silný, výkon je pěkný, že zvedli z nějakých 234 koní na rovných 240, ale 500Nm to mi příjde nějak moc, a to zrychlení je až k nevíře. Každopádně jsem velký fanda AUDI a přeji ještě větší zisky a ještě větší úspěch.

richie
26. února • 11:22

Upřímně, mám rád taky Audi, ale to zrychlení je fakt utopie...B-] Pěkný marketingový tah. Jinak jediný pořádný šestiválec v naftě má BMW 535d s dvěma turbama, dnes po faceliftu 286k, 580Nm a při nižší hmotnosti to má na stovku za 6,5sec. B-]

neon
20. května • 20:34

dotaz na - keleborn - A5 - souvisí s dotazem předtím - napište mi někdo - díky

neon
20. května • 20:36

zasílejzte mi prosím názory - dík

hyrogen
7. října • 18:36

Mám vyzkoušený 3.0 TDI v manuálu a můžu říct že charakterově má ten motor k benzínu hodně blízko, o kultivovaný chod nemusíš mít vůbec žádný strach. DSG jsem zkoušel u Jetty a tam jsem uchcával blahem, řadí plynuleji než šikovný řidič s manuálem. Rozhodně tedy doporučuji naftu. Spotřebu asi s takovými km řešit nebudeš ale je to příjemná třešinka na dortíku.

neon
20. května • 20:32

Pokud seš fanda do AUDI - mám právně v úmyslu si koupit A5 v automatu,ročně najedu max.do 20 tkm /auto do důchodu/ pro dva - jaký by jsi zvolil motor do A5 3.2 benzín nebo 3,0 TDI gvagro ale jen s DSG - ro je na čem se nemohu shodnout co by bylo pro nás lepší. Auto má sloužit jen dvěma osobám spíše na krátké jízdy po městě občas na výlet - který je motor kultivovanější a tižší ve voze a jak spotřeba - pokud máš zkušenost prosím o doporučení na email bety06@seznam.cz díky

REAL
1. března • 19:22

prave, ze jen ten 3.0 TDI jeste dost uskrcenej jako kazdej koncernovej diesel, to se muzete vyznavaci benzinu jedine radovat, protoze pokud by ho nekdo poradne prikrmil, tak by vykon poskocil daleko za hodnotu 300k a to uz by vam pak ztuhnul usmev, je pravda, ze lidi s vetsimi upravami moc neni, zvlaste u nas ne a jeste mene tech, kteri si stale mysli,ze jedine co muze "jet" jsou benziny!na hodnotu temer 500 Nm (480 Nm)se da dostat i se slabsimi TDI motory, uz jich takovych nekolik jezdi bez tragickych nasledku! a poradny 6val jedine od BMW? ty jsi komik, za 6,5 s dokaze udelat stovku i poradne nakrmena 1.9 TDI, to nejsou jen drby!zajed se nekdy podivat treba na sprinty Mimonskych valek apod, at vis jak dokazou diesely jet,protoze potom nevypustis z ust reci jako ted!
vic se vyjadrovat nebudu,abyste rozumeli spravne, nikoho neurazim apod., jen vam chci otevrit oci a seznamit vas s fakty, takze pokud se chcete dozvedet vice, navstivte diskuzni forum www.dieselpower.cz, je tam spousta informaci a je to jedina poradna firma v CR, ktera dokaze udelat z beznyho turbodiesla rychly auto bez destrukce motoru presne podle vasich pozadavku!

richie
2. března • 8:57

to real: ... a pak se probudil a ruku si měl v nočníkuB-]

x12345678
26. února • 17:20

500Nm má tentýž motor v Q7, nárůst výkonu z 233 na 240 k je kosmetická změna. Není důvod něvěřit, že 5,9s je nereálné. Je to o jednu sekundu méně, než mělo kdysi S6 s 230k a 350Nm, které navíc bylo těžší a mělo jediné velké turbodmychadlo s dost dlouhou prodlevou. V případě BMW nejde o nedostatek výkonu ani momentu, tam je zrychlení otázkou trakce a jiné charakteristiky dané koncepcí turbodmychadel. Na sprintu s pevným startem bude A5TDIQ jistě o fous rychlejší, v praktickém životě to ale nakonec bude vyrovnané.

Péťa
25. února • 14:13

Nemůžu si pomoct, ale ty zadní partie jsou strašně podobné trojkovému kupé.

M
1. března • 14:12

jo jo přesně to samé mne napdalo, i silueta auta je podobná BMW 3 cupe :-)
ale vypadá to docela pěkně..

Mustafa
25. února • 13:01

Hmm, pěkná inovace motorů...

tuky
25. února • 18:15

no, nevim, ja som sa uz domnieval, ze 3.6 nahradi sucasnu 3.2 vo vsetkych modeloch - a ocakaval som aj prichod DSG ako standardu...

Mustafa
25. února • 20:19

Třeba ta 3,6 ještě příjde. Ale je divný, že tady už maj 1,8TFSI 125kW a do Scouta plánujou furt starou verzi se 118kw...

Doporučujeme

Články odjinud