Audi A4 TDI e: symbol doby již v létě na trhu

24 komentářů

topika
26. dubna • 17:32

Proč už se někde nenapíše,že všechny tyhle KERSy vlastně nahrazují výkon o který automobilka motor okradla při svých debilních pokusech,jak snížit o 2 gramy obsah CO?

Petr1968
24. dubna • 19:42

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

topika
26. dubna • 17:29

já mám svůj Ford Crown Victoria CNG a tyhle blbosti jsou mi naprosto ukradenýB-]

Pan Kája
25. dubna • 23:43

Řekl bych, že CO2 nebude pravděpodobně to nejšhorší, co vypouští, resp. by se o tom daly vést diskuze..

petr
25. dubna • 7:44

Zcela zanedbatelné množství :-D Spálením různých paliv se uvolní pouhá 3 % celkově uvolněného CO2. Nejvíce CO2 vypouští příroda sama (poměr příroda vs. průmysl je 260:7) :-D Navíc díky CO2 rostou rychleji stromy, tedy jsou mohutnější, takže díky CO2 máme víc dřeva :-D
http://www.national-geographic.cz/scripts/detail.php?id=170&tmplid=105

Tycoon
25. dubna • 12:09

V rámci objektivnosti by jste ale měl dodat, že těch 260 dílů CO2, které vypustí příroda, bylo tou samou přírodou ještě před vypuštěním absorbováno při fotosyntéze. Sama příroda má uzavřený cyklus CO2. Kolik jej spotřebuje, tolik jej vyprodukuje, je to uzavřený cyklus. Například když kráva na pastvě vypustí za den do vzduchu 1 kg CO2, tak ten samý 1 kg CO2 byl absorobován trávou při fotosynéze.
Ten průmysl má sice jen těch 7 dílů CO2, ale ty nejsou součástí cyklu, jsou "navíc".
Stromy sice rostou mohutněji, ale bohužel člověk jich za posledních x století většinu vykácel. Zastavěné oblasti či čtyřproudéí dálnice CO2 neabsorbují ...

chlup
25. dubna • 12:31

Už by měli vymyslet taky něco pro krávy, aby neprodukovali tolik CO2. Víte co mi vrtá spíš hlavou? Jakto, že při spálení cca 50g paliva vznikne třeba 120g CO2. Já jsem stejně zastáncem teorie, že CO2 které vypouští do ovzduší člověk má zanedbatelný vliv na změny klimatu. Je to jen další záminka jak z lidí vytáhnout peníze a zbohatnout z ničeho. Navíc auta z celkové množství CO2 vyprodukují také zanedbatelné množství, mnohem více tvoří průmysl a zemědělství.

thomasrider
25. dubna • 21:49

krávy sou nebezpečné především svou produkcí CH4 ne CO2;) Protože 1molekula CH4 absorbuje tušim 20x více energie než CO2..

Tycoon
25. dubna • 13:46

Opakuji ještě jednou: CO2 vypuštěný to krávou se pouze vrací do ovzduší poté, co to samé množství CO2 při fotosyntéze spotřebovaly rostily, které ta kráva snědla.
Nejvíce CO2 vypouští člověk při výrobě tepla a elektřiny. Můžeme za to poděkovat i tzv. zeleným, kteří brání rozvoji jaderné energetiky. :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pepa
29. dubna • 8:57

Ona ta ropa primarne vznikla taky fotosyntezou, pouze nejaky rok rok zpatky. Takze taky uzavira cyklus

Rimsey
24. dubna • 12:11

Sice mi to zprvu přišlo vtipné, ale prakticky v každém článku se na vážet do těchto úsporných aut? Není vám to už trošku trapné? Opakovaný vtip už není vtipem. Nejsem žádný ekoterorista, v zásadě s vámi souhlasím, že to automobilky přehánějí, ale zase na druhou stranu, dokud budou dělat i verze, které vám vyhovují, tak se nemusíte pouštět do těchto dětinských narážek a spílání.

topika
26. dubna • 17:22

ale mně právě tyhle přiškrcené,upocené verze moc nevyhovují.Dneska už se snad ani normální,neuškrcená auta nevyrábějí.Myslím tím sériově.A ty automobilkou udávané hodnoty spotřeby jsou stejně jen pro srandu.

Jarda
24. dubna • 15:19

Chtěl bych požádat autory článků na autorevue.cz, aby používali platné, zákonné jednotky výkonu a času dle norem SI. Viz http://www.converter.cz/jednotky.htmOd roku 1980 je jednotkou výkonu kW, ne kůň. Tuto jednotku můžete, když tak na ní trváte, uvést v závorce, jako doplňující údaj. A jednotkou času jsou sekundy a ne vteřiny.Děkuji.

fajka
26. dubna • 20:03

jebu tve kone !

Fénix56
25. dubna • 22:58

Já mám pod kapotou koně;-) ...kw může mít leda tvůj trojválcový mixér:-P

martin
24. dubna • 17:34

nehledě k tomu, že není uvedeno kterou jednotku kůň autoři dnes zrovna myslí;-)

Ikebara
24. dubna • 8:50

Mohl by me nekdo vysvetlit jak se dosahne uspory u systemu Start-Stop tim, ze se neustale startuje? Tj. zatezuje se alternator, starter a take pri startovani si to "sosne" vic nez kdyby motor tu chvilku co stojime na cervene/stopce jel. Navic v meste, kde je jedna krizovatka za druhou vyse zminovane komponenty musi dostavat docely slusny zahul....
Diky za vysvetleni....

topika
26. dubna • 17:17

taky je tam kouzelné tlačítko,kterým se dá tahle blbost vypnout úplně

ciza
24. dubna • 13:36

Pokud jsem to studoval spravne, ten system stop-go zacne fungovat az co system dosahne prisne provozni teploty.....to nicmene zcela neresi otazku citlivosti dieslu na takoveho zachazeni (opakovane starty v kratkych intervalech). Obdobne u benzinovych preplnovanych motoru ma stop-go instalovan elektricky system cirkulace pro turba, aby se predeslo jejich poskozeni pri opakovanem vypinani pri jiz vysoke teplote oleje (vypnutim se tedy turbo dal chladi)....predpokladam (nevim), ze diesely budou mit stejny system...

Radek Ondrášík
24. dubna • 9:31

Pokud auto stoji dele nez 60 sekund je levnejsi vypnout motor. Usetri se vice i kdyz se nasledne nastartuje. To ovsem nepalti pro zivotnost vozu.

martin
24. dubna • 12:37

nevím, kde bydlíš ty (asi na vesnici) ale já ve městě v PA odpoledne víc stojím, než jedu3-[

IRMSF
24. dubna • 9:17

Clovek nesmi zapominat, ze atomobilky videlavaji hlavne na servisu a nahradnich dilech! Dosahnou uspory na papire a snizi zivotnost turba v zajmu ekologie :-P

kryton
24. dubna • 8:45

To by mě zajímalo jak se tyhle restarty projeví na životnosti turba. To mi vrtá v hlavě už od doby co Stop/Go zavedlo BMW.

topika
26. dubna • 17:16

když je vodou chlazené,tak proč ne.

Doporučujeme

Články odjinud